Yeah! Ik heb net in de uitverkoop een protest boardbroek voor 25 euro kunnen scoren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Yeah! Ik heb net in de uitverkoop een protest boardbroek voor 25 euro kunnen scoren
C_hristel schreef:Ik heb er het meeste last van als ik op van die smalle ski-weggentjes board. Dan sta je natuurlijk in één houding en je kan nauwelijks bochten maken. Mijn snowboardleraar zei dat ik dan van frond naar back-site moet gaan en dat herhalen.
x_Lys schreef:Die vind ik juist chill. Die had ik dit jaar ook enje moet echt een foefje kennen want dat had ik eerst elke keer ook. Maar je moet 3 keer keihard met je schoen op je bord slaan en dan hard aan duwen en zitten ze er zo in.Hoeveel sneeuw er ook in zit.
maar tuurlijk is dat mogelijk. Alsje alleen een ander board wil kun je je bindingen ook over laten zetten.
Ik weet niet of iemadn misschien nog leuke aanbiedingen weet?
Wat voor boards hebben jullie?
Ik zit uiteraard naar een burton te kijken

en ook naar de prijzen in Snowworld, haha het gaat de goede kant op

wel een beetje balen dat je iets te enthousiast was met boarden 
. Maar hoe is het dan gesteld met de kwaliteit? x_Lys schreef:Ik ben inderdaad net terug.
En ik had er 1 gehuurd wat ik altijd doe, maar dit was echt de laatste keer!
Door dat k ut materiaal wat niet past heb ik wel mooi iets verekt in mijn spieren en verging ik van de pijn, heeft het me en een hoop geld gekost en ik kon de helft van de week niet meer boarden.
En het scheelt wel, het seizoen is nu afgelopen scheelt je een hoop kosten.
Dus ik ga waarschijnlijk binnenkort eventjes in Rotterdam bij een grote winkel kijken. Maar ik zatook al op internet eenbeetje te zoeken naar boarden. Daar heb ik al genoeg leuke gezien. Alleen ik weet dan niet of er bindingen bij zitten vaak in winkels heb je aanbiedingen met bindingen erbij. en schoenen moet ik zowiezo toch passen
.
!
Sneeuw erin heb ik ook geen last mee, dat had ik wel met die klikbindingen. Ik vind flow ideaal, ben altijd als eerste die klaar staat van de boaders. Maar goed is persoonlijk. Ken ook zat mensen die zweren bij strapbindingen. 

capopjekop schreef:Ik vind ze juist heerlijk. Soms moet je even een stukje steppen als ik niet genoeg vaart heb. Hup binding in een beweging los, even steppen en hup binding weer vast. En je kunt ze ook zittend aan doen hoorSneeuw erin heb ik ook geen last mee, dat had ik wel met die klikbindingen. Ik vind flow ideaal, ben altijd als eerste die klaar staat van de boaders. Maar goed is persoonlijk. Ken ook zat mensen die zweren bij strapbindingen.