Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 18:42

Dat de woningbouw hele grote fouten heeft gemaakt met privacy gevoelige informatie en ik me dus niet meer veilig voel in mijn eigen huis. Kantoor gewoon echt helemaal dicht is dus ik ook niet met uitzondering overdag mag komen werken in m'n uppie en mijn vriend ook nog in ploegendienst werkt -O-

Hoop dat ik vannacht kan slapen. Iemand die een garage over heeft waar ik overdag mag komen werken in het zuiden? Ik hoef alleen maar een beetje stroom te hebben, verder ben ik zelfvoorzienend -O-

... oh en af en toe naar het toilet mag

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 18:46

Loeky01 schreef:
Dat de woningbouw hele grote fouten heeft gemaakt met privacy gevoelige informatie en ik me dus niet meer veilig voel in mijn eigen huis. Kantoor gewoon echt helemaal dicht is dus ik ook niet met uitzondering overdag mag komen werken in m'n uppie en mijn vriend ook nog in ploegendienst werkt -O-

Hoop dat ik vannacht kan slapen. Iemand die een garage over heeft waar ik overdag mag komen werken in het zuiden? Ik hoef alleen maar een beetje stroom te hebben, verder ben ik zelfvoorzienend -O-

Oh jee :\.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 18:53

Dat iemand op stal mijn voer steelt, ik weet dat ze me niet leuk vinden maar dit is wel heel kinderachtig :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 19:01

vikawiek schreef:
Dat iemand op stal mijn voer steelt, ik weet dat ze me niet leuk vinden maar dit is wel heel kinderachtig :')

Herkenbaar, ik heb op een gegeven moment een gereedschapskist gekocht waar een hangslot op kon, toen was het eindelijk een keer over :')

Sterkte Loeky :(:) klinkt heel onprettig!

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 19:11

Telpeva schreef:
vikawiek schreef:

Herkenbaar, ik heb op een gegeven moment een gereedschapskist gekocht waar een hangslot op kon, toen was het eindelijk een keer over :')

Ik heb m'n voerton maar naar huis gehaald. Het is gewoon van de zotte eigenlijk, blijf gewoon met je poten van andermans spullen af

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 19:26

Helemaal in een serie (Spinning Out) en nu te lezen krijgen dat er geen seizoen 2 komt. Netflix, wat doe je me aan! |o |o |o

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 19:28

Loeky01 schreef:

Wat k*t..

Hier in Zuid-Holland kun je terecht... Heb een hele studeerkamer zelfs....

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 20:00

Heb echt vreselijk hoofdpijn. Zo maar naar bed en hopen dat ik hierdoor niet vannacht al wakker lig...

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 20:12

Loeky01 schreef:

Klinkt niet fijn.. sterkte :(:)

Ik heb nog wel een zolder over. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 20:46

Mijn stijltang vastgepakt terwijl hij heet was om te kijken of hij al heet was. :j :') |o
Dus heb nu een stijltang in mijn handpalm staan en het trekt nogal.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 20:52

MarlindeRooz schreef:
Mijn stijltang vastgepakt terwijl hij heet was om te kijken of hij al heet was. :j :') |o
Dus heb nu een stijltang in mijn handpalm staan en het trekt nogal.

Oef, ik voel dit door het scherm heen

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 21:26

Mensen die constant krampachtig positief proberen te blijven en sneren dat mensen 'echt veerkrachtige wezens zijn' als je even aan geeft moeite te hebben met de situatie. Niet iedereen is een kei in omdenken GERDA, laat me gewoon even chagrijnig zijn. :')

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 21:30

Dat ik zoveel zin heb om voor de e sigaret te experimenteren en te mixen maar mag pas na mn loon de smaken kopen en dan het liefst ook niet voor 300 euro Stoppen met roken goedkoper? Niet als je er een hobby van maakt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 21:33

Dat ik vandaag weer merkte dat mijn collega’s overduidelijk over mij roddelen :))

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 22:41

Er zit een grote dikke zoemende strontvlieg in m'n kamer :7 _-:(

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 22:47

Castilja schreef:
Mensen die constant krampachtig positief proberen te blijven en sneren dat mensen 'echt veerkrachtige wezens zijn' als je even aan geeft moeite te hebben met de situatie. Niet iedereen is een kei in omdenken GERDA, laat me gewoon even chagrijnig zijn. :')

Same!! En ja we zijn verwend maar nee ook weer niet want hoe het leven was in de oorlog heb ik nooit gekend en dat relativeert voor mij echt niks :+

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 22:50

Dat ik door ons nieuwe huisje enzo steeds vergeet dat ik een herkansing in moet leveren (morgen!) en nog moet beginnen en Omg

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 23:22

Mijn buurman is aan het zingen >;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 23:23

Van de week al de eerste wesp gezien. :oo

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 23:25

Marcella schreef:
Van de week al de eerste wesp gezien. :oo

Hier al een aantal bij het dak, wij waren buiten aan het paasbrunchen met allerlei zoetigheid maar ze hadden alleen maar interesse in de dakpannen, in de gaten houden!

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 23:31

Dat mijn gemoed echt ruk is.
En dat ik dat van mezelf dan altijd moet relativeren (morgen weer een dag, blabla)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 23:34

Dat ik meer maand over heb dan geld |o

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 00:17

Aan mijn oude hond die iedere keer als ik naar bed ga, begint rond te wandelen in huis. Heel irritant die nagels over het laminaat en dan ook nog precies voor mijn deur.

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 01:17

Offday, mis de fysio, mn morfinepillen werken niet zoals ze zouden moeten doen, de muren komen aardig op mij af sinds ong januari dat ik al zo goed als alleen maar thuis ben, bijna niks meer in huis en heb sinds de corona eindelijk boodschappen kunnen bestellen...levering pas 27 april maar oke liever dat dan niks, wil mn dingetjes in de moestuin doen wat ik in mijn hoofd heb maar ben door mn spullen heen en moet daarvoor naar de winkel maar kan daar niet alleen komen.....en verder gaan we gewoon door en genieten we van het lekkere weer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 02:19

Ik kan niet slapen.