MarlindeRooz schreef:Kan hij 9 uur alleen zijn?
Ben helaas te vaak lang weg.
Dat nog niet geprobeerd, 6u redt hij wel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Onze oudste hond - bella - is vandaag ingeslapen. Sinds gisteren kon ze ineens niet meer lopen op haar achterpoten. Ze was al bijna veertien.. maar toch. Voel me rot, en daarnaast heb ik vanavond om half zeven ook nog even een arbeidsrecht tentamen. zucht.
_Nancy schreef:paddington schreef:Vannacht de Superbowl gekeken en ging om 04.30 slapen en ben vandaag vrij.
Slaan mijn honden om 07.00 aan door de bouwvakkers van verderop die nogal wat lawaai maken.
Nu dus wakker want mijn honden dachten gelijk we gaan even wandelen![]()
En vanmiddag even langs ds kaakchirurg om een afgebroken kies te laten trekken. Zo geen zin in.
Wij hadden ook de superbowl gekeken als de finale anders was geweest (geen Eagles, maar 49'ersen we zijn ook geen fan van KC..) Maar deze keer dus overgeslagen en van mijn nachtrust genoten.
Heb wel gehoord dat de halftime show de moeite waard was en dat de refs ook af en toe dubieuze beslissingen hebben gemaakt.
Veel gescoord wel!
Ik heb hoofdpijnMet vandaag erbij nog 4 werkdagen bij mijn huidige werkgever en dan ga ik weg.
Kan niet wachten.
Soepblik schreef:Hier geërgerd aan mezelf.
Het huis waar we nu wonen is erg klein (28 m2) en we hebben vandaag akkoord gekregen op een groot huis (109 m2) wat niet veel duurder is. Echt een droomplek.
Maar, ik zie zo op tegen de plek waar we nu zitten verlaten. Het kan echt niet meer; dat weet ik. We kunnen onze kont niet keren. Maar het is toch je plekje. Met herinneringen en je vertrouwde dingetjes.
En dat vind ik zo moeilijk. Ik wil gewoon kunnen genieten van een grotere plek.
Soepblik schreef:Hier geërgerd aan mezelf.
Het huis waar we nu wonen is erg klein (28 m2) en we hebben vandaag akkoord gekregen op een groot huis (109 m2) wat niet veel duurder is. Echt een droomplek.
Maar, ik zie zo op tegen de plek waar we nu zitten verlaten. Het kan echt niet meer; dat weet ik. We kunnen onze kont niet keren. Maar het is toch je plekje. Met herinneringen en je vertrouwde dingetjes.
En dat vind ik zo moeilijk. Ik wil gewoon kunnen genieten van een grotere plek.
Niobe schreef:_San87_ schreef:Ik vind Polestars zo mooi.
Ik wil alleen al die elektrische zooi niet.
Same en same.
Ik snap ook niet zo goed waarom elektrische auto’s vaak meteen zo foeilelijk moeten zijn. Die nieuwe Volkswagen bus is ook om te huilen. Het is net alsof ze ze niet willen verkopen ofzo
Gelukkig zijn er tegenwoordig wel mooie versies, maar dan nog wil ik het niet.
Mini’s schijnen ook alleen elektrisch te gaan worden
chanicha schreef:Vergis je niet dat een bericht heel anders over kan komen dan je wilt, misschien is dat het wel.