Soepblik schreef:Even voor de helderheid: dit was niet "mijn" feestje of huisje. Ik zat met een paar hele leuke dames en wij hebben ons eigen huisje volledig gepoetst, gezogen, beddengoed afgehaald en keurig achtergelaten. Ook niet erin gefeest.
En nee, ik ben hier niet trots op of vind het niet stoer. Dit is een biechttopic, en ja, dit is een flinke. Jammer dat je woorden dan zodanig worden omgedraaid alsof je dit leuk vindt en er meteen op de "stoerknop" wordt gedrukt wanneer het een biecht is die men niet zint. Wellicht ook onhandige verwoording van mij, want hoe verwoord je zoiets ergs.
Ik praat niet recht wat krom is; mijn "verklaring" is wat ik te horen heb gekregen van het management. Dat dat niet zo blijkt te zijn zoals Secrible zegt, vind ik heel erg en vertekent wel mijn beeld van het bedrijf. Het feestje van de beelden was georganiseerd door het management zelf, ik ben even aanwezig geweest en heb er gedanst maar that's it.
Je blijft jezelf tegenspreken.
Urbanus schreef:Ik heb wel m'n e-smoker gebruikt in een hostel in Berlijn. En je mocht geen alcohol op de kamers maar dat is precies wat ik meesmokkelde.
Het spijt me. Ik ben een ander persoon nu.
Mijn e-smoker gebruikte ik ook overal, vooral die wegwerpdingen die naar fruit ruiken.
En geen alcohol op kamers? Alcohol smokkelde ik op de middelbare school al mee, daar is niks in veranderd.
Laatst bijgewerkt door Kaitlyn op 07-07-23 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt