Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 19:24

Mooie cadeaus Liti, ziet er allemaal kwalitatief goed uit. Duidelijke instructies gegeven dus :P

Die pennenstreep van laatst is er toch niet helemaal uit gegaan -O- Verder krijg ik alles er eigenlijk wel uit, op avocado na. Wat een rot vlekken zijn dat!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-19 19:32

tita schreef:
Volgende week tegen einde komt de kou en je kan pas dinsdags shoppen Lau
En krijg je het pas op woensdag :=

Ssssst jij.!
Ik weet alleen niet goed wat ik precies wil. Heb het liefste Tiny en Emile er Ida shirtjes. Maar bij kids was alles van Tiny in de kleine maatjes al weg. Bobo is te breed. Van Emile heb ik nu 3 shirtjes in die roze tera kleur, prachtig maar wil ook wel wat anders. Mini rodini zeepaardjes vind ik voor haar te druk.
Play up en one dat parade ga ik wel even bekijken.
En zag een mooie zachtgroene van poudre organic.

Issues issues issues. }:0

MizzMontana

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 19:37

Kwam de MR walvis legging in maat newborn nog tegen met 25% paaskorting voor de liefhebber, maar ben mijn hoofd aan het breken waar dat ook al weer was.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-19 19:40

Bonbonontheblokck had ook 15% paaskorting op alles.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 19:55

litilaura schreef:
Giolli schreef:
Wat schattig. Wat zit er in die houten (lucifer) doosjes? Ziet er zo mooi uit.

Muisjes van maileg best prijzig maar ik vind het helemaal het geld waard

[ [url=m/HOJ4pZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel erg leuk!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:14

MizzMontana schreef:
Kwam de MR walvis legging in maat newborn nog tegen met 25% paaskorting voor de liefhebber, maar ben mijn hoofd aan het breken waar dat ook al weer was.

Hoorde ik daar mijn naam :D

Little department store heeft 25%

Lau organic zoo is mooi en tocoto vintage

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:54

Gefeliciteerd Liti! Ze is goed verwend, fijn dat mensen in je straatje mee willen qua cadeaus :)

Simongek dat was ik, bedankt :j Vind het alleen nog wat saai := Man is van de drukke blouses en Mascolori schoenen met prints, dus dan zou zoon daar maar mager bij afsteken in effen :D

Wassen doe ik hier bij volle trommel. Dat gaat redelijk gelijk op met volle mand dus dat scheelt. En liefst zoveel mogelijk in weekend of avonduren of anders overdag als de zon schijnt vanwege de zonnepanelen.

Zag trouwens vandaag dat schoonzusje wat jurkjes bij de Zeeman vandaan had die ook Oeko gecertificeerd waren, toch leuk bij een goedkope keten :j Primark kom ik nooit.

Jongste is bijna 8 maanden, kruipt nog niet en hou ik dus volledig in de schaduw. Die heeft nu romper met korte mouw, lange broek en shirt met lange of korte mouwen aan, ochtend lang en middag kort. Zo heel warm wordt het bij ons in de tuin ook niet.

Vandaag 2 paar sandalen binnen via wehkamp, maar konden gelijk weer terug. 26 was al direct te klein maar 27 ook aan de krappe kant. Maar ze hadden ook een hele gladde zool, niet handig op onze tegelvloer en alle gladde winkelvloeren, hellinkjes etc. Morgen maar even rondje zalando voor nog een poging. Gelukkig passen zn sandalen van vorig jaar nog precies dus heb nog even speling.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 21:22

pmarena schreef:
IMJ schreef:
Handig zo! Ik kende hem alleen als gewone step met dubbel voorwiel.

Wij hebben nu een gewone step (2wielen) besteld. Mama.. een roze met unicorns.. nou gelukkig is dat niet te vinden :=

Wanneer gaat jullie zoon naar school pmarena?

Als ik moet gokken dan gok ik er op dat zo'n stepje wel degelijk te vinden is :))

Meneer is net klaar met wennen. Dus ochtenden.
Na de vakantie gaan we kijken of hij dinsdag-woensdag-vrijdag naar school wil :) Gaat die van jou al volledig...?

Ja direct al. Ze wilde het ook graag en kan goed doseren zegt de juf. Ze is dus ook niet moe. :)
Ik heb gewoon maar per dag gekeken hoe het ging. En dat was dus prima!

Gefeliciteerd liti!! Mooie cadeaus!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 22:40

litilaura schreef:
Giolli schreef:

Leuke buit, in dat koffertje ook een waldorf playscape/playmat?
De muizen zijn geweldig. N.heeft er inmiddels 4 en speelt er vaak mee in het poppenhuis. Ze zitten zo mooi in mekaar, doosjes zijn sterk, mooie kussentjes en dekentjes erin.

Hier vandaag ook cadeautjes gegeven, deze heb ik zelf geknusteld. Wolvilt heb ik zelf gedaan, sylvanian spaart ze al een tijdje
Voor N. inmiddels een strandkoffer gemaakt,nu bezig met een voor haar paarden en we willen nog een poppenhuiskoffertje voor de maileg muizen.

Afbeelding

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 23:02

Muisjes van maileg gekeken en echt mega leuk. Ik wist niet dat het bij een poppenhuisje ‘hoorde’. Heel leuk. Is het wel speel kwaliteit, of meer sier?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 23:03

@liti: gefeliciteerd!! Wat een leuke spulletjes heeft ze gekregen :)

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 23:24

Ja in het koffertje zit inderdaad een playscape zelfgemaakt door een van mijn beste vriendinnen.

Ik vind maileg om mee te spelen maar het ligt wel een beetje aan je type kind. Iréne is altijd super voorzichtig en beheerst met d'r speelgoed dus dat gaat wel goed, maar is je kindje een ruwer met spelen dan zou ik maileg uitstellen tot een latere leeftijd want het is best kwetsbaar speelgoed.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 06:41

Onze dochter is ook voorzichtig... en dan komen er andere kinderen spelen.. ineens heb ik incomplete dingen.. zitten er stempelafdrukken waar ze niet horen..

Balen

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 07:50

Giolli schreef:
Muisjes van maileg gekeken en echt mega leuk. Ik wist niet dat het bij een poppenhuisje ‘hoorde’. Heel leuk. Is het wel speel kwaliteit, of meer sier?

Mijn dochter speelde er al voor haar 2de mee. Wel mooie kwaliteit en stevig. Er is nog niks kapot gegaan

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 07:56

Giolli schreef:
Emoe, niet iedereen heeft het zelfde budget inderdaad. Ik koop ook geen dure kleding, gewoon uit principe niet. Ik heb een december baby en die heeft tot nu toe nog geen enkele keer een vestje of een trui gedragen. Je kunt hem altijd nog later kopen want Zara heeft die vestjes altijd.

verootjoo schreef:
Ik heb ook niet de mogelijkheid om enorm veel geld te spenderen aan kleding maar koop uit principe niet bij bedrijven die niks aan duurzaamheid doen en waar kinderhandjes of mensen in erbarmelijke omstandigheden hebben aangezeten.
Is ook prima met klein budget te doen heb ik ontdekt.

Wat een heerlijk weer!! Tijd voor de nieuwe zomergarderobe *D

Hoop dat m’n man een beetje normale combi’s maakt want ik ben niet thuis :7 -O-

dromertje2 schreef:
Giolli schreef:
Emoe, niet iedereen heeft het zelfde budget inderdaad. Ik koop ook geen dure kleding, gewoon uit principe niet. Ik heb een december baby en die heeft tot nu toe nog geen enkele keer een vestje of een trui gedragen. Je kunt hem altijd nog later kopen want Zara heeft die vestjes altijd.

Hier zelfde principe ook kwa hoeveelheid. Heb liever dat ze afgedragen worden, dan dat ze misschien 1 keer gedragen worden. Je kan toch maar 1 broek dragen bv, wat heb je dan aan 10 broeken bijvoorbeeld.

Zoveel principes hier :D

Cemlys schreef:
Giolli schreef:

Mijn dochter speelde er al voor haar 2de mee. Wel mooie kwaliteit en stevig. Er is nog niks kapot gegaan

Ik vind ze heel leuk, die muisjes! Ligt natuurlijk wel aan je kind, ze moeten een beetje leren om fatsoenlijk met spullen om te gaan maar dat er af en toe wat sneuvelt is ook onvermijdelijk.

Dat heb ik hetzelfde met kleding trouwens, ik baal wel als er een keer wat verpest is maar ga hem er niet minder om aankleden. Gebeurt gelukkig weinig.
Hier ook gewoon witte kleding, vind dat mooi staan ±j

tita schreef:
MizzMontana schreef:

Hoorde ik daar mijn naam :D

Little department store heeft 25%

Lau organic zoo is mooi en tocoto vintage

:') Heerljk dit. En ben eens met Tita Lau, lekker bestellen. Volgens mij hebben ze bij Store of Daydreams en Wonder nog best wat kleine maatjes trouwens.

litilaura schreef:
Giolli schreef:

Gefeliciteerd met je dochter, prachtige cadeaus ook! <3

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 09:21

Liti gefeliciteerd. Mooie spulletjes gekregen. <3

Ik probeer verantwoord te kopen maar ik haal ook best rompers van de Hema. Dus ik heb, eh, halve principes ofzo? :+ Moet 't ook wel beetje hebben van sale of tweedehands, heb niet het budget om het duurdere spul allemaal nieuw te kopen. Scheelt wel dat Zeeman, H&M, Zara vaak niet mooi staat bij ons kind qua pasvorm, daar slaag ik sowieso niet echt. De duurdere merken zitten bijna altijd mooi bij hem.

Ik wil zomerkleertjes! Heb een stapel longsleeves liggen en maar 2 t-shirts. :+ Dus ik mag shoppen. :)) Hoe valt de nieuwe collectie MR? J zit nu in 74, gaat van de zomer naar 80. Ben bang dat shirjes 68/74 toch snel te klein zullen zijn dan.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 09:28

Camlys, wat creatief zeg! Heel erg mooi gedaan.
Ik heb eigenlijk ook genoeg zomer kleren nu, maar morgen zeg ik waarschijnlijk weer wat anders.

Gezellige paasdagen allemaal!

Afbeelding

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 10:05

Och giolli! <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 10:08

Dani schreef:
Liti gefeliciteerd. Mooie spulletjes gekregen. <3

Ik probeer verantwoord te kopen maar ik haal ook best rompers van de Hema. Dus ik heb, eh, halve principes ofzo? :+ Moet 't ook wel beetje hebben van sale of tweedehands, heb niet het budget om het duurdere spul allemaal nieuw te kopen. Scheelt wel dat Zeeman, H&M, Zara vaak niet mooi staat bij ons kind qua pasvorm, daar slaag ik sowieso niet echt. De duurdere merken zitten bijna altijd mooi bij hem.

Ik wil zomerkleertjes! Heb een stapel longsleeves liggen en maar 2 t-shirts. :+ Dus ik mag shoppen. :)) Hoe valt de nieuwe collectie MR? J zit nu in 74, gaat van de zomer naar 80. Ben bang dat shirjes 68/74 toch snel te klein zullen zijn dan.

Volgens mij is Hema toch ook heel lekker bezig?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-19 10:22

Dani: ik zou dan voor 80/86 gaan. Zal wellicht nog iets ruim zijnmaar het krimpt wellicht ook nog iets.

Lekker moppie die Ella!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-19 10:37

Afbeelding

Paasoutfit. Jurk Ralph Lauren en vestje van Tartine et Chocolat

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 10:38

Mooi truitje

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 10:40

Haha ach die laarsjes er onder. Zo lief. Leuk dat je haar haren invlecht.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 10:46

Aaah Giolli wát een plaatje!

Ziet er vrolijk uit Laura!

Hier geen Paasoutfit vandaag, zijn lekker thuis. Ze loopt nu in een romper en met coupe ontploft.

Morgen gaat zij brunchen bij schoonfamilie, Ruud moet fluiten (scheidsrechter) en ik heb ook wedstrijd. Zo rond 15u gaan we even naar het foodtruck festival.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 10:54

Ja echt te lief Lau!

O is nog steeds onder zeil bij opa dus hier nog geen outfit :=