Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

F_T

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 18:57

En dan zit je als serieuzere relatie zoeker waar seks de eerste dates hoe dan ook out of options is tussen.

Als gezegd, ik heb het opgegeven :')

Kom ik ooit iemand live tegen leuk, en anders vermaak ik me ook prima alleen.

Iedere gratis app die ik ooit uitprobeerd heb bleek een zee van kerels die vermaak voor nog geen knaak zochten ipv meer lange termijn en traag en kallem an kennismaken en evt opbouwen :')

Maar is al zéker een jaar of 6 terug dat ik me uberhaupt met daten bezig hield.

T kost te veel tijd, energie en ergernis ten opzichte van het mogelijke rendenement :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 18:59

Ik ben niet eens op zoek naar mannen en ik krijg de raarste dingen :+ je zal verbaasd zijn hoeveel mannen denken dat ze "die ene" zijn die mij hetero kunnen maken :')

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 19:22

Mannen vandaag onze jonge paard in de trailer proberen te laden ging niet zo goed en dan staat hij erbij tegen mij “zo moet je dat ook niet doen” ,om vervolgens een minuut later hetzelfde te doen 8)7

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 19:38

Ik hoorde in de Jortcast van 14-2 dat een klein deel van de single mannen (de goed uitzienden al is dat ook maar aan interpretatie overgeleverd) (die zelf vinden dat ze er goed uitzien *D )meer aanwezig is / zich meer laat zien qua contact maken en reageren enzo, maar dat een veel groter gedeelte zich iets tot veel bescheidener opstelt en dus minder zichtbaar is.
En ik weet niet, kan me gewoon niet voorstellen dat ze allemaal stom zijn. Want dan zijn er wel heeel veel stomme mensen al met al.
Wel gecompliceerd vaak. Of zal dat eigen zijn aan ‘man’. :Y)

Maar in elk geval, er zijn er nog een heleboel verstopt. Die herken je (schijnbaar) tussen 17 en 19u bij de supermarkt met een kant en klaar maaltijd en een biertje. Als ze dan ook een blikje kattenvoer op de band leggen weet je dat het (in beginsel) misschien wel goed zit. Ik zou zeggen vraag dan gewoon eens wat voor kat hij heeft en wie weet! _/-\o_

Wauw Polarize, dat is wel mansplaning 3.0 dan zeg. Wat een bekrompenheid van zulke figuren.

Nja. Mijn irritatie is: de hele dag moe.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 19:48

Het winterweer ben ik helemaal zat. Kan straks mijn ene merrie weer zadelmak maken, denk ik. Heb er sinds Kerst niet meer op kunnen zitten. En maar een enkele keer kunnen longeren. Wat dus ook geen zoden aan de dijk zet. En nu weer sneeuw, bah.
IK WIL VOORJAAR

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 20:00

(Ik heb hier een leuke zoon van 24 jaar, vrijgezel, leuke humor en zoekt serieuze relatie… drinkt niet, rookt niet, geen drugs… (ben je langer op Bokt dan heb je hem misschien vroeger voorbij zien schuiven in mijn posts) en pas 1 like op de datingsapp waar hij sinds kort op zit… dus tsja waar kan hij die serieuze dames dan wel vinden die vallen voor zijn blauwe ogen? Want op die app komt ie niet veel verder terwijl hij dus precies is wat menig vrouw zegt te willen?)

Mijn ergernis vandaag: nog steeds verstopte neus, die f*cking kou en sneeuw

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 20:06

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 20:13

En toch, ik ga al het 9e jaar in met mijn Tinderdate en we wonen inmiddels ruim drie jaar samen en hebben samen een huis gekocht. Ik snap nog steeds niet waarom hij nooit succes had op de datingapps (heb hilarische verhalen over vrij wanhopige en sneue dates gehoord, ook vrouwen kunnen er wat van blijkbaar), maar ik ben blij dat de rest hem heeft laten liggen voor mij :D

En verder wil ik ook graag voorjaar. Het is inmiddels weer wit buiten…

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 20:25

Zilfstar schreef:
(Ik heb hier een leuke zoon van 24 jaar, vrijgezel, leuke humor en zoekt serieuze relatie… drinkt niet, rookt niet, geen drugs… (ben je langer op Bokt dan heb je hem misschien vroeger voorbij zien schuiven in mijn posts) en pas 1 like op de datingsapp waar hij sinds kort op zit… dus tsja waar kan hij die serieuze dames dan wel vinden die vallen voor zijn blauwe ogen? Want op die app komt ie niet veel verder terwijl hij dus precies is wat menig vrouw zegt te willen?)

Voor mij beetje te ver buiten de leeftijdsrange :')

Maar je zou toch denken dat daar een leuke dame voor te vinden moet zijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 20:40

Zilfstar schreef:

Ik vind mijzelf dan al oud klinken met 28 , maar ik zit hier ook nog single op de bank haha.

Ik zoek wel iemand met humor en inderdaad geen drank , drugs of roken. En iemand die zijn leven wel een beetje op orde heeft.

Paardengek hoeft hij niet eens te zijn. Ik vind het ook wel nice als ieder zijn eigen hobby heeft.

Ik ben toch een beetje nieuwschierig

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 21:00

Zebrastreep schreef:
Zilfstar schreef:

Ik vind mijzelf dan al oud klinken met 28 , maar ik zit hier ook nog single op de bank haha.

Ik zoek wel iemand met humor en inderdaad geen drank , drugs of roken. En iemand die zijn leven wel een beetje op orde heeft.

Paardengek hoeft hij niet eens te zijn. Ik vind het ook wel nice als ieder zijn eigen hobby heeft.

Ik ben toch een beetje nieuwschierig

;) Ik pb je haha

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 21:36

Hahahahh
"Hoe heb je je vriendin leren kennen?"
"Ja, mijn moeder zit op dit paardenforum, enne..."

God, ik ben toch wel weer blij dat ik geen bal geef om relaties en dat ik er gewoonweg geen behoefte aan heb. Alle lof naar de hetero strijders.

Ik moet de paarden gaan doen, maar het is zó koud.

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 22:03

ik heb nog een leuke dochter hahahaha

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 22:04

juval schreef:
moe
waarom moet ik altijd koken, ik wil vakantie!
ik wil op vakantie, naar een warm land
zonder man of kinderen.

droomt lekker verder.

Heb je het al eens aan je man gevraagd of hij wil koken? Ik heb inmiddels mijn man zover dat hij zelfs vaker kookt dan ik. :D Was nooit zo, tot ik het aan hem vroeg. Hij had nog nooit gekookt en was bang dat het zou mislukken. Daarom begon het bij hem met super makkelijke dingen als 'groente uit een potje'. Ook al eet ik liever vers, ik bleef hem aanmoedigen. De potjes zijn (gelukkig) verleden tijd en nu maakt hij bijvoorbeeld een complete Mexicaanse tafel met Fajitas (alles vers, alleen de tortillas komen uit folie). Hij heeft er lol in gekregen en het smaakt echt fantastisch goed! :j

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 22:54

Sanano schreef:
ik heb nog een leuke dochter hahahaha

Leeftijd? :+

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 22:57

denisesilver schreef:
Hahahahh
"Hoe heb je je vriendin leren kennen?"
"Ja, mijn moeder zit op dit paardenforum, enne..."

God, ik ben toch wel weer blij dat ik geen bal geef om relaties en dat ik er gewoonweg geen behoefte aan heb. Alle lof naar de hetero strijders.

.

Haha :D :D :D ach je kan nooit weten hè? Ik gun het hem gewoon zo… hij is er nooit echt mee bezig geweest, was erg bezig met ‘wat wil ik nu echt voor werk doen’ maar nu dat ie een baan naar zijn zin heeft en dat zijn zus een relatie heeft begint t toch wel te kriebelen bij hem.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 23:22

@ziftar, 27 is misschien ook andere leeftijdsgroep maar nieuwschierig zijn is mens eigen denk ik :P?

Hier is de ergenis dat het pootje van mijn bril af is gebroken 15 minuten voor ik naar werk moest.
Dus nu zit ik met een half getapet pootje aan mijn bril die er elke keer weer vanaf valt :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 23:43

DP zit ook in dit topic, toch? Nog gefeliciteerd met je verjaardag, DP!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 06:41

denisesilver schreef:
God, ik ben toch wel weer blij dat ik geen bal geef om relaties en dat ik er gewoonweg geen behoefte aan heb.

Zelfde hier hoor. Moet er niet aan denken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 07:33

Ga vandaag uit werk direct eten met werk. Ik dacht dan stop ik wat eerder en ga ik even flink wandelen. Gaat het precies dan regenen. :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 07:39

Ik heb t weer krap gepland vandaag :')
Tot 16:00/16:30 school, dan ben ik dus of 17:00, of 17:30 thuis, om vervolgens om 18:00 opgehaald te worden omdat ik les heb met Nero.
Fun :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 07:45

Onderweg naar het ziekenhuis in Groningen. Lekker 2 uur karren door de sneeuw.

Ik begin enorm zenuwachtig te worden en was al onaardig tegen mijn vriend :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 07:51

Succes Sterre!!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 08:32

Baby ziek aan het worden denk ik...en we gaan natuurlijk volgende week op vakantie...

Vorige vakantie in oktober een week lang met een ziek kind in een huisje gezeten.. was wel rustgevend overigens :')

Ach dit mag helemaal geen irritatie zijn... Maar vind het rot voor haar.
Ze slaapt nu lekker bij de gastouder en als ze verdrietig wakker word, vertrek ik van cursus en haal ik dr lekker op <3

Sterre : succes!

Hier is de sneeuw weer weg.

Ik heb straks weerbaarheidstraining... Maar time of the month...buikpijn... :\

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 08:43

Gister voor de tweede keer gevrijwilligd in het asiel hier en ik snap nu gelijk waarom ze de regel hanteren dat je als vrijwilliger pas na zes maanden een dier mag adopteren. Er zat een langharige kat die eruitzag alsof ie een ronde had gevochten met een bosmaaier, enorm schuw maar ook zo lief, als het kon was ik deze week nog teruggegaan om m op te halen :')