Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Vergeet alleen niet dat dit niet de eerste keer is dat je het erover hebt.De vorige keer was niet in het biechttopic en ook daar impliceerden de gebruikte smileys en een duidelijk uitgesproken verwachting dat een nieuw uitje net zo uit de hand ging lopen toch wel een iets andere houding dan die je nu pretendeert te hebben.
xPabloBokt schreef:Mijn moeder is ook poetsvrouw geweest bij CenterParcs en die heeft ook echt de smerigste en raarste dingen gevonden. Van een complete deur die opgestookt was in de open haard tot gebruikte condooms onder het bed inclusief de bijbehorende magazines (...), meubilair vol met hondenharen, mensen die pannen hadden meegenomen.. het is bizar hoe asociaal mensen zich soms gedragen.
En inderdaad zo weinig tijd, volgens mij had ze drie kwartier voor een heel huis inclusief de bedden natuurlijk allemaal doen.. en ze moest het hele park over op een normale (dus niet elektrische) fiets met een kar met linnengoed erachter die goed 100 kilo kon wegen terwijl het management voorbij kwam zoeven in golfkarretjes.
Echt een hondenbaan is het.
xPabloBokt schreef:Jup. Ik heb ooit als bijbaantje bij een Bastion Hotel gewerkt en daar hadden we 20 minuten per kamer. Gelukkig hadden ze bij ons geen bad, want anders moest je dat ook nog doen en kreeg je daar maar een paar minuten extra voor. Je mocht er wel langer over doen, maar dat was dus eigen tijd. Ultrasmerige kamers kreeg je ook geen cent extra voor betaald.Mijn moeder is ook poetsvrouw geweest bij CenterParcs en die heeft ook echt de smerigste en raarste dingen gevonden. Van een complete deur die opgestookt was in de open haard tot gebruikte condooms onder het bed inclusief de bijbehorende magazines (...), meubilair vol met hondenharen, mensen die pannen hadden meegenomen.. het is bizar hoe asociaal mensen zich soms gedragen.
En inderdaad zo weinig tijd, volgens mij had ze drie kwartier voor een heel huis inclusief de bedden natuurlijk allemaal doen.. en ze moest het hele park over op een normale (dus niet elektrische) fiets met een kar met linnengoed erachter die goed 100 kilo kon wegen terwijl het management voorbij kwam zoeven in golfkarretjes.
Echt een hondenbaan is het.
Foaly schreef:Haha, ik had laatst op Menorca per ongeluk bruiswater gekocht (Mn broertje is begonnen als schoonmaker bij Eurocamp, inmiddels is ie onderhoudsmonteur. En inderdaad, het is asociaal hoe mensen kunnen zijn. Soms laten ze de koelkast helemaal vol achter (dat is nog het minst erge, want gratis eten), maar er zijn er ook bij die gerust de tv van de muur schroeven en meenemen
Mkango schreef:Ik probeer bijvoorbeeld zoveel mogelijk maar één prullenbakje te gebruiken, want alle kleine beetjes helpen (en is ook minder slecht voor het milieu dan alleen een tandenstoker in een en een lege wc-rol in de ander).
xPabloBokt schreef:Same.Mkango schreef:Ik probeer bijvoorbeeld zoveel mogelijk maar één prullenbakje te gebruiken, want alle kleine beetjes helpen (en is ook minder slecht voor het milieu dan alleen een tandenstoker in een en een lege wc-rol in de ander).
Ja precies, ik doe dat dus ook omdat ik weet hoe zwaar het werk is. Als wij in een hotel hebben geslapen dan doe ik altijd het beddengoed los en leg ik dat netjes op het voeteneind, zet ik alvast een raampje op een kiertje of op kiepstand zodat het wat kan luchten etc. ik probeer in ieder geval wel mee te denken. Als hotels de optie hebben dat ze niet elke dag langs komen om schoon te maken dan doe ik dat meestal ook. Als we maar een paar nachtjes er zijn hoef ik echt geen compleet nieuwe set handdoeken ofzo.
Foaly schreef:maar er zijn er ook bij die gerust de tv van de muur schroeven en meenemen
Fly_high schreef:Foaly schreef:maar er zijn er ook bij die gerust de tv van de muur schroeven en meenemen
Ik heb vaker mensen horen opscheppen over alles wat ze gratis uit hotels hebben weten te jattenheel apart altijd want het zijn tegelijk van die types die zich heel erg beledigd zouden voelen mocht je zulk gedrag diefstal noemen.
Idem mensen die enorm trots zijn op roken in ruimtes waar het niet mag, hoop dat ze allemaal schurft krijgen.
Soepblik schreef:Even voor de helderheid: dit was niet "mijn" feestje of huisje. Ik zat met een paar hele leuke dames en wij hebben ons eigen huisje volledig gepoetst, gezogen, beddengoed afgehaald en keurig achtergelaten. Ook niet erin gefeest.
En nee, ik ben hier niet trots op of vind het niet stoer. Dit is een biechttopic, en ja, dit is een flinke. Jammer dat je woorden dan zodanig worden omgedraaid alsof je dit leuk vindt en er meteen op de "stoerknop" wordt gedrukt wanneer het een biecht is die men niet zint. Wellicht ook onhandige verwoording van mij, want hoe verwoord je zoiets ergs.
Ik praat niet recht wat krom is; mijn "verklaring" is wat ik te horen heb gekregen van het management. Dat dat niet zo blijkt te zijn zoals Secrible zegt, vind ik heel erg en vertekent wel mijn beeld van het bedrijf. Het feestje van de beelden was georganiseerd door het management zelf, ik ben even aanwezig geweest en heb er gedanst maar that's it.
Urbanus schreef:Ik heb wel m'n e-smoker gebruikt in een hostel in Berlijn. En je mocht geen alcohol op de kamers maar dat is precies wat ik meesmokkelde.
Het spijt me. Ik ben een ander persoon nu.
Urbanus schreef:Nee want het alarm reageerde er niet op![]()
Ik heb wel voor al het personeel dat er was een improvisatie gedaan van The Cup Song. Ik laat even aan je verbeelding over hoe dat ging.
Mkango schreef:Ik ben gewoon altijd al heel saai geweest.En jullie zijn die fase in ieder geval ontgroeid, ik sla nog steeds rotsachtige landweggetjes in op verlaten plekken met auto's die daar niet voor bedoeld zijn of wandel ruïnes in waarvan ik niet eens weet hoe stevig ze überhaupt zijn.