iemand toevallig ook naar de Ster in Nieuwkuijk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

hoop vriendinne zijn nu werke, en ik had me voorgenome aan school te werke
dus ik ga vanavond pas beginne met carnaval! en helaas dus niet naar de optocht
ik ahd wel vast mijn panty gepast, zat er toch eeng at in, de andere paste wel gelukkig, en dacht weet je wat, ik laat hem gewoon aan, anders maak ik hem dalijk weer kapot
ondingen

Alles is zowaar nog heel gebleven! Zelfs al mijn jarretelles dingetjes heb ik nog!
Mijn jurkje is een beetje onder het bier, maar verder is het nog prima! Door voor morgen!

Super leuk Joyce en Mariska, vooral die hoefschoenen hahaha
snoetie schreef:_AB_ schreef:Weet iemand of t carnaval in Brabant ,limburg en Gelderland zou echt zo verschillend van elkaar is als men zegt?
In Brabant is het meer het 's avonds carnavallen en dan vooral op après ski-muziek in de café's.![]()
maargoed, ik ben ook maar 1x in eindhoven geweest en dat viel me toen heel erg tegen..![]()
was der, nja stemming te pakken.
en zijn na manege gegaan knollen verzorgen en toen door na volgende café, vader moest daar ook draaien, waren om 8 uur als ongeveer eerste daar, en om 2na huis..
Vlieg, vlieg, vlieg als een vliegmachine, kijk, kijk,kijk of ik jou kan zien, zo hoog, hoog,hoog als een vogel zo vrij, en ik spring,spring,spring als een kangaroe......... wat is dit een mooie dag, lalalalalaaa
( voor degene die het zich interesseerd: het is een zwart met oranje srv wagen, voorop staat iig 'de zuipkruipers' dat is onze naam namelijk
)
Ben heel benieuwd wat ik ervan ga vinden, heb nog nooit carnaval gevierd
En ga eerst nog eten bij mn zusje die woont daar