Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De versoepelingen van coronamaatregelen die deze week zijn ingegaan, vindt de ziekenhuisbestuurder nog steeds niet bezwaarlijk.
Cer schreef:En dan nog ben ik nog steeds benieuwd hoe het zit met die besmettingsstromen..dat is tot nu toe, behalve hogere wiskunden, nog steeds een beetje giswerk... (ja, thuissituatie.. zo ken ik er nog wel een paar)
Cer schreef:Ja, iets met de psyche van kinderen is dan belangrijker dan het overlijden van andere mensen..
Of hoe moet ik dat lezen?
wat dat betreft is het altijd kiezen tussen meerdere kwaden denk.. Maar goed, ook die hele discussie is denk ik al een paar keer rond gegaan![]()
Gewoon hopen dat het vaccin aanslaat, dat er over 2 jaar niks raars gebeurd) en dat het zomerweer straks meehelpt.
Voorlopig zit er vandaag denk niemand op een terras.. of een enkele die-hard misschien, dus dat heeft zichzelf ook al opgelost..
En ik ben benieuwd hoeveel mensen zich er niet aan hielden, die avondklok en die bezoekregel.. Kunnen ze dat niet uit de telefoonbewegingen halen, zoals ze dat in het begin ook deden? Er was minder verkeer..
er waren wel schoolgaande kinderen, en hele klassen die in quarantaine moesten.. Ik vraag me af wat voor meer besmettingen heeft gezorgd... ?
Olympia schreef:Kinderen halen niet zo makkelijk de achterstand in die zij afgelopen jaar op hebben gelopen door het niet krijgen van fysieke onderwijs. Dat belemmert het hele leven van een kind. Daar is laatst een artikel over gepubliceerd.
Cer schreef:Ja dat zal best ...Iemand die overleden is, kan over het algemeen ook niet zo heel veel meer inhalen..
Ik probeer het niet belachelijk te maken, maar het is gewoon lastig om de ene boven de ander te stellen, in welk opzicht dan ook. Of het nou een groep is die ge-ent moet worden, mensen die binnen moeten blijven of weet ik veel wat..
Cookies schreef:Zouden echt zoveel mensen bij elkaar zijn blijven slapen zodat de avondklok geen effect heeft. Ik kan me dat haast niet voorstellen.
Cookies schreef:Zouden echt zoveel mensen bij elkaar zijn blijven slapen zodat de avondklok geen effect heeft. Ik kan me dat haast niet voorstellen.
Popstra schreef:Cookies schreef:Zouden echt zoveel mensen bij elkaar zijn blijven slapen zodat de avondklok geen effect heeft. Ik kan me dat haast niet voorstellen.
Mijn buurman (58) ging voor 21 uur naar zijn maten heel de nacht hetzelfde doen als in hun café en kwam smorgens na 5 op de fiets weer terug.
Dit elke weekend heel de avondklok periode lang.
Dus ja, men omzeilde de regels en met hem wss heel veel