Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 23:59

Kak Uwv.

Heb nu gewoon gesolliciteerd. Nu hopen dat het wat gaat worden.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 06:59

Ik vind het veel te vroeg..

Also, geen ergernis maar The Bad Touch van Bloodhound Gang is zo'n geniaal nummer :')
Love it

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 07:01

School begint weer en volgens mij zit ik niet eens bij mijn vrienden in de klas -O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 07:04

fleurtjeuh schreef:
Ik vind het veel te vroeg..

Also, geen ergernis maar The Bad Touch van Bloodhound Gang is zo'n geniaal nummer :')
Love it

=:) you and me baby ain't nothing but mammals so let's do it like they do on the Discovery channel =:)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 07:05

Ik heb vandaag een afdelingsdag van 10 tot 17 met 2x een uur reistijd en morgen een afdelingsuitje :r :r :r van 11:30 tot 21:00 met 2x anderhalf uur reistijd.

Aaaaargh.

"Wat we gaan doen als activiteit is nog een geheim, maar er is wel een prijsuitreiking"

Sterf. Ik ben geen 12 meer.
Hoop écht niet dat ik in een groep kom met allemaal van die fanatiekelingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 07:17

Captain schreef:
Ik heb vandaag een afdelingsdag van 10 tot 17 met 2x een uur reistijd en morgen een afdelingsuitje :r :r :r van 11:30 tot 21:00 met 2x anderhalf uur reistijd.

Aaaaargh.

"Wat we gaan doen als activiteit is nog een geheim, maar er is wel een prijsuitreiking"

Vreselijk. Sterkte :D

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 07:27

Captain schreef:

Aaaaargh.

Oh wat een ellende..
Succes en sterkte! :(:)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 07:29

Mijn man heeft corona... We zitten in onze kraamweek, met een babytje van nog geen 4 dagen oud.....

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 07:48

Angst omdat mn leidinggevende vandaag weer terug is van vakantie en met mijn rampzalige start van de week vorige week ben ik bang dat ik morgen niet meer terug hoef te komen..
Ik hou hier zo niet van %)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 07:53

Hoofdpijn, misselijk en ik denk koorts.

Wat een leuke maandag.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 08:16

Donderdag iets besteld met de webshop giftcard die ik van mijn werk kreeg, had er 1 keer eerder besteld en beviel prima dus de keuze was snel gemaakt.

Maar nu heb ik dus geen bevestigingsmail ontvangen, werken de contactformulieren op de website niet, bestaat het emailadres uit de algemene voorwaarden niet meer en ontvangt het bijbehorende nummer geen appjes.

Ik ga er maar vanuit dat ik mijn geld en waarde van de giftcard kwijt ben -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 09:43

Mijn zus met ASS en borderline die er in is geslaagd om haar in Nederland opnieuw te laten testen en geen ASS en borderline meer zou hebben, maar PTSS? Hoe is dit in godsnaam mogelijk dat ze zo terug keren op een diagnose. Ik heb er mee samen geleefd. Het hele aantrekken afstoten verhaal, de klappen die ik er van kreeg. Zij zelf heeft 2 kinderen gekregen en was tijdens de zwangerschappen gewoon goed (die hormonen hebben een positieve invloed op borderline) Maar 3 maand na de bevalling liet ze telkens de baby’s achter bij vreemden om te gaan feesten, drugs te nemen, noem maar op. Ik snap het echt even niet. Ik kan mij enkel voorstellen dat zij in een high zit in het borderline verloop en haarzelf verdomd goed heeft weten te houden (ze is ook erg goed in het camoufleren van dit en ze geloofd rotsvast in haar eigen leugens)

Ik ben hier niet goed van… Haar ene dochter is bijna tiener en is zelfs mishandeld door haar toen ze weer wat hoederrecht kreeg enkele jaren terug. Ik hou mijn hart vast als ze opnieuw naar de rechtbank gaat en die borderline diagnose er niet meer is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 09:44

iirrssjjee schreef:
Mijn man heeft corona... We zitten in onze kraamweek, met een babytje van nog geen 4 dagen oud.....

sterkte! wat een nare samenloop van omstandigheden.

fleurtjeuh schreef:
Angst omdat mn leidinggevende vandaag weer terug is van vakantie en met mijn rampzalige start van de week vorige week ben ik bang dat ik morgen niet meer terug hoef te komen..
Ik hou hier zo niet van %)

Wat doe je voor werk? Ik kan me zo niet voorstellen dat er in deze markt niet iets veel leukers beschikbaar is.....

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 10:05

De pestzooi die al weken gaande is op werk en ik er gewoon niet doorheen kom. Heb je het opgeruimd voor het weekend, kan je maandag gewoon weer opnieuw beginnen en we lopen achter met vracht.

Zijn dagen dat ik het kan negeren, dit is er niet één van…..

(Ik weet het, ik kan het ook niet alleen en ruim de zooi van een ander ook zeker niet meer op, maar het is nu te veel…)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 10:06

Moestuin schreef:
Mijn zus met ASS en borderline die er in is geslaagd om haar in Nederland opnieuw te laten testen en geen ASS en borderline meer zou hebben, maar PTSS? Hoe is dit in godsnaam mogelijk dat ze zo terug keren op een diagnose. Ik heb er mee samen geleefd. Het hele aantrekken afstoten verhaal, de klappen die ik er van kreeg. Zij zelf heeft 2 kinderen gekregen en was tijdens de zwangerschappen gewoon goed (die hormonen hebben een positieve invloed op borderline) Maar 3 maand na de bevalling liet ze telkens de baby’s achter bij vreemden om te gaan feesten, drugs te nemen, noem maar op. Ik snap het echt even niet. Ik kan mij enkel voorstellen dat zij in een high zit in het borderline verloop en haarzelf verdomd goed heeft weten te houden (ze is ook erg goed in het camoufleren van dit en ze geloofd rotsvast in haar eigen leugens)

Ik ben hier niet goed van… Haar ene dochter is bijna tiener en is zelfs mishandeld door haar toen ze weer wat hoederrecht kreeg enkele jaren terug. Ik hou mijn hart vast als ze opnieuw naar de rechtbank gaat en die borderline diagnose er niet meer is.

Joh, ik heb het zovaak gezien, dat er werd teruggekomen op de diagnose borderline.

Het probleem is dat de diagnose Borderline vanwege alle stigma's vrij schadelijk kan zijn voor iemands herstel. Ik heb mensen echt eraan onderdoor zien gaan omdat ze die diagnose kregen en zich er helemaal naar gingen gedragen omdat ze zich eigenlijk kapotschaamde dat ze zich moesten voegen bij "de club van gekke Bordies". Bovendien ligt een (complexe) PTSS heel dicht bij borderline qua symptomen, het klinkt alleen wat liever aardiger, dus vandaar dat veel behandelaren bij twijfel liever die pakken. Dat zal de rechtbank ook weten, en als ze zich als een debiel gedraagt zal dat hun oordeel niet aantasten. Uiteindelijk kijken ze naar de veiligheid van de thuissituatie, en dus het gedrag van je zus (+ eventuele partner). De diagnose kan daarbij een richtlijn zijn omdat het iets zegt over de problematiek, maar ze kijken toch vooral naar de gevolgen ervan.

Probleem is een beetje dat DSM ook maar een hobbyprojectje is van wat psychiaters in Amerika met een veels te dubbele agenda. Het is echt te gek voor worden dat het de basis is van onze hele GGZ als je je erin gaat verdiepen (zie ook de redelijk recente schapping van bv. homofilie uit de DSM :roll: ). Ik denk dat we ons over pak hem beet 50 jaar echt helemaal kapotschamen over dat dit is hoe we de GGZ en diens verzekering ingericht hebben.
Mijn vriend, zelf psycholoog, noemt de DSM altijd horoscoop voor intellectuelen :o .

Anyhow. Het lijkt me wel erg confronterend als je er zelf zo dicht bij hebt gezeten dus ik hoop dat je het een beetje los kunt laten :(:) .

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 10:13

Ik heb complexe PTSS en borderline, handig is het niet nee.
Als ik het verhaal van je zus zo lees dan vind ik dat erg heftig hoor....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 10:17

Het komt inderdaad hard binnen. Ze was vanaf 7 al erg onvoorspelbaar met veel agressie. Het heeft echt een gigantische stempel gedrukt op mijn jeugd, zeker met het gedrag van mijn ouders erbij. Voor mij voelt het nu alsof er ‘opeens’ geen verklaring meer is hiervoor. De PTSS zou komen van de mishandeling van mijn ouders. Ik heb er ook PTSS van, dus ik vind die diagnose niet gek. Maar wel dat ze gaan zeggen: Ja, dat is de kop beginnen opsteken rond 16/17 jaar terwijl ze mij echt al veel en veel eerder flinke rammelingen gaf, wegliep, automutilatie waar je gewoon bij stond etc. Ik heb echt het gevoel: En dat dan? Telt dat niet meer?

En uiteraard, ik moet hier zelf aan werken. Dit is iets waar ik niet mee kan om gaan. Maar het voelt alsof er opeens niet meer wordt erkent wat er is gebeurd…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 10:42

Moestuin schreef:
Het komt inderdaad hard binnen. Ze was vanaf 7 al erg onvoorspelbaar met veel agressie. Het heeft echt een gigantische stempel gedrukt op mijn jeugd, zeker met het gedrag van mijn ouders erbij. Voor mij voelt het nu alsof er ‘opeens’ geen verklaring meer is hiervoor. De PTSS zou komen van de mishandeling van mijn ouders. Ik heb er ook PTSS van, dus ik vind die diagnose niet gek. Maar wel dat ze gaan zeggen: Ja, dat is de kop beginnen opsteken rond 16/17 jaar terwijl ze mij echt al veel en veel eerder flinke rammelingen gaf, wegliep, automutilatie waar je gewoon bij stond etc. Ik heb echt het gevoel: En dat dan? Telt dat niet meer?

En uiteraard, ik moet hier zelf aan werken. Dit is iets waar ik niet mee kan om gaan. Maar het voelt alsof er opeens niet meer wordt erkent wat er is gebeurd…

Is er geen mogelijkheid tot een systeem gesprek. Dat je dus vraagt of je een keer mee kan. Hopelijk kan dat het begrip naar elkaar een beetje vergroten?

Ik kan me voorstellen dat het voor jou lastig is, als ze zoveel ontwricht heeft, dat het nu lijkt alsof ze er makkelijk mee wegkomt en de schuld buiten haar zelf om gelegd wordt door er een "trauma"-kaartje aan te hangen. Zeker bij Autisme vind ik het altijd gek dat ze dat intrekken omdat dat in principe een aangeboren conditie is.

Maargoed, uiteindelijk gaat het erom dat ze de beste behandeling krijgt. Voor haarzelf, maar ook haar kids. Ongeacht het naampje wat ze eraan geven. Wat dat betreft is dat naampje (de classificatie) ook maar de grabbelton waarin de psycholoog heeft lopen wroeten, en moet je het meer zien als een hele grove indicatie voor mogelijke behandeling dan iets waardevols of veelzeggends.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 10:42

Irisje sterkte voor je man.
Van alle momenten om Corona te hebben is je kraamweek wel heel waardeloos.

Bouwvakkers die om 7 uur bezig waren en om 9 uur waren ze weg.
Ze zijn al 6 maanden bezig met dat huis tegenover ons.
Ik wilde nog een uur slapen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 11:18

Dat de koorts / ziekheid door de paracetamol heen gaat. En ik moet zo naar de supermarkt toe. :+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 11:29

Mijn racistische tante die steen en been klaagt dat ze 'soms niet meer weet in welk land ze woont' als ze door de Albert Heijn loopt, maar nu opeens wel asielzoekers gaat helpen omdat ze worden opgevangen door de kerk. Ik vind daar zeg maar wat van :+

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 11:43

Foaly schreef:
Mijn racistische tante die steen en been klaagt dat ze 'soms niet meer weet in welk land ze woont' als ze door de Albert Heijn loopt, maar nu opeens wel asielzoekers gaat helpen omdat ze worden opgevangen door de kerk. Ik vind daar zeg maar wat van :+

Hopelijk ziet ze met die actie in dat het zeg maar precies gewoon mensen zijn. Kan er alleen maar beter van worden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 11:45

Ik zit in meeting maar moet plassen :=

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 11:49

Robijntjah schreef:
Ik zit in meeting maar moet plassen :=

Zorg dat je op het juiste moment op mute gaat.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 11:49

Slecht geslapen, daardoor chagrijning. En dan wordt er ook nog een pakketje bezorgd drie huizen verder op. Ik zat gewoon in de woonkamer (die je zelfs kan zien vanaf de deur) en er is niet aangebeld. Die buren zijn ook bijna nooit thuis. Kon dit echt niet hebben nu ;(