Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 16:13

Misselijk/beroerd/pijn/verkeerde koppijn, concentratie problemen. Kan dat er heen niks aan de hand en terug gewoon een risico.

Kaartje, parkeren en reiskosten.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 16:15

Marcella schreef:
Ging vroeger graag naar keltfest toen het nog in Dordrecht was. Ideaal als het niet goed ging was ik zo thuis. Nu durf ik niet meer.

Je kan dan altijd een keer eallum proberen. Is op de plek waar keltfest vroeger was

Probeer rustig van de zon te genieten maar een jongetje crost constant achterlangs met zijn fietsje en een hond twee huizen verder reageert daar constant op :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 16:19

Oh top. *\o/*

pjer

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 17:04

Dat de paarden net al het hooi wat ze niet meer wilden uit de bakken hadden gegooid. (dat was veel) Oh en dat ze de bestrating eruit gelopen hadden, die ligt niet hufterproof vast maar het is wel een gedoe elke keer om alles weer te fixen. Zoek daar nog een oplossing voor (situatie: heuveltje op pure losse zandgrond met daarop een ex-houthok waar nu de palletbak staat. Paarden kunnen niet echt op de bestrating maar staan er vlak voor. Maar als ze het hooi uit de bak gooien of gaan bowlen met de palletbak, trappen ze dus stenen los)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 18:05

Dat de brug echt precies open moet gaan als ik net kom aanrijden. Weer 10 minuten wachten op een toch al lange reis -O-

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 18:16

Vanavond alleen uit eten moeten. In een stad die ik niet ken, in een land waar ik nog nooit eerder geweest ben :+
Volgende keer fix ik gewoon weer een appartementje, dat ik in elk geval kan koken.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 18:24

Dat er (ook hier op Bokt) zoveel mensen schrijven "ik ga heen". In plaats van "ik ga er heen". Het eerste betekent namelijk dat je dood gaat.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 18:24

Ineke2 schreef:
Dat de brug echt precies open moet gaan als ik net kom aanrijden. Weer 10 minuten wachten op een toch al lange reis -O-

Hier is de brug 3 dagen afgesloten vanwege onderhoud of zo. 3 keer raden wie er 2 keer per dag bij die brug staat en dan alsnog om moet rijden.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 18:28

Bloodymary schreef:
Dat er (ook hier op Bokt) zoveel mensen schrijven "ik ga heen". In plaats van "ik ga er heen". Het eerste betekent namelijk dat je dood gaat.

:D :D dat valt me ook op. Ze hebben het vast niet door maar ik moet er altijd om lachen. :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 18:33

Bloodymary schreef:

Klinkt als "West Fries" in mijn oude woonplaats zeiden ze dit ook.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 18:36

Mensen met hun holistische meuk voor huisdieren. Willen absoluut geen pilletje van de dierenarts geven maar gebruiken liever etherische oliën waarvan het bekent is dat die, indien niet juist verdunt, harstikke giftig zijn voor hun dier. ^)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 19:05

ryukapple schreef:
Marcella schreef:
Ging vroeger graag naar keltfest toen het nog in Dordrecht was. Ideaal als het niet goed ging was ik zo thuis. Nu durf ik niet meer.

Je kan dan altijd een keer eallum proberen. Is op de plek waar keltfest vroeger was

Oh, please, nee. Eallum heeft momenteel een heeeeel slechte naam. Als je er al heen gaat, koop je tickets dan aan de poort. Zeker niet in de voorverkoop. Verwacht er vooral niet te veel van, want heel veel standhouders hebben afgezegd. Er is zeer slechte communicatie vanuit de organisatie (eigenaar, want door die slechte communicatie is zijn volledige organisatieteam opgestapt), een band van 2 jaar geleden is nog steeds niet betaald, al beweert de eigenaar zelf van wel (maar ja, die beweert wel meer en geeft zelf ook toe niet al te best in communicatie te zijn), en het is nog niet duidelijk of er überhaupt nog wel bands zijn die er willen spelen.

Keltfest is helaas sinds corona niet meer georganiseerd, en het is maar de vraag of het nog terug gaat komen. In ieder geval niet meer op die locatie.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 19:28

Wie is de organisator van Eallum?

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 19:55

Dat we vandaag de school moesten sluiten omdat iemand een dreigmail had gestuurd. Waar gaat het toch heen met deze wereld?

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 20:12

Hier wel iemand die naar Elfia gaat, maar vriendin heeft kis en ride kunnen regelen voor ons. Zit ik daar met mijn 8,- pendelbus kaart die ik nog niet kwijt kan….

Ook ergenis, hoopte geen ziekenhuis onderzoeken te hebben dit jaar, maar mijn lijf dacht daar blijkbaar anders over na mijn jaarlijks bloedonderzoek.(is niets ernstigs, maar kan helpen bij beter herstel dus we doen het maar)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 20:17

fleurtjeuh schreef:
Wie is de organisator van Eallum?

Ruud, de eigenaar van mead and more, die bij online bestellingen zegmaar geen klantenservice kent als ik de reviews daarvan zo eens lees. Zoek op Facebook maar eens naar de Eallum fanpage dan krijg je al het gedonder wel goed mee.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 20:32

AnnemiekvM schreef:
Dat we vandaag de school moesten sluiten omdat iemand een dreigmail had gestuurd. Waar gaat het toch heen met deze wereld?

Wat zou dit spannend voor jullie zijn. Hopelijk blijft het bij de brief voor jullie. :(:)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 20:40

Nyaleti schreef:
Mensen met hun holistische meuk voor huisdieren. Willen absoluut geen pilletje van de dierenarts geven maar gebruiken liever etherische oliën waarvan het bekent is dat die, indien niet juist verdunt, harstikke giftig zijn voor hun dier. ^)

In het algemeen mensen die eerst naar alternatieve geneeskunde grijpen, voordat ze eens denken een reguliere da erbij te halen.

Disney+ blijft óf bufferen óf loopt op beeld vast. Echt om dol van te worden.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 21:08

De tandarts vanmiddag die mijn achternaam zag en meteen zei "oh, zoals die ene moordzaak?"
The joys van een soort van ongebruikelijke achternaam hebben :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 00:18

Bloodymary schreef:
Ineke2 schreef:

Hier is de brug 3 dagen afgesloten vanwege onderhoud of zo. 3 keer raden wie er 2 keer per dag bij die brug staat en dan alsnog om moet rijden.

:')

Ik ben wel onwijs blij dat het gedaan is met dat onderhoud. Vorige zomer was hij 3 maanden afgesloten + heel veel weekenden.

Ik ben door een ander paard van mijn paard gevallen.
Het andere paard ging bokken aan de hand en omdat die bleef bokken ging Izarra dat ook doen. Ze ging eerst omhoog en toen met bolle rug bokken na bok 3 viel ik eraf op mijn rug.

Nu zoveel pijn… morgen zal het wel niet veel beter zijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 00:33

Als ik zou gaan is het last minute. Anders zal je zien dat ik natuurlijk ziek en misselijk ben. :+

Moet ook rekening houden met mijn moeder wat op en af gaat.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 08:43

Sterkte Ineke :(:)

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 08:47

Aan m'n vriend. Auto moet 24e naar de garage en kan er niet meer mee rijden ondertussen. Hij wilt hem morgen dus al bij de garage neerzetten omdat dat beter uitkomt maar zonder eerst te bellen of dat mag/kan. 'Anders zeggen ze aan te telefoon toch nee'
Oke maar ik wil gewoon liever bellen ipv een vervelende klant te zijn die gewoon 2 weken van te voren z'n auto neerpleurt zonder overleg.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 09:01

TheNovelist schreef:
Aan m'n vriend. Auto moet 24e naar de garage en kan er niet meer mee rijden ondertussen. Hij wilt hem morgen dus al bij de garage neerzetten omdat dat beter uitkomt maar zonder eerst te bellen of dat mag/kan. 'Anders zeggen ze aan te telefoon toch nee'
Oke maar ik wil gewoon liever bellen ipv een vervelende klant te zijn die gewoon 2 weken van te voren z'n auto neerpleurt zonder overleg.

Wtf, waarom zou je dat doen? De garage is niet je privé parkeerplaats.

Ik zou idd ook eerst overleggen. Kans bestaat dat ze niet eens ruimte hebben.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 09:13

oef Ineke, dat is niet fijn. veel sterkte!! Moet je niet even laten checken of er niets gebroken is oid?