Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Ging vroeger graag naar keltfest toen het nog in Dordrecht was. Ideaal als het niet goed ging was ik zo thuis. Nu durf ik niet meer.
ryukapple schreef:Marcella schreef:Ging vroeger graag naar keltfest toen het nog in Dordrecht was. Ideaal als het niet goed ging was ik zo thuis. Nu durf ik niet meer.
Je kan dan altijd een keer eallum proberen. Is op de plek waar keltfest vroeger was
Nyaleti schreef:Mensen met hun holistische meuk voor huisdieren. Willen absoluut geen pilletje van de dierenarts geven maar gebruiken liever etherische oliën waarvan het bekent is dat die, indien niet juist verdunt, harstikke giftig zijn voor hun dier.
Bloodymary schreef:Ineke2 schreef:Dat de brug echt precies open moet gaan als ik net kom aanrijden. Weer 10 minuten wachten op een toch al lange reis
Hier is de brug 3 dagen afgesloten vanwege onderhoud of zo. 3 keer raden wie er 2 keer per dag bij die brug staat en dan alsnog om moet rijden.
TheNovelist schreef:Aan m'n vriend. Auto moet 24e naar de garage en kan er niet meer mee rijden ondertussen. Hij wilt hem morgen dus al bij de garage neerzetten omdat dat beter uitkomt maar zonder eerst te bellen of dat mag/kan. 'Anders zeggen ze aan te telefoon toch nee'
Oke maar ik wil gewoon liever bellen ipv een vervelende klant te zijn die gewoon 2 weken van te voren z'n auto neerpleurt zonder overleg.