[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 11:12

okdoei schreef:
Waarom gaat iedereen gelijk in de aanval?
Dit wat Xyris zegt viel mij ook al op. ze zegt toch niet dat alle homo's pedofiel zijn?
ze zegt toch dat de pedofielen die in het openbaar ervoor uit komen toch vaak op jongetjes vallen en niet op meisjes...

Zo las ik het dus ook.
Homofiel zijn staat (uiteraard) niet gelijk aan pedofiel, maar onder pedofielen zijn veel homofielen.

GeneralFlynn

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 11:18

Zo las ik het ook.

AilillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 12:53

Werkelijk waar te schandalig voor woorden dat mensen zich op deze manier uit kunnen laten over een onderwerp.

Enorm jammer en ook een beetje eng, past het toch nog binnen dit topic.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 13:43

Ik vind het luguber dat ze ook gewoon een politieke partij beginnen. Heb je straks ook de serie moordenaar partij.. moorden moet ook kunnen als iemand ja zegt ..

Of wat voor lugubere dingen je kan verzinnen .

En dat ze net die overval met een voor in iemand gaan zitten boren gadver of het nou een hand been of wat is.

Ik vind het met een spijker door de hand gaan al erg o te zien. Al die beelden van Jezus aan het kruis vind ik al erg helemaal als ze op het nieuws laten zien dat gelovigen dat ook laten doen om wat voor reden dan óók

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 13:52

Onali schreef:
okdoei schreef:
Waarom gaat iedereen gelijk in de aanval?
Dit wat Xyris zegt viel mij ook al op. ze zegt toch niet dat alle homo's pedofiel zijn?
ze zegt toch dat de pedofielen die in het openbaar ervoor uit komen toch vaak op jongetjes vallen en niet op meisjes...

Zo las ik het dus ook.
Homofiel zijn staat (uiteraard) niet gelijk aan pedofiel, maar onder pedofielen zijn veel homofielen.

Dat is ook idd wat er staat.
Er zijn onder de pedofielen vrouwen die op kleine meisjes vallen, vrouwen die op kleine jongetjes vallen, mannen die op kleine meisjes vallen en mannen die op kleine jongetjes vallen. Het is blijkbaar gebleken dat die laatste groep het grootst vertegenwoordigd is. Dat kan. Of dat zo is en welke redenen daar dan voor zouden kunnen zijn weet ik niet. Maar dat iemand dat aandraagt zegt werkelijk waar niets over of iemand iets tegen homoseksualiteit heeft. En er wordt ook niet gezegd dat alle homoseksuele mannen pedofielen zijn. Als iemand DAT dan toch uit de voorgaande posts weet te halen en dat dan zo verdraaien en iemand er op aanvallen, dat is pas jammer en eng.
Laatst bijgewerkt door Dani op 16-02-20 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foutje in tekst op verzoek aangepast.

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 08:20

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 08:39

Heb die foto’s ook gezien, gruwelijk..

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 14:16

Seleentj schreef:
rockwitch schreef:
Denken dat een kind van 3 hetzelfde kan beslissen over sex met zo'n viespeuk als of het een ijsje wil of naar de speeltuin wil. Sorry hoor maar alsjeblieft sluit die kerel ergens op en gooi de sleutel weg.

Nou en de 2de persoon die aan bod kwam "Ik ben er maar voor 3 veroordeeld"
Echt mijn haren schoten overeind... Dat dit überhaupt mag in NL.

Niet opsluiten, dat helpt totaal niet. Gewoon 'game over'. Dat is mijn idee erover. Er zijn al topics geweest waarin hierover gediscussieerd is, dus dat is niet mijn doel van deze opmerking. Ik vind dit soort 'beesten' echt eng en mensen die dit soort figuren het hand boven het hoofd houden net zo. Blijf van kinderen en dieren af. Punt.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 14:32

Waarom is het bij volwassenen minder erg dan?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 18:03

Ik denk omdat kinderen nog niet uitgegroeid zijn.
Die zijn nog niet op 'maat' voor geslachtsverkeer.
De lichamelijke schade is denk ik groter bij een 2 jarige dan bij een 30 jarige.
De emotionele schade ook denk ik.

Dus het is niet minder erg bij een volwassene,maar wel erger bij een kind.
Snap je? :')

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 18:15

De emotionele schade voor een 30 jarige moet je ook niet onderschatten...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 18:39

Tinkerloos schreef:
De lichamelijke schade is denk ik groter bij een 2 jarige dan bij een 30 jarige.

Het is in beide gevallen erg. Toch is het voor mij gevoelsmatig voor een kind erger. Maar dat kan ook een referentiekader zijn natuurlijk. Het is überhaupt te ziek voor woorden, vind ik.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 18:40

Beide niet. Een lichaam dat niet klaar is voor seks, raakt beschadigd. Daarom zie je ook lichamelijk trauma na een verkrachting, al zal die schade wel groter zijn bij een kind.

Wat betreft emotioneel trauma denk ik dat het goed is die dingen niet te vergelijken. Een volwassen persoon die geen consent geeft, raakt ook zwaar beschadigd, en ook tussen volwassenen kan de machtsbalans volledig scheef zijn waardoor de persoon die geen macht heeft, niet durft weigeren, en dus ook geen toestemming kan geven (seksuele toestemming is altijd volledig geïnformeerd en enthousiast). Ook dan hebben we het over seksueel misbruik.

Het punt is met een kind, dat dat kind nog helemaal geen besef heeft van seksualiteit, en dus geen toestemming kan geven, want het volledig geïnformeerd valt al weg. Het punt is niet wat de schade is. Het sleutelwoord is hier toestemming en grenzen.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 19:02

Inderdaad.
Bij volwassenen is het zeker niet minder erg maar we zijn er op ingesteld om onze kinderen te beschermen. Zij hebben nog helemaal geen weet van sex en seksualiteit en gaan dus vol vertrouwen mee. Het feit dat daar misbruik van gemaakt wordt maakt het, naar mijn idee, voor je gevoel erger als een kind misbruikt wordt in plaats van een volwassene. Het kind heeft fysiek ook niks in te brengen tegen de misbruiker en een volwassene, in theorie, wel.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 20:01

Tinkerloos schreef:

Haha ik snap je punt!

Maar ik vind misbruik in alle vormen ziek, dus ja, waar houden de executies dan op denk ik dan.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 20:04

Noisy schreef:
Inderdaad.
Bij volwassenen is het zeker niet minder erg maar we zijn er op ingesteld om onze kinderen te beschermen. Zij hebben nog helemaal geen weet van sex en seksualiteit en gaan dus vol vertrouwen mee. Het feit dat daar misbruik van gemaakt wordt maakt het, naar mijn idee, voor je gevoel erger als een kind misbruikt wordt in plaats van een volwassene. Het kind heeft fysiek ook niks in te brengen tegen de misbruiker en een volwassene, in theorie, wel.

Oké in die zin snap ik de reactie wel beter. Qua beschermingsinstelling in elk geval.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 20:20

Noisy schreef:
Het kind heeft fysiek ook niks in te brengen tegen de misbruiker en een volwassene, in theorie, wel.

Daar valt nog wel iets op af te dingen........ mijn dader was bijna 1,90 en woog bijna 100 kg, ik was 1,60......... dat ben ik nog steeds trouwens......

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 22:17

Daarom zei ik ook "in theorie".
De meeste vrouwen zijn niet opgewassen tegen een potige vent

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 22:53

Ah, ik snap je idd :j dank voor de verduidelijking

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 08:22

Avalanche81 schreef:
Beide niet. Een lichaam dat niet klaar is voor seks, raakt beschadigd. Daarom zie je ook lichamelijk trauma na een verkrachting, al zal die schade wel groter zijn bij een kind.

Wat betreft emotioneel trauma denk ik dat het goed is die dingen niet te vergelijken. Een volwassen persoon die geen consent geeft, raakt ook zwaar beschadigd, en ook tussen volwassenen kan de machtsbalans volledig scheef zijn waardoor de persoon die geen macht heeft, niet durft weigeren, en dus ook geen toestemming kan geven (seksuele toestemming is altijd volledig geïnformeerd en enthousiast). Ook dan hebben we het over seksueel misbruik.

Het punt is met een kind, dat dat kind nog helemaal geen besef heeft van seksualiteit, en dus geen toestemming kan geven, want het volledig geïnformeerd valt al weg. Het punt is niet wat de schade is. Het sleutelwoord is hier toestemming en grenzen.

Daarnaast wordt er bij kinderen vaak gesproken over een 'geheimpje' en zelfs gedreigd dat er wat ergs met een familielid of dier gaat gebeuren als het 'geheimpje' doorverteld wordt. Kinderen moeten op die manier jarenlang hun mond houden, terwijl ze steeds meer gaan beseffen dat het hartstikke fout is wat er met hen gebeurt. En ze hebben niets in te brengen als ze duidelijk proberen te maken dat ze het niet leuk vinden en willen dat het stopt. Want aan wie vertel je dat er sprake is van een 'geheimpje' zonder dat er iets ergs staat te gebeuren?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 12:14

En het schuldgevoel dat bij kinderen wordt aangepraat. Ze gaan soms mee in het verhaal en weten gewoon niet Joe fout het is. En dan komen ze er achter en bedenken ze dat ze wel ja hebben gezegd en dat het (deels) hun schuld is.

Zowel van volwassenen als kinderen is het verschrikkelijk maar kinderen vind ij nog eens stuk zwaarder wegen door hun 'onschuld'

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 19:17

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 19:23

Ik ben gestopt met lezen, dit heeft mijn inziens niet met transgender te maken maar iemand die beter langs de psychiater had kunnen gaan.

Snap niet waarom tattooshops, chirurgen en weet ik veel wat meer hiermee akkoord gaan.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 19:26

Gok dat ze of hij net zo lang zoekt tot een arts waarschijnlijk voor veel geld het toch doet . Heb het artikel niet bekeken.

Edit toch gekeken ojee das echt extreem...

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 19:51

Onali schreef:
Ik ben gestopt met lezen, dit heeft mijn inziens niet met transgender te maken maar iemand die beter langs de psychiater had kunnen gaan.

Snap niet waarom tattooshops, chirurgen en weet ik veel wat meer hiermee akkoord gaan.

Dit.. Ik ben ook echt wel openminded, maar hiermee maak je jezelf toch kapot.. Je sluit jezelf overal buiten.. Kans op werk is zwaar verminderd..

Ik heb medelijden met deze persoon draak..