Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 12:48

Silly1972 schreef:
Haha nee had ook niet gelijk zoiets van dit klopt niet, maar toch uiteindelijk eens gaan zoeken :+

Ja, goed dat je dat toch gedaan hebt. Ik vraag altijd vrij snel om Instagram of zo.

Yonker

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 12:51

En wat nou als ze dat niet hebben?? :+

Hmm ik had vandeweek een leuk gesprek en vervolgens is de match weg, vind dat altijd zo vreemd... Als het gesprek niet loopt dan snap ik het wel, maar dit was gewoon een leuk gesprek.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 12:54

Niks leuker dan iemand ontmaskeren....dat mis ik nu wel hoor, dikke pret altijd!

En verdriet om mijn ex heb ik nog geen dag gehad, nog geen uur want er was al niks behalve nijd dat ie niet het fatsoen had om dingen met mij bespreekbaar te maken maar wel van alles uit zat te vreten online. En toen ik m daarmee confronteerde, ging ie lopen janken. Dus ik ben daar echt geen seconde verdrietig om geweest, alleen maar nijdig en moe omdat het allemaal veel te lang duurde.

Maar......degene waar ik vorig jaar een half jaar mee was, daar was ik wel even stuk van maar dat was hoogst ongezond. Alles moest bij mij vandaan komen en achteraf gezien is dat eigenlijk van af het begin af aan al scheef geweest maar ja ik was zo hoteldebotel dat ik dat niet wilde zien. Wat enorm hielp was dat ik nog geld van m kreeg en dat ik daar, nadat het uit ws, tot vervelens toe om moest vragen. Nou dat helpt je wel hoor om je verdriet een plek te geven!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 12:55

Yonker schreef:

Hmm ik had vandeweek een leuk gesprek en vervolgens is de match weg, vind dat altijd zo vreemd... Als het gesprek niet loopt dan snap ik het wel, maar dit was gewoon een leuk gesprek.

Dan Facebook. Meeste mensen hebben wel iets van social media.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 13:06

Maanlicht schreef:
Silly1972 schreef:
Haha nee had ook niet gelijk zoiets van dit klopt niet, maar toch uiteindelijk eens gaan zoeken :+

Ja, goed dat je dat toch gedaan hebt. Ik vraag altijd vrij snel om Instagram of zo.

Ja maar dan hebben ze de mijne ook en daar heb ik geen zin in, ze hoeven niet mijn naam gelijk te weten. Zeker niet de twijfelgevallen

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 14:26

MarcoBorsato schreef:
Shaggy09 schreef:
Even een kleine update over mijn tinder date van een aantal weken geleden.
Ik heb hem toch nog een kans gegeven, ik wist niet goed wat ik voelde en dus
afgesproken. Maar mijn gevoel was na een kwartier al bevestigd dat het hem niet
zou worden.

Dus wat afstandelijk gedaan en na afloop hem verteld dat ik geen vonk voel, was ie
niet zo blij mee op zijn zachtst gezegd. :+ Hij vond dat ik hem had afgewimpeld en poste
gelijk zo'n song op zijn instagram story. (Over wie oh wie zou dat gaan..)

Ik ben tenminste eerlijk geweest en ik ga weer verder. Ik heb ook gezegd tegen hem dat
hij een hartstikke leuke kerel is maar de volgende keer misschien minder snel al zoveel
moet verwachten. Hij zag ons echt al samen als stel blijkbaar na 1 date.. :+

Ik had je gewaarschuwd _O- dat liedje dan ook. Whyyyy :')

Vandaag gooide hij er weer een. :') Sukkel..

Ik geef liever niet meer zo snel Instagram of Snapchat. Heb veel matches gehad die ik uiteindelijk toch niet de moeite waard vind om mee af te spreken maar die je wel blijven lastigvallen. Geen zin meer an.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 16:04

Maanlicht schreef:
Yonker schreef:

Ik heb wel een paar keer gehad dat ik door het gesprek meer van de persoon wist en ze zo via Facebook o.i.d. kon vinden. Soms zagen ze er dan ineens heel anders uit en dan ontmatchte ik ze ook maar :')

Ik ga er vanuit dat als de match weg is er geen interesse meer is.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:20

Maanlicht schreef:
Yonker schreef:

Ik ken meerdere mannen die niks van Social media hebben :)
Maar zie jij ze dan bijv als niet betrouwbaar? Is oprechte interesse trouwens.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:30

Mijn date heeft ook geen sociale media. Ja een FB maar die gebruikt hij niet echt. Alleen voor bepaalde groepen. Hij heeft die app niet eens haha. Hele verademing na mijn ex. _O-

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 22:51

ik heb publieke functies gehad dus ik ben overal zo te vinden, interesseert me niets. Ik zoek ook graag naar anderen hahahah. Gister had ik mijn ex aan de lijn en die zat een woest verhaal te vertellen over een amerikaanse waar ie contact mee heeft, nou die wordt me toch voor 300 procent zeker gecatfisht. Moest er vreselijk om lachen maar hij wilde niet zeggen wie t was. Jammer, had wel even willen speuren!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 22:59

Yonker schreef:
Ik ken meerdere mannen die niks van Social media hebben :)
Maar zie jij ze dan bijv als niet betrouwbaar? Is oprechte interesse trouwens.

Nee, heb ook weleens iemand gedate die geen social media had. De meeste hebben het wel overigens. Ik ben vrij afwachtend meestal, dus vind het fijn om iemand even te volgen voor we afspreken. Het zegt niet alles, maar hoe iemand zich op social media profileert vind ik altijd wel interessant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 10:46

Ik heb weer tinder! :D :') Heb iemand anders' nummer (met toestemming) gebruikt en m'n e-mail van vroeger. _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 13:59

Hahhaa je kan weer los!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 14:02

Nou geen tikkies meer vragen he. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 14:48

Nee dat heb ik afgeleerd. _O-

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 17:49

Iemand die me wat liefdesadvies (per PB) kan geven? :o

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 18:10

Ik heb zelf net een break achter de rug dus mijn pbbox staat open

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 18:50

Martine_R schreef:
Iemand die me wat liefdesadvies (per PB) kan geven? :o

Mag altijd

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 19:09

Voorzien, lief, bedankt

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 19:21

Tuurlijk mag dat

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 21:05

Tuurlijk. Mag altijd.
Kan zo fijn zijn even spuien

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 21:07

Hier date 4 gehad en mijn ouders ontmoet. Eerst samen geluncht daarna naar de bioscoop en toen gegeten bij mijn ouders.
Ging allemaal relaxed en ontspannen al ben ik in deze fase vaak nog niet echt lekker ontspannen en vooral druk met alles en iedereen om me heen

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 12:35

Phylos schreef:
Hier date 4 gehad en mijn ouders ontmoet. Eerst samen geluncht daarna naar de bioscoop en toen gegeten bij mijn ouders.
Ging allemaal relaxed en ontspannen al ben ik in deze fase vaak nog niet echt lekker ontspannen en vooral druk met alles en iedereen om me heen

Op date 4 al ouders ontmoet? Dat is vlot. Nouja,als dat goed voelt.

Hier heb ik naar de dokter uitgesproken dat ik had geobserveerd dat hij toch best wel gesloten is en duidelijk moeite hewft met zich open stellen naar nieuwe mensen. Hij kon wel waarderen dat mij dat opgevallen was.

Verder maakte hij van het weekend een uitspraak in de trand van ik zit zo goed als iedere weekend hier bij jou. Waarop ik hem inkopte en zei " je zou bijna denken dat het serieus is zo". Het was echt een beetje met een grapje, sarcastisch toontje. Maar daar haakte hij toch wel iets meer in dat ik had verwacht. Hij gaf aan dat hij zich niet meer zomaar in een relatie wilt gooien en dat hij merkt dat hij toch wel wat schade opgelopen heeft van zijn voorgaande relatie en dat hij al die jaren alleen zijn eigenlijk ook wel lekker vond. Dat hij het prima vind gaan zoals het nu gaat. En daar achteraan zegt hij, wat zou je er van vinden als ik door de weeks ook een keer kom.

Dus heb ik weer. Een vent die bindingsangst heeft :') maargoed. Voor nu vind ik het voor nu ook prima zo. Het enige waar ik voor wil waken is dat ik niet gebruikt wordt alleen maar voor het "plezier". Dat is dan weer mijn angst.
Dus nouja. Er zal vast nog een punt komen dat we het hier meer over gaan hebben en wat meer de diepte opzoeken.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 12:42

Maar hij wil je nu ook doordeweeks zien.
Lijkt mij iemand die het labeltje er niet aan wil hangen, maar uiteindelijk het toch een relatie is.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 12:52

Lastig peelie! Zo 1 heb ik nu ook. Alles is superleuk en soms ook echt opmerkingen dat je denkt huh en dingen voor id toekomst enzo, maar er geen label aan willen hangen. Wij gaan ondertussen al een half jaar zo :'). Wij zien elkaar ook ong 2x id week