Hoop dat ik vannacht kan slapen. Iemand die een garage over heeft waar ik overdag mag komen werken in het zuiden? Ik hoef alleen maar een beetje stroom te hebben, verder ben ik zelfvoorzienend

... oh en af en toe naar het toilet mag
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loeky01 schreef:Dat de woningbouw hele grote fouten heeft gemaakt met privacy gevoelige informatie en ik me dus niet meer veilig voel in mijn eigen huis. Kantoor gewoon echt helemaal dicht is dus ik ook niet met uitzondering overdag mag komen werken in m'n uppie en mijn vriend ook nog in ploegendienst werkt
Hoop dat ik vannacht kan slapen. Iemand die een garage over heeft waar ik overdag mag komen werken in het zuiden? Ik hoef alleen maar een beetje stroom te hebben, verder ben ik zelfvoorzienend
Telpeva schreef:vikawiek schreef:Dat iemand op stal mijn voer steelt, ik weet dat ze me niet leuk vinden maar dit is wel heel kinderachtig
Herkenbaar, ik heb op een gegeven moment een gereedschapskist gekocht waar een hangslot op kon, toen was het eindelijk een keer over
Loeky01 schreef:Dat de woningbouw hele grote fouten heeft gemaakt met privacy gevoelige informatie en ik me dus niet meer veilig voel in mijn eigen huis. Kantoor gewoon echt helemaal dicht is dus ik ook niet met uitzondering overdag mag komen werken in m'n uppie en mijn vriend ook nog in ploegendienst werkt
Castilja schreef:Mensen die constant krampachtig positief proberen te blijven en sneren dat mensen 'echt veerkrachtige wezens zijn' als je even aan geeft moeite te hebben met de situatie. Niet iedereen is een kei in omdenken GERDA, laat me gewoon even chagrijnig zijn.