Mijn vriend is drie keer door een koter aangerand op zijn been. Waar is de Dettol

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanso schreef:I know. Maar dacht dat het ivm het niet zo hele goede weer wel zou meevallen..
Doordeweeks hebben wij geen tijd tenzij wij vrij vragen van werk.
MarcoBorsato schreef:Bedenk jij eens even het Ethiopische synoniem voor Vlinder en Storm
Britta31 schreef:Ja,een kindvrije dag in de dierentuin.Maar misschien lopen wij over 15 jaar wel met kleinkinderen rond.
oomens schreef:MarcoBorsato schreef:Bedenk jij eens even het Ethiopische synoniem voor Vlinder en Storm
Doe het lekker zelf!
oomens schreef:MarcoBorsato schreef:Bedenk jij eens even het Ethiopische synoniem voor Vlinder en Storm
Doe het lekker zelf!
MusicIsLife schreef:Vannochtend een kind dat een stok naar mijn hond gooide "HIER HOND STOK". De moeder die erbij liep zei gewoon niks... Ik kan daar echt boos om worden. Voed je kind op..![]()
Ik houd mijn hond netjes kort en op afstand, omdat hij net als ik geen fan is van kinderen. Bewust helemaal aan de andere kant van de weg gaan lopen. Ze snappen t echt niet die ouders...
MusicIsLife schreef:Vannochtend een kind dat een stok naar mijn hond gooide "HIER HOND STOK". De moeder die erbij liep zei gewoon niks... Ik kan daar echt boos om worden. Voed je kind op..![]()
Ik houd mijn hond netjes kort en op afstand, omdat hij net als ik geen fan is van kinderen. Bewust helemaal aan de andere kant van de weg gaan lopen. Ze snappen t echt niet die ouders...
Sintara schreef:Wat voor namen geef jij je kippen?
Binnenkort krijgen we als alles goed gaat kalkoenenkuikens en die moeten dan ook weer namen.. De biologische ouders heten Margot en Pieter. De broedmoeder (een kip) heet Greyhound.. Margot is namelijk een heel hippe kalkoen, die vindt dat haar man ook best de helft van de tijd op de eieren kan passen. Maar Pieter laat het afweten..