Silly1972 schreef:Haha nee had ook niet gelijk zoiets van dit klopt niet, maar toch uiteindelijk eens gaan zoeken
Ja, goed dat je dat toch gedaan hebt. Ik vraag altijd vrij snel om Instagram of zo.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maanlicht schreef:Silly1972 schreef:Haha nee had ook niet gelijk zoiets van dit klopt niet, maar toch uiteindelijk eens gaan zoeken
Ja, goed dat je dat toch gedaan hebt. Ik vraag altijd vrij snel om Instagram of zo.
MarcoBorsato schreef:Shaggy09 schreef:Even een kleine update over mijn tinder date van een aantal weken geleden.
Ik heb hem toch nog een kans gegeven, ik wist niet goed wat ik voelde en dus
afgesproken. Maar mijn gevoel was na een kwartier al bevestigd dat het hem niet
zou worden.
Dus wat afstandelijk gedaan en na afloop hem verteld dat ik geen vonk voel, was ie
niet zo blij mee op zijn zachtst gezegd.Hij vond dat ik hem had afgewimpeld en poste
gelijk zo'n song op zijn instagram story. (Over wie oh wie zou dat gaan..)
Ik ben tenminste eerlijk geweest en ik ga weer verder. Ik heb ook gezegd tegen hem dat
hij een hartstikke leuke kerel is maar de volgende keer misschien minder snel al zoveel
moet verwachten. Hij zag ons echt al samen als stel blijkbaar na 1 date..
Ik had je gewaarschuwddat liedje dan ook. Whyyyy
Maanlicht schreef:Yonker schreef:En wat nou als ze dat niet hebben??![]()
Hmm ik had vandeweek een leuk gesprek en vervolgens is de match weg, vind dat altijd zo vreemd... Als het gesprek niet loopt dan snap ik het wel, maar dit was gewoon een leuk gesprek.
Dan Facebook. Meeste mensen hebben wel iets van social media.
Maanlicht schreef:Yonker schreef:En wat nou als ze dat niet hebben??![]()
Hmm ik had vandeweek een leuk gesprek en vervolgens is de match weg, vind dat altijd zo vreemd... Als het gesprek niet loopt dan snap ik het wel, maar dit was gewoon een leuk gesprek.
Dan Facebook. Meeste mensen hebben wel iets van social media.
Yonker schreef:Ik ken meerdere mannen die niks van Social media hebben![]()
Maar zie jij ze dan bijv als niet betrouwbaar? Is oprechte interesse trouwens.
Phylos schreef:Hier date 4 gehad en mijn ouders ontmoet. Eerst samen geluncht daarna naar de bioscoop en toen gegeten bij mijn ouders.
Ging allemaal relaxed en ontspannen al ben ik in deze fase vaak nog niet echt lekker ontspannen en vooral druk met alles en iedereen om me heen