Ineke2 schreef:DPD die mijn pakketjes maar gewoon in de lift zet?
Niet leuk!!!
Maar wel eens wat anders dan een carrière die in de lift zit...

Heb je je pakket wèl veilig?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:Ineke2 schreef:DPD die mijn pakketjes maar gewoon in de lift zet?
Niet leuk!!!
Maar wel eens wat anders dan een carrière die in de lift zit...![]()
![]()
Heb je je pakket wèl veilig?
Alja schreef:JudithGigi schreef:Nu zijn vriend en ik beide ziek
3x raden wie alsnog met de hond mag lopen
Wij vrouwen kunnen dat
Mannen worden terminaal als ze ziek worden en beginnen hun uitvaart al te organiseren…
Marcella schreef:Opgebeld worden door klanten beheer over gas en elektriciteit. Begin ze al met dat ik 400 kub gas verbruikt heb.
Grapjas heb vorig jaar over het hele jaar 7 kub gas verbruikt.
Ze wilde ook niet vertellen welk bedrijf alleen klanten beheer. Dan weet ik al genoeg.
Fijne dag en Bye bye.
maralyn schreef:Meneer heeft nieuw werk... Oude was te risicovol, dus geheel terecht dat hij zegt "tabee, succes ermee!"
Maar, meneer moet om 0600 uit bed.
Okey, ik ben best sociaal, maar niet op 0600 in de ochtend. Ik wil een thee kop met. "Hou je mond, tot mij thee op is!" Want ik ben absoluut geen ochtend mens.
Ja, na 0900 uur. Dat weet ie al jaren.
Dus hij is erg lief en zegt niet te veel.
Maar alleen als dat hij hetzelfde tijd uit bed gaat als ik, is voor mij moeilijk.
Dit is een gevalletje, ligt niet aan hem maar aan mij!![]()
Maar.
Als ik een heel weekend werk, met ochtend diensten heb ik mijn kleding braaf in de badkamer klaar liggen. Stap in het donker uit bed. Geef hem een kus en laat hem slapen.
Maar andersom?
Meneer wordt wakker. "Ik doe even het licht aan hoor!" Stommelt naar zn kast. Haalt zn kleding er uit.
Gaat zich aankleden met het licht aan.
"Fijne dag schat!" Doet het licht uit en gaat naar beneden.
Als ik vrij ben, ben ik blij dat ik even kan uitslapen, als is het tot 0800 uur.
Maar... Door zijn actie, elke ochtend weer, word ik dus pisschagrijnig wakker.
Vanochtend was de druppel. Liet hij ook nog de jonge kat naar boven, die de hele wereld bij elkaar jankt omdat ze bij me wil zijn.
Tja.
Toen ontplofte ik.
"Hou je gewoon helemaal geen rekening meer met mij?! Hele weekenden zorg ik er voor dat jij ongestoord kan uitslapen. Maar door de week?! Trek je zooi aan in de badkamer en laat die kat beneden!!!!"
Dus.
Dat is mijn ergenis.
Stront en stront chagrijnig.
Suzanne F. schreef:Marcella schreef:Opgebeld worden door klanten beheer over gas en elektriciteit. Begin ze al met dat ik 400 kub gas verbruikt heb.
Grapjas heb vorig jaar over het hele jaar 7 kub gas verbruikt.
Ze wilde ook niet vertellen welk bedrijf alleen klanten beheer. Dan weet ik al genoeg.
Fijne dag en Bye bye.
Klinkt als oplichting.
Alja schreef:maralyn schreef:Meneer heeft nieuw werk... Oude was te risicovol, dus geheel terecht dat hij zegt "tabee, succes ermee!"
Maar, meneer moet om 0600 uit bed.
Okey, ik ben best sociaal, maar niet op 0600 in de ochtend. Ik wil een thee kop met. "Hou je mond, tot mij thee op is!" Want ik ben absoluut geen ochtend mens.
Ja, na 0900 uur. Dat weet ie al jaren.
Dus hij is erg lief en zegt niet te veel.
Maar alleen als dat hij hetzelfde tijd uit bed gaat als ik, is voor mij moeilijk.
Dit is een gevalletje, ligt niet aan hem maar aan mij!![]()
Maar.
Als ik een heel weekend werk, met ochtend diensten heb ik mijn kleding braaf in de badkamer klaar liggen. Stap in het donker uit bed. Geef hem een kus en laat hem slapen.
Maar andersom?
Meneer wordt wakker. "Ik doe even het licht aan hoor!" Stommelt naar zn kast. Haalt zn kleding er uit.
Gaat zich aankleden met het licht aan.
"Fijne dag schat!" Doet het licht uit en gaat naar beneden.
Als ik vrij ben, ben ik blij dat ik even kan uitslapen, als is het tot 0800 uur.
Maar... Door zijn actie, elke ochtend weer, word ik dus pisschagrijnig wakker.
Vanochtend was de druppel. Liet hij ook nog de jonge kat naar boven, die de hele wereld bij elkaar jankt omdat ze bij me wil zijn.
Tja.
Toen ontplofte ik.
"Hou je gewoon helemaal geen rekening meer met mij?! Hele weekenden zorg ik er voor dat jij ongestoord kan uitslapen. Maar door de week?! Trek je zooi aan in de badkamer en laat die kat beneden!!!!"
Dus.
Dat is mijn ergenis.
Stront en stront chagrijnig.
Benieuwd hoe het morgen vroeg gaat…
Vaak zijn mannen wel traag van begrip en hardleers