Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 14:42

Boras schreef:
Ik erger me (zacht uitgedrukt) aan het feit dat in het door mijn moeder gereserveerde graf vorige week per abuis/per ongeluk een andere persoon is begraven -:(-

Wat een domme fout. En je kunt er natuurlijk niets meer aan doen.

Extra pijnlijk, omdat de plek met zorg was uitgekozen. We noemen het wel eens grappend de ....... (familienaam) boulevard. Naast elkaar en tegenover elkaar liggen namelijk de overleden ouders en broers en zussen van mijn moeder. Mijn moeder is de enige die nog in leven in. Toen het plekje direct naast het graf van haar ouders enkele jaren geleden vrijkwam, hebben we de al lopende reservering direct over laten zetten naar die plek. Tot groot genoegen van mijn moeder, ze was er blij mee. "Gelukkig" (natuurlijk alleen bij wijze van spreken) is ze inmiddels dement en krijgt ze hier weinig meer van mee. Maar wat een blunder. En wat had de dame van de parochie er een hekel aan om me te bellen hierover. En terecht. Maar voor berouw en spijtbetuigingen kopen we natuurlijk niiks.

Adem in, adem uit, tel tot 10 en realiseer je dat er veel ergere dingen gaande zijn :(

Jeetje wat erg!
Dat is echt een blunder zeg en banketstaaf voor jullie -O-

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 14:55

Boras, ik zou het toch wel netjes vinden (lees dat zou ik eisen) dat je een stuk gecompenseerd wordt in de kosten. Jullie hebben aan jullie financiële plichten voldaan, zij maakten een fout. Nu is er wel een Ok oplossing maar jullie krijgen niet wat je gereserveerd (en dus voor betaald) hadden.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 15:17

Rytir schreef:
Boras, ik zou het toch wel netjes vinden (lees dat zou ik eisen) dat je een stuk gecompenseerd wordt in de kosten. Jullie hebben aan jullie financiële plichten voldaan, zij maakten een fout. Nu is er wel een Ok oplossing maar jullie krijgen niet wat je gereserveerd (en dus voor betaald) hadden.

Nee precies. Dit is letterlijk en figuurlijk (een) wanprestatie.

Ik duik er van het weekend in. Ik vind een compensatie in kosten ook meer dan redelijk. Ik ben wel goed, maar niet gek ~~}>

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 15:20

Ik ben de enige bij volleybal -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 15:26

Schagrijnige ouders om helemaal niks.

Oké dan praat ik wel niet doei :') laat mijn goede humeur daardoor niet verpesten

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 15:48

De rekening van de tandarts...
Ben wel verzekerd, maar dat is maar tot 250 euro.. krijg ik net de rekening 355 euro zelf nog even te betalen...
Ik weet weer waarom ik al 12 jaar niet naar de tandarts geweest ben...

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 15:58

Mijzelf emotioneel maken door aan de plek te denken waar ik ben opgegroeid.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 16:00

Schreeuwende internationale studenten.

Je kan ook naar iemand toe lopen ipv een schreeuw-gesprek vanuit het raam houden.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 16:21

Irritatie achter mijn oor waardoor mijn zonnebril zeer doet

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 16:21

Docent die het college begint met "Ja in deze powerpoint staat eigenlijk gewoon wat er in de studiehandleiding staat".

Oke, dat had ik al gelezen dus waarom is dit college. _O-

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 16:27

Dat m'n lijf gewoon helemaal brak is door oa de corona.

Gisteren gesprek gehad en voorlopig zal ik er een lange tijd grotendeels uit liggen |(

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 16:31

Mijn buurman is vanaf 9.00 uur af en aan bezig met zijn houtversnipperaar. Maar volgens mij tieft hij er stenen in i.p.v. hout... Wat een herrie! Ik wil weer vogeltjes horen bij dit mooie weer!

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 16:39

Het concentratievermogen van een dooie goudvis

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 16:41

Dat ik maar zo kort zon in mijn tuin heb.. Als de zon weg is is het gelijk koud ook, bah.. Zo nog maar een keer wandelen dan en de zon opzoeken :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 18:20

Het rare beleid in het revalidatie centrum....
Iemand die in quarantaine is, nog na 5 dagen negatief test(2x per dag word ze getest).
Die nu ineens niet meer zelf haar eten mag halen van beneden.
Terwijl ze dit al 5 dagen lang zelf doet

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 18:21

Weer een nierbekkenontsteking, komt goed uit ook nu ik zondag concour had ;( Daar had ik zo’n zin in.

Ontzettend fijn om nierpatiënt te zijn |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 18:25

Abces geopend bij een schaap. Schiet dat ding helemaal over mij open. Stinken _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 19:13

De buurwei is bemest,maar nu ruikt onze kat naar mest.Vooral haar pootjes.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 19:20

Marcella schreef:
Ik mag volgende week donderdag heerlijk naar de bedrijfsarts even 130 km enkele reis. Dus tipje zorg dat je na 14.30 uur niet op de route Nederweert - Hendrik Ido Ambacht ben. :')

Site note: iets met vermoeidheid en dan wegzakken achter het stuur van de auto (2x met medisch en naar naast regelmatig na nachtdiensten gehad). O en heb niemand anders om te rijden. Ov is maar 3 uur enkele reis.

Top geregeld maar weer. +:)+

Sorry maar ik zou niet gaan en de bedrijfsarts een uitnodiging sturen dat die bij jou langs kan komen als die je zo nodig persoonlijk wil zien.

Toen ik dit zo’n 1,5 jaar geleden tegen de bedrijfsarts zei was een telefonisch gesprek genoeg :')

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 19:26

Marcella schreef:
Ik mag volgende week donderdag heerlijk naar de bedrijfsarts even 130 km enkele reis. Dus tipje zorg dat je na 14.30 uur niet op de route Nederweert - Hendrik Ido Ambacht ben. :')

Site note: iets met vermoeidheid en dan wegzakken achter het stuur van de auto (2x met medisch en naar naast regelmatig na nachtdiensten gehad). O en heb niemand anders om te rijden. Ov is maar 3 uur enkele reis.

Top geregeld maar weer. +:)+

Kan je het niet via de computer doen? Ik doe al mijn gesprekken met de bedrijfsarts via de computer

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 19:35

Aan de yup met kind op stang op elektrische fiets. Kruispunt (waren allebei op de fiets). Hij komt van rechts en heeft geen stoplicht. Ik krijg groen en mag dus oversteken. Ik zag hem al keihard aan komen fietsen. (Maar hij heeft haaientanden, dus hij moet mij voorrang verlenen ). Maar hij fietste dusdanig door dat hij mij naar links dreef zodat we tegelijk konden. Maar dan heb je aan mij een verkeerde, ik ging niks aan de kant. Hij riep sarcastisch: ‘Nou, bedankt hè!’
Pleur op yup, je hebt gewoon haaientanden dus stoppen vriend.

Hieronder de situatie:
Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 20:04

Dat ik dinsdag een booster hepatitis moet laten zetten := Ben er niet blij mee maar is mijn eigen schuld dus helaas niks aan te doen.

Ja , niet nemen maar dat is onverstandig met het werk wat ik doe.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 20:10

Brandalarm aan de overkant bij mij in een flat. (Een rookmelder)
Maar wonderbaarlijk dat er gewoon niemand gaat kijken/ actie onderneemt.
Ik heb met de brandweer aan telefoon gehangen en ben over de galerijen gaan wandelen waar het vandaan kwam, maar op de mevrouw na die voor mij de deur open heeft gedaan, gewoon helemaal niemand gezien in de flat. Nou is het een vals alarm in een leeg appartement maar het had net zo goed echt kunnen zijn.
En wel heel wat buurtgenoten die buiten liepen en gewoon door liepen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 20:13

wyoming schreef:
Brandalarm aan de overkant bij mij in een flat. (Een rookmelder)
Maar wonderbaarlijk dat er gewoon niemand gaat kijken/ actie onderneemt.
Ik heb met de brandweer aan telefoon gehangen en ben over de galerijen gaan wandelen waar het vandaan kwam, maar op de mevrouw na die voor mij de deur open heeft gedaan, gewoon helemaal niemand gezien in de flat. Nou is het een vals alarm in een leeg appartement maar het had net zo goed echt kunnen zijn.
En wel heel wat buurtgenoten die buiten liepen en gewoon door liepen.

Typische Nederlanders , gaan zelfs bij gevaar altijd door met hun dagelijkse werkzaamheden :')

--

Oh ik erger mij trouwens al dagen aan de YouTube reclame van de KFC waarin ze op het einde zeggen heerlie de peerlie

Nee gewoon nee.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 20:22

Kimberley_ schreef:
Kan je het niet via de computer doen? Ik doe al mijn gesprekken met de bedrijfsarts via de computer

Nee mag niet.

Maar ga wel anders gewoon. Alleen zodra ik merk dat het fout gaat sta ik op de vluchtstrook en bel ik 112. Was ook advies toen na eerste keer wegzakken van de huisarts. En deze keer ben ik niet van plan om door te rijden voor alles.

Kan gewoon gelijk een keer goed uitgezocht worden betreffende weg zakken achter stuur.