Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 12:50

CupCakes_ schreef:
Dat mijn broertje een of andere lijken wagen auto gekocht heeft. Nu staat mijn kleinere auto redelijk vooraan omdat deze als een van de weinige op die plek past. Nu heeft hij die lijken wagen auto op die plek neergezet maar hij steekt echt flink uit waardoor je er maar moeizaam langs kan. En mijn auto moet straks weer terug op de plek, maar dat gaat nog een familie oorlog veroorzaken vermoed ik zomaar. Aangezien hij met mijn auto ook een immense scheur aan de binnenkant van de auto heeft gereden en deze rekening van de garage weigert te betalen.

Iemand nog een huus voor mij op Ouddorp? :')

Even nieuwsgierig, wat moet ik me voorstellen bij:immense scheur aan de binnenkant van auto rijden?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 13:04

Verkeerschaos richting Alblasserdam. :')

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 13:23

Medipoint die niet te bereiken is via mail of telefoon.
En via chat krijg je hetzelfde telefoonnummer, waar zedus niet opnemen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 14:42

Het wil hier nog steeds niet lekker warm worden en ik loop gewoon te blauwbekken. Mijn inwendige thermostaatje werkt nu eenmaal niet zoals bij de meeste mensen. Mijn vingers zijn blauw van de kou en dan val ik gek genoeg automatisch in de slaapstand. Ben net volledig verkleumd wakker geworden met zo'n 'romantische afdruk' van een bankkussen in mijn gezicht. Maar goed. Ik hoop dat de voorspelling van volgende week doorgaat, anders loopt ik deze 'zomer' nog in een dikke trui rond. :brr:

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 14:44

Vanmorgen was het echt fris ineens. Dus ik doe een jas aan net: hartstikke warm?

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 15:20

CharleyT schreef:
CupCakes_ schreef:
Dat mijn broertje een of andere lijken wagen auto gekocht heeft. Nu staat mijn kleinere auto redelijk vooraan omdat deze als een van de weinige op die plek past. Nu heeft hij die lijken wagen auto op die plek neergezet maar hij steekt echt flink uit waardoor je er maar moeizaam langs kan. En mijn auto moet straks weer terug op de plek, maar dat gaat nog een familie oorlog veroorzaken vermoed ik zomaar. Aangezien hij met mijn auto ook een immense scheur aan de binnenkant van de auto heeft gereden en deze rekening van de garage weigert te betalen.

Iemand nog een huus voor mij op Ouddorp? :')

Even nieuwsgierig, wat moet ik me voorstellen bij:immense scheur aan de binnenkant van auto rijden?

Excuses, iets te snel getypt. Dat had een scheur aan de binnenkant van de rechter voorband van de auto moeten zijn.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 16:12

Krijg net bericht dat de weg richting de snelweg en het dorp (met diverse voorzieningen) aan de andere kant van de snelweg, binnenkort maar liefst 8 weken wordt afgesloten wegens werkzaamheden. Dat betekent voor boodschappen, bepaalde dierenvoeding, dierenarts en yoga een omrijdroute van maar liefst 15 km :') Fietsers mogen er wel langs, maar dat lijkt me toch minder praktisch met zakken voer van 20kg en kratten vol met boodschappen (en is alsnog een kilometer of zes fietsen). De andere kant uit is ook wel een dorp met supermarkt, maar daar heb ik net iets te vaak aankopen die beschimmeld zijn of stinken/bedorven zijn (ruim binnen de houdbaarheidsdatum, vaak met vlees), dus daar kom ik niet zo vaak meer.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 16:18

Ow goed dat je het zegt.
Dan kan je via Noordwijk maar is idd ietsje omrijden.
Ook even rekening mee houden als ik naar stal wil

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 17:01

Nee die is ook afgesloten. De hele weg vanaf Kornhorn naar de op/afrit A7 gaat eruit. Omrijden via Boerakker (en ik ga dan wel binnendoor natuurlijk)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 17:56

Zucht.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 18:12

Ik word echt simpel van die wegenwerken in NL hoor. Moet regelmatig naar mijn partner in Noord-Holland (regio Den Oever) en kom zelf van net over de grens in Ittervoort.

Heb je de A2, de A10 en bij Purmerend nog een keer feest. Heb besloten om nu alleen nog maar snachts te rijden want zit met honden in de auto en geen zin om er 4u over te doen met al die files door de werken

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 18:37

Schuur_ schreef:
Ik word echt simpel van die wegenwerken in NL hoor. Moet regelmatig naar mijn partner in Noord-Holland (regio Den Oever) en kom zelf van net over de grens in Ittervoort.

Heb je de A2, de A10 en bij Purmerend nog een keer feest. Heb besloten om nu alleen nog maar snachts te rijden want zit met honden in de auto en geen zin om er 4u over te doen met al die files door de werken

Mja, wat wil je dan, slechte wegen zijn ook geen optie. Auto's worden steeds zwaarder, dus wegen worden sneller slechter.

Hier in de buurt is de weg een week afgesloten, het is misschien irritant voor een korte periode, een kapot wegdek kan je je auto kosten.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 19:04

Hier de snelweg naar mijn werk 6 weken dicht!
Gelukkig hoef ik er maar 1 dag in de week heen maar het is echt verschrikkelijk

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 19:08

Verkeersinfarct dankzij afsluiting a15. Mensen gaan toch door de dorpen heen ipv gewone omleiding. Als kers op de taart had de brug natuurlijk weer een storing, das pech, sluiproute weg

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 19:14

Gisteren al voor een bepaalde ton naar de Gamma gegaan, want ik had hem daar ook gekocht aantal weken geleden.
Dus niet te verkrijgen bij de Gamma.

Gisteren nog gekeken waar het wel te verkrijgen is, de winkel die het nog had zat was in de buurt van de Dagbesteding.
Dus vanmiddag met goede moed er naar toe gegaan, want er zouden nog 5 tonnen zijn en ook nog leuk afgeprijsd.

Nergens te vinden, ben 36 paden in-uit gelopen om die tonnen te vinden, nergens te vinden.
Uiteindelijk maar gevraagd maar deze waren er dus niet meer. :x

Morgen nog een winkel bezoeken en anders maar online bestellen.. %)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 19:20

Duitse belastingdienst -O- tussen de 3 week en 3 maand kan het duren voordat je eventueel geld terug krijgt....
De 3 maanden zijn inmiddels voorbij -O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 19:41

Dat het NS noodnummer geen flikker doet..ik heb van meppel tot aan Zwolle contact gehad over flinke overlast van een groep dronken mannen die door de hele trein aan het schreeuwen waren en ook tegen andere reizigers, ze begonnen naar mij te roepen en toen ik ze negeerde te zeggen dat ze mijn koptelefoon af zouden pakken.
Dat noodnummer meteen geappt, al binnen 3 minuten na meppel, en toen we bij Zwolle kwamen hadden ze nog steeds helemaal niks gedaan en waren die mannen de trein uit, geen idee waar ze verder heen zijn gegaan

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 19:44

Kan zijn dat de conducteur net in het andere treinstel zat, en ook moest wachten tot Zwolle om in de juiste coupé te komen? Maar wel vervelend, ik houd van de trein maar dat soort ervaringen zijn echt poedersuiker :(:)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 19:52

Foaly schreef:
Kan zijn dat de conducteur net in het andere treinstel zat, en ook moest wachten tot Zwolle om in de juiste coupé te komen? Maar wel vervelend, ik houd van de trein maar dat soort ervaringen zijn echt poedersuiker :(:)

Helaas niet, het was een sprinter met maar 1 treinstel, en ik zat helemaal aan de achterkant tegen de 1e klas aan, waar de conducteur ook zat

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 19:53

Ow dan is het wel heel raar :=

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 20:09

Er zal vast een reden voor zijn. Over het algemeen wordt er wel goed ingegrepen via het noodnummer. 1 keer was de conducteur in het andere treinstel (Amersfoort - Zwolle) en toen werd er omgeroepen dat er niet gerookt mag worden in de trein en uiteindelijk in Zwolle was de conducteur meteen op zoek naar de jongens om ze aan te spreken. Die waren net uitgestapt, maar ik kon ze aanwijzen. Daar hebben ze wel meteen stappen op ondernomen.

Ik kan me zo voorstellen dat als een conducteur alleen is ze zich niet veilig voelen om zo'n groep aan te spreken. En het is maar de vraag of ze snel genoeg ondersteuning kunnen regelen om klaar te staan in Zwolle.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 21:14

Snap best dat er een reden voor is en de conducteur niet alleen meteen iets gaat aanspreken, maar ook via het noodnummer geen enkele geruststelling dat ze ook maar van plan zijn om er iets mee te doen, ondanks aangeven dat je je niet veilig voelt en geen kant op kan. Niet eens een "dat is vervelend, we kijken of we iemand op het station er heen kunnen sturen."

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 21:37

Oh wat vreemd, ik word altijd meteen terug geappt.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 21:46

Suzanne F. schreef:
Shenavallie schreef:
Het is toch verschrikkelijk: midden zomer en het lijkt (nog steeds) wel herfst. Ik heb het gewoon koud en loop in een lange broek met shirt en sokken aan. 's Avonds zit ik alweer met een dekentje op de bank. 8)7

Volgende week wordt het weer warm, zelfs weer 30.

Oké, dit is nu mijn ergernis :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 21:48

Ik kreeg wel contact terug, maar dat was alleen de vraag of ze ook aggressief waren en of ik bij Zwolle wou laten weten of ze uitstapten of door gingen. Verder niks. Omdat er elke keer echt 5 minuten tussen het antwoord zat waren we ook al bij Zwolle toen ze daar naar vroegen.
Bellen was geen mogelijkheid want zelfs met volume op mijn koptelefoon op het hoogst hoorde ik mijn muziek niet door het geschreeuw van die mannen heen