Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 16:05

MarlindeRooz schreef:
Kan hij 9 uur alleen zijn? _O-

Ben helaas te vaak lang weg. -O-

Dat nog niet geprobeerd, 6u redt hij wel. :))

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 16:12

Lestrange01 schreef:
Onze oudste hond - bella - is vandaag ingeslapen. Sinds gisteren kon ze ineens niet meer lopen op haar achterpoten. Ze was al bijna veertien.. maar toch. Voel me rot, en daarnaast heb ik vanavond om half zeven ook nog even een arbeidsrecht tentamen. zucht.

:(:)

Iemand op kantoor die steevast geen geurspray gebruikt na nummer twee :+

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 17:00

_Nancy schreef:
paddington schreef:
Vannacht de Superbowl gekeken en ging om 04.30 slapen en ben vandaag vrij.

Slaan mijn honden om 07.00 aan door de bouwvakkers van verderop die nogal wat lawaai maken.
Nu dus wakker want mijn honden dachten gelijk we gaan even wandelen :+

En vanmiddag even langs ds kaakchirurg om een afgebroken kies te laten trekken. Zo geen zin in.

Wij hadden ook de superbowl gekeken als de finale anders was geweest (geen Eagles, maar 49'ers *D en we zijn ook geen fan van KC..) Maar deze keer dus overgeslagen en van mijn nachtrust genoten.
Heb wel gehoord dat de halftime show de moeite waard was en dat de refs ook af en toe dubieuze beslissingen hebben gemaakt.
Veel gescoord wel!

Ik heb hoofdpijn -O- Met vandaag erbij nog 4 werkdagen bij mijn huidige werkgever en dan ga ik weg.
Kan niet wachten.

Was echt een geweldige game!
Halftime vonden wij weer een baggershow.
Ik zei gelijk Rhianna is zwanger en dat blijkt ook :')

Net terug van de kaakchirurg en wat kon hij zeuren zeg .. zeg vriend ik kom mijn wortel eruit laten halen en de rest hoef ik niet te horen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-23 17:53

Veggie McChicken gehaald bij de drive, althans dat dacht ik. Kom ik thuis, zit er een chili chicken patty op. Ik ben niet vega (probeer momenteel wel overwegend vega te eten), dus heb hem maar opgegeten. Maar wel even de McDonald's gebeld en het doorgegeven. Ze ging even iemand heel goed aanspreken in de keuken.

Jammer voor diegene dat ik bij de McDonald's heb gewerkt en die patties herken :Y)

Jammer voor mij dat mijn treat-yo-self momentje even een beetje mislukt is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 18:09

De Polen zijn er weer. -O- Gelukkig zijn ze over hooguit twee weken weg-weg, maar ik vind elke dag dat ik het huis moet delen met die klojo een dag te lang.

maralynJarig

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 18:24

Vriendlief is vandaag bij de huisarts geweest.

Gezien hij elke twee a drie weken griep heeft of iets wat er op lijkt.

Gezien corona zo goed als voorbij is, en we allemaal weer soort van sociaal doen, is het logisch dat dit gebeurt.

Ze zien ook veel ouderen sterven aan gevolgen van griep. (Merken wij op het werk ook) en verwachting is, dat het nog wel een poosje door blijft gaan. Het immuunsysteem moet weer sterk worden.

Aldus, de huisarts.

Verklaart wel wat!!

En gezien ik in de zorg werk, is het logisch dat ik veel mee naar huis neem.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 19:21

Ik heb sinds covid tot begin dit schooljaar elk tentamen online thuis gemaakt. Dit jaar moest ik ze weer op de uni maken. In het begin dacht ik dat het toeval was, maar dat is het niet. Elk tentamen word ik helemaal duizelig en misselijk en voel ik mijn benen niet meer. Zelfs met betablockers en meditatie. Mijn tentamen begint over 8 minuten en ik ben helemaal kapot

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 19:26

Het is hier weer de grote [mijn zus en zwager] show...

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 19:35

Hier geërgerd aan mezelf.

Het huis waar we nu wonen is erg klein (28 m2) en we hebben vandaag akkoord gekregen op een groot huis (109 m2) wat niet veel duurder is. Echt een droomplek.

Maar, ik zie zo op tegen de plek waar we nu zitten verlaten. Het kan echt niet meer; dat weet ik. We kunnen onze kont niet keren. Maar het is toch je plekje. Met herinneringen en je vertrouwde dingetjes.

En dat vind ik zo moeilijk. Ik wil gewoon kunnen genieten van een grotere plek.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 19:37

Soepblik schreef:

Het huis waar we nu wonen is erg klein (28 m2) en we hebben vandaag akkoord gekregen op een groot huis (109 m2) wat niet veel duurder is. Echt een droomplek.

Maar, ik zie zo op tegen de plek waar we nu zitten verlaten. Het kan echt niet meer; dat weet ik. We kunnen onze kont niet keren. Maar het is toch je plekje. Met herinneringen en je vertrouwde dingetjes.

Ik ken dat gevoel wel, maar datzelfde krijg je ook op een nieuwe plek als het eenmaal naar je wens is ingericht enzo. Het is niet raar om dat te voelen, vooral als je daar, ondanks de minpunten, er altijd met plezier gewoond hebt
Laatst bijgewerkt door Niobe op 13-02-23 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 19:40

Soepblik schreef:

Gevoel en verstand botsen weleens he :(:)

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 20:46

Gisteravond helemaal blij dat we weer een das in het dorp hebben, reed ik net langs zijn plekje lag die dood naast de weg -O-

Verprutst mijn dag |(

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 20:49

Mn voet, de zooltjes kunnen me niet snel genoeg komen. Nu dus maar de dagen doorkomen met ibuprofen en zo min mogelijk belasten. Wordt wel een uitdaging met stage, want grotendeels staand beroep, maar toch maar even overleggen of ik deze week in ieder geval zoveel mogelijk zittende dingen kan/mag doen

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 20:52

Wederhelft die nog steeds niet thuis is en ik wil eten!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 21:22

fjordjes schreef:
Wederhelft die nog steeds niet thuis is en ik wil eten!

Ik wacht ook best lang omdat mijn vriend wissenlende tijden heeft.
Maar na half 8 begin ik toch wel.

Dus als ik jou was zou ik ook lekker gaan eten.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 21:53

De nieuwste reclame van de Lidl. Aaachtertuinminiiiiiiiiiiis… shoot me.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 22:10

Gezicht dat een beetje strak voel na een middag op de moestuin.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 22:16

Dat iemand mijn belangrijke appje niet begrijpt...

Een client is erg verslechterd en ze vragen wie er wil blijven vannacht ik zeg dat ik alleen niet wil blijven maar wel stand-by wil staan als een collega daar al is en extra hulp nodig is.

Krijg ik terug je bent dan alleen , nee dat wil ik juist niet geef ik al aan -O- En nu weet ik niet zo goed wat ik erop moet reageren.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 22:16

Bellen en het uitleggen?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 22:18

Bellen laten weten wat je werkelijk bedoeld.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 22:21

Vandaag op het nippertje kunnen vermijden dat er een derde auto op twee weken tijd total loss werd gereden door andermans rijgedrag.
Er komen mij in een bocht een vrachtwagen,daarachter een Polo en nog twee wagens tegemoet.De bestuurster van de Polo is aan het bumperkleven.
Ik rijd op een recht stuk richting die bocht.Op het moment dat ik die bocht naar links begin te nemen,komt de bestuurster achter de vrachtwagen naar links op mijn vak,om te kijken naar aankomend verkeer of om in de bocht in te halen?Wie zal het zeggen.
In een fractie van een seconde moet ik met een ruk naar rechts uitwijken en dan weer terug.Dat scheelde geen haar.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 22:22

Niobe schreef:
_San87_ schreef:
Ik vind Polestars zo mooi <3.

Ik wil alleen al die elektrische zooi niet :').

Same en same.

Ik snap ook niet zo goed waarom elektrische auto’s vaak meteen zo foeilelijk moeten zijn. Die nieuwe Volkswagen bus is ook om te huilen. Het is net alsof ze ze niet willen verkopen ofzo

Gelukkig zijn er tegenwoordig wel mooie versies, maar dan nog wil ik het niet.
Mini’s schijnen ook alleen elektrisch te gaan worden ;(

Gelukkig heeft iedereen een andere smaak. Ik vind de ID Buzz geweldig leuk. Mijn man is er ook erg blij mee :D . Heeft hem voor het werk gekocht, past ook bij zijn bedrijf (zonnepanelen, warmtepompen en laadpalen). Ik lach me suf, want ik noem het een barbieauto en dan heeft hij ook nog een werknemer die Ken heet, dus dan zeg ik elke keer: Geef Ken de barbieauto maar mee :D :D :+ .

Maar , het is echt een hele mooie auto, mooi afgewerkt, comfortabel. Echt weer een icoontje voor de komende 75 jaar :j . Iedereen kijkt je na, duimpjes omhoog, lachende mensen. Hij ziet er apart , leuk en mooi uit. Maar dat is duidelijk mijn mening :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 22:28

Ja ik zou kunnen bellen maar met deze collega heb ik wel vaker een beetje communicatieproblemen ze komt soms een beetje vreemd uit de hoek en dat gezeur heb ik nu niet zoveel zin in... er zijn nu gelukkig al genoeg aanmeldingen voor het waken maar ik vermoed dat het nu heel snel gaat.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 22:37

Vergis je niet dat een bericht heel anders over kan komen dan je wilt, misschien is dat het wel.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 22:47

chanicha schreef:
Vergis je niet dat een bericht heel anders over kan komen dan je wilt, misschien is dat het wel.

Heb je gelijk in , maar een andere collega die ik nog even sprak snapte de reactie ook niet helemaal. Maar goed ik heb ook een enorm druk weekend en dag en zit er ook al vanaf dat het slechter ging. Dus ik kan ook even niet zoveel hebben nu meer moet ik zeggen , en ik vindt de dood nog best spannend na mijn vorige vervelende ervaring maar wil ook graag er zijn voor mijn cliënten en collega's.