L0veJ0la schreef:pas geef je hem de gelegenheid om na te gaan denken.
wat bedoelt je?
Hij gelooft het eerst niet... Omdat ik heb met 2 andere jongens naar bed geweest MET CONDOOM!!.. Nou, ik heb zo vaak met jou naar bed geweest dus het is jou kind. Hij zegt als je zegt dan wel.!! Zijn ouders weten het niet!!
Afgelopen woensdag verloor ik mijn kindje (miskraam).. Door de vrienden.. Dat ik stom ben en geen vriendje en geen geld en geen huisje. Ik moest heeel HARD gehuild.!!!!..
Ik stuur een email. jouw kindje is dood..
Ik vraag hem. hoe voelt je dat jij geen kindje hebt. hij zei. dat is jammer.!!
Hij spreek met mijn grote zus...
Hij zei tegen haar, ik denk.... gaat nooit goed tussen Kirsten en mij.!! (toen we waren ruzie maken)
Ik denk dat hij nog steeds van mij houd.!!
Dus het is allemaal mijn fout??????
Moet eerlijk zijn dat ik net als de anderen hier ook sterk aan je verhaal twijfel.
Het spijt me dit te zeggen, maar het komt meer over als een schreeuw om aandacht, zeggen dat je zwanger bent... Want het is wel héél toevallig dat je nu ineens een miskraam hebt gehad.
Is het wel waar, vind ik het heel erg voor je! Maar ben jij in staat alleen een kind op de wereld te zetten? Kan je het financieel wel aan? Je bent nog hardstikke jong! Tijd genoeg nog om kinderen te krijgen! Bovendien heb je een handicap, die ontzettend lastig is voor een kind dat mogelijk wel kan horen.
Bovendien kom je maar weinig verantwoordelijk over, een kind is niet een baby born die je in de hoek kan gooien als je er zat van bent!
Denk maar zo; Alles gebeurd met een reden. Dit dus ook.
Wat ik bedoelde met wat ik had geschreven.
Pas als jij hem loslaat, geen contact meer met hem zult hebben, niet meer verschrikkelijk nieuwsgierig naar hem zult zijn. Pas dan kan hij gaan nadenken. Omdat hij dan vrijheid krijgt, omdat hij pas dán in het gat valt, waar jij al in bent gevallen. Hij heeft geen idee hoe het is om zonder jouw steun te leven.
Zorg dat je een poosje geen contact hebt, en ga dan met hem praten. Dan kan je er allebei goed over nadenken. En zul je merken dat een leven zonder hem ook mogelijk is. Dat met het verbreken van je relatie, niet het eind van de wereld ook aangekondigd wordt...