Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Ik heb vandaag een afdelingsdag van 10 tot 17 met 2x een uur reistijd en morgen een afdelingsuitje![]()
![]()
van 11:30 tot 21:00 met 2x anderhalf uur reistijd.
Aaaaargh.
"Wat we gaan doen als activiteit is nog een geheim, maar er is wel een prijsuitreiking"
Sterf. Ik ben geen 12 meer.
Hoop écht niet dat ik in een groep kom met allemaal van die fanatiekelingen.
Captain schreef:Ik heb vandaag een afdelingsdag van 10 tot 17 met 2x een uur reistijd en morgen een afdelingsuitje![]()
![]()
van 11:30 tot 21:00 met 2x anderhalf uur reistijd.
Aaaaargh.
"Wat we gaan doen als activiteit is nog een geheim, maar er is wel een prijsuitreiking"
Sterf. Ik ben geen 12 meer.
Hoop écht niet dat ik in een groep kom met allemaal van die fanatiekelingen.
iirrssjjee schreef:Mijn man heeft corona... We zitten in onze kraamweek, met een babytje van nog geen 4 dagen oud.....
fleurtjeuh schreef:Angst omdat mn leidinggevende vandaag weer terug is van vakantie en met mijn rampzalige start van de week vorige week ben ik bang dat ik morgen niet meer terug hoef te komen..
Ik hou hier zo niet van
Moestuin schreef:Mijn zus met ASS en borderline die er in is geslaagd om haar in Nederland opnieuw te laten testen en geen ASS en borderline meer zou hebben, maar PTSS? Hoe is dit in godsnaam mogelijk dat ze zo terug keren op een diagnose. Ik heb er mee samen geleefd. Het hele aantrekken afstoten verhaal, de klappen die ik er van kreeg. Zij zelf heeft 2 kinderen gekregen en was tijdens de zwangerschappen gewoon goed (die hormonen hebben een positieve invloed op borderline) Maar 3 maand na de bevalling liet ze telkens de baby’s achter bij vreemden om te gaan feesten, drugs te nemen, noem maar op. Ik snap het echt even niet. Ik kan mij enkel voorstellen dat zij in een high zit in het borderline verloop en haarzelf verdomd goed heeft weten te houden (ze is ook erg goed in het camoufleren van dit en ze geloofd rotsvast in haar eigen leugens)
Ik ben hier niet goed van… Haar ene dochter is bijna tiener en is zelfs mishandeld door haar toen ze weer wat hoederrecht kreeg enkele jaren terug. Ik hou mijn hart vast als ze opnieuw naar de rechtbank gaat en die borderline diagnose er niet meer is.
Moestuin schreef:Het komt inderdaad hard binnen. Ze was vanaf 7 al erg onvoorspelbaar met veel agressie. Het heeft echt een gigantische stempel gedrukt op mijn jeugd, zeker met het gedrag van mijn ouders erbij. Voor mij voelt het nu alsof er ‘opeens’ geen verklaring meer is hiervoor. De PTSS zou komen van de mishandeling van mijn ouders. Ik heb er ook PTSS van, dus ik vind die diagnose niet gek. Maar wel dat ze gaan zeggen: Ja, dat is de kop beginnen opsteken rond 16/17 jaar terwijl ze mij echt al veel en veel eerder flinke rammelingen gaf, wegliep, automutilatie waar je gewoon bij stond etc. Ik heb echt het gevoel: En dat dan? Telt dat niet meer?
En uiteraard, ik moet hier zelf aan werken. Dit is iets waar ik niet mee kan om gaan. Maar het voelt alsof er opeens niet meer wordt erkent wat er is gebeurd…
Foaly schreef:Mijn racistische tante die steen en been klaagt dat ze 'soms niet meer weet in welk land ze woont' als ze door de Albert Heijn loopt, maar nu opeens wel asielzoekers gaat helpen omdat ze worden opgevangen door de kerk. Ik vind daar zeg maar wat van