Die pennenstreep van laatst is er toch niet helemaal uit gegaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tita schreef:Volgende week tegen einde komt de kou en je kan pas dinsdags shoppen Lau
En krijg je het pas op woensdag
pmarena schreef:IMJ schreef:Handig zo! Ik kende hem alleen als gewone step met dubbel voorwiel.
Wij hebben nu een gewone step (2wielen) besteld. Mama.. een roze met unicorns.. nou gelukkig is dat niet te vinden![]()
Wanneer gaat jullie zoon naar school pmarena?
Als ik moet gokken dan gok ik er op dat zo'n stepje wel degelijk te vinden is
Meneer is net klaar met wennen. Dus ochtenden.
Na de vakantie gaan we kijken of hij dinsdag-woensdag-vrijdag naar school wilGaat die van jou al volledig...?
litilaura schreef:Giolli schreef:Wat schattig. Wat zit er in die houten (lucifer) doosjes? Ziet er zo mooi uit.
Muisjes van maileg best prijzig maar ik vind het helemaal het geld waard
[ [url=m/HOJ4pZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Giolli schreef:Emoe, niet iedereen heeft het zelfde budget inderdaad. Ik koop ook geen dure kleding, gewoon uit principe niet. Ik heb een december baby en die heeft tot nu toe nog geen enkele keer een vestje of een trui gedragen. Je kunt hem altijd nog later kopen want Zara heeft die vestjes altijd.
verootjoo schreef:Ik heb ook niet de mogelijkheid om enorm veel geld te spenderen aan kleding maar koop uit principe niet bij bedrijven die niks aan duurzaamheid doen en waar kinderhandjes of mensen in erbarmelijke omstandigheden hebben aangezeten.
Is ook prima met klein budget te doen heb ik ontdekt.
Wat een heerlijk weer!! Tijd voor de nieuwe zomergarderobe![]()
Hoop dat m’n man een beetje normale combi’s maakt want ik ben niet thuis![]()
dromertje2 schreef:Giolli schreef:Emoe, niet iedereen heeft het zelfde budget inderdaad. Ik koop ook geen dure kleding, gewoon uit principe niet. Ik heb een december baby en die heeft tot nu toe nog geen enkele keer een vestje of een trui gedragen. Je kunt hem altijd nog later kopen want Zara heeft die vestjes altijd.
Hier zelfde principe ook kwa hoeveelheid. Heb liever dat ze afgedragen worden, dan dat ze misschien 1 keer gedragen worden. Je kan toch maar 1 broek dragen bv, wat heb je dan aan 10 broeken bijvoorbeeld.
Cemlys schreef:Giolli schreef:Muisjes van maileg gekeken en echt mega leuk. Ik wist niet dat het bij een poppenhuisje ‘hoorde’. Heel leuk. Is het wel speel kwaliteit, of meer sier?
Mijn dochter speelde er al voor haar 2de mee. Wel mooie kwaliteit en stevig. Er is nog niks kapot gegaan
tita schreef:MizzMontana schreef:Kwam de MR walvis legging in maat newborn nog tegen met 25% paaskorting voor de liefhebber, maar ben mijn hoofd aan het breken waar dat ook al weer was.
Hoorde ik daar mijn naam
Little department store heeft 25%
Lau organic zoo is mooi en tocoto vintage
litilaura schreef:Giolli schreef:Wat schattig. Wat zit er in die houten (lucifer) doosjes? Ziet er zo mooi uit.
Muisjes van maileg best prijzig maar ik vind het helemaal het geld waard
[ [url=m/HOJ4pZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dani schreef:Liti gefeliciteerd. Mooie spulletjes gekregen.![]()
Ik probeer verantwoord te kopen maar ik haal ook best rompers van de Hema. Dus ik heb, eh, halve principes ofzo?Moet 't ook wel beetje hebben van sale of tweedehands, heb niet het budget om het duurdere spul allemaal nieuw te kopen. Scheelt wel dat Zeeman, H&M, Zara vaak niet mooi staat bij ons kind qua pasvorm, daar slaag ik sowieso niet echt. De duurdere merken zitten bijna altijd mooi bij hem.
Ik wil zomerkleertjes! Heb een stapel longsleeves liggen en maar 2 t-shirts.Dus ik mag shoppen.
Hoe valt de nieuwe collectie MR? J zit nu in 74, gaat van de zomer naar 80. Ben bang dat shirjes 68/74 toch snel te klein zullen zijn dan.