Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 21:51

Tallie1979 schreef:
Waarschijnlijk is een van de door mij verzonden pakketten zoek. Wel zonde, want het was een doos vol spullen voor 55 euro.

Ik weet dat dat allemaal wordt vergoed, maar het is zo’n gedoe en zo jammer voor de koper.

Maar sinds de 2e van deze maand al geen update meer. Zonde.

Ik heb al eens gehad dat het pakket gewoon op het afhaalpunt lag, terwijl de track en tracé al weken op sorteren stond. Altijd de moeite waard om even langs het afhaalpunt te gaan.

Tallie1979

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 22:35

Ja, heb ik tegen de koper gezegd, maar die zegt dat ze op het bericht van DHL wacht. :=

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-23 09:01

pmarena schreef:
Zo van ik "nooit gedragen" ook altijd wel mooi, met een foto erbij van iemand die met kledingstuk aan voor de spiegel een foto maakt :=

Nooit gedragen en dan alleen voor de foto vind ik dan ook nooit gedragen
Dat is gepast, dat is in mijn ogen echt wel anders.

Bovendien waardeer ik pasfoto’s heel erg
Ik twijfel ontzettend met kleding voor mezelf

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-23 09:09

Ik kan voor mezelf ook niet echt slagen maar gisteren een blauw vest in de winkel gekocht en vind 50 euro dan best veel geld voor iets wat niet heel speciaal is

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-23 09:18

tita schreef:
pmarena schreef:
Zo van ik "nooit gedragen" ook altijd wel mooi, met een foto erbij van iemand die met kledingstuk aan voor de spiegel een foto maakt :=

Nooit gedragen en dan alleen voor de foto vind ik dan ook nooit gedragen
Dat is gepast, dat is in mijn ogen echt wel anders.

Bovendien waardeer ik pasfoto’s heel erg
Ik twijfel ontzettend met kleding voor mezelf

Dat snap ik :j
Maar ik vind het mooie van "nooit gedragen" nou juist het idee dat het...dus nog niet gedragen is.
Als er dan nog bij staat "alleen even voor de foto aangetrokken" maar dat dus ook meestal niet.

Soms zie je mensen volledig opgetut met bijpassend broekje, jasje en accessoires, klaar om een dagje uit te gaan, terwijl alleen het blousje ofzo te koop staat. Dan wekt dat bij mij de indruk dat die foto waarschijnlijk toch echt een keer genomen werd om op de socials te zetten vlak voor vertrek :=

En als het dan ook nog "nieuw zonder kaartje" is dan versterkt dat alleen maar het idee dat men er toch mee op pad is gegaan.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-23 09:24

Ik denk dat je daar niet helemaal gelijk in hebt. Mensen willen het verkoopwaar zo goed mogelijk showen en gedragen krijg je een mooier en duidelijker beeld.

Er staat ook kleding met prijskaartje er nog aan wat mensen op de foto aan hebben.

Ik vind het alleen maar duidelijk.
Laatst bijgewerkt door PSvanLot op 13-08-23 10:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-23 09:49

Alja schreef:
Ik kan voor mezelf ook niet echt slagen maar gisteren een blauw vest in de winkel gekocht en vind 50 euro dan best veel geld voor iets wat niet heel speciaal is

Herkenbaar… ik stond deze week ook in een kledingwinkel, vest met 50% korting en ik dacht korting wat fijn en daarna €50 dat is nog best veel. Vest hangt er dus nog steeds.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-23 09:54

Hier is het vest wel thuis maar heb de bon mee en ga er nog goed over nadenken

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-23 12:16

Alfa, als je weet dat dat vedt past, waarom zoek je het niet op Vinted?

Ik heb zo al favoriete kleding terug kunnen kopen na ongelukjes/vlekken.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 10:30

Ik heb dat ook, dat ik in een winkel loop, wat leuks zie, de prijs zie... en dan denk, met een beetje zoeken op Vinted vind ik dat waarschijnlijk ook wel. Vinted is wel licht verslavend wat dat betreft.

En ook handig voor kledingstukken die niet meer verkocht worden. Onlangs een spijkerjasje voor mijn zus gekocht. Ik heb dat jasje ook (maar dan grotere maat) en zij vond hem erg leuk, maar hij werd niet meer verkocht. Dus zoekactie op Vinted gedaan voor haar en hij is nu onderweg :)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 10:33

Ik heb mijn eerste stukken verkocht. Maar hoe weet ik nou waar het mee verzonden moet worden? Zie ik dat pas als ik een verzendlabel aanmaak?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 10:37

Klopt

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 20:11

Ik heb laatst voor het eerst wat gekocht maar ben bang dat het niet verzonden gaat worden :+

Maken jullie dat vaker mee?

Heb vrijdag een reminder gestuurd en ze zou het "zaterdag echt doen" maar status is nog niet veranderd.

Wel ook een bod gedaan op een leuk jasje, en die is geaccepteerd. Hopelijk verstuurd diegene iets vlotter haha.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 20:52

Iemand dit ooit aan de hand gehad?

Afbeelding

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 20:53

Ja zo vaak.
Meestal komt het goed en duikt het een keer op bij het postpunt. :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 20:55

Ja daar is niks geks aan

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 20:59

Dacht dat je misschien 25 euro van Vinted kreeg als het te laat bezorgd werd, maar is dus als het vermist is?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 21:05

Klopt.
Maar niet 25 euro maar gewoon het bedrag van het pakket, tenminste dat geloof ik.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 21:11

a oke, nou hoop voor de koopster dat de schoenen gewoon aankomen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-23 09:52

pmarena schreef:
Dat snap ik :j
Maar ik vind het mooie van "nooit gedragen" nou juist het idee dat het...dus nog niet gedragen is.
Als er dan nog bij staat "alleen even voor de foto aangetrokken" maar dat dus ook meestal niet.

Soms zie je mensen volledig opgetut met bijpassend broekje, jasje en accessoires, klaar om een dagje uit te gaan, terwijl alleen het blousje ofzo te koop staat. Dan wekt dat bij mij de indruk dat die foto waarschijnlijk toch echt een keer genomen werd om op de socials te zetten vlak voor vertrek :=

En als het dan ook nog "nieuw zonder kaartje" is dan versterkt dat alleen maar het idee dat men er toch mee op pad is gegaan.

Het is in de winkel misschien ook al een paar keer gepast, voordat de verkoper het mee naar huis nam.
Als ik iets verkoop en ik trek het aan dan zorg ik ook dat ik er verder gekleed bij sta, dus schoenen/tasje/passend shirtje of broek erbij aan etc. Ik vind het zelf ook altijd een beter beeld geven hoe de pasvorm is of hoe een lengte valt of hoe te combineren etc.
Een foto van een los item vind ik vaak zo nietszeggend...

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-23 10:27

Hier ondertussen alweer 12 bestellingen waar ik nog op zit te wachten. Helaas twee die na 5 dagen nog steeds niet verzonden zijn. Zou echt jammer zijn als ze geannuleerd gaan worden, ik ga maar vanavond er een berichtje tegenaan gooien :j

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-23 10:55

PS als het pakket kwijt is krijgen zowel koper als verkoper geld terug. Hier meerdere keren gehad. En ook wel gehad dat het alsnog aankwam nadat geld terug was gestort.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-23 11:23

Ik vind aan foto's ook veel fijner. Alleen als ik al een aan foto bij andere advertentie heb gezien durf ik bepaalde kledingstukken wel te kopen bij iemand die alleen los item op de foto heeft. Maar ik ben op zoek naar een broek en die is 99 procent van de tijd gewoon aan hanger op de foto. Daar heb ik niks aan en om Nou continu berichten te sturen hoe die valt qua taille en lengte van pijpen...

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-23 11:50

_lautje_ schreef:
PS als het pakket kwijt is krijgen zowel koper als verkoper geld terug. Hier meerdere keren gehad. En ook wel gehad dat het alsnog aankwam nadat geld terug was gestort.

Dan heb je een mooi gelukje!

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-23 17:27

Ik heb op vinted een leuke trui gezien, maar de aanbieder woont in Frankrijk waardoor ik twijfel.
Weet iemand wat de verzendkosten vanuit het buitenland zijn?