Eerste nachtje in nieuwe huis goed geslapen, en ook nog eens een hele fijne les gehad met m'n paard.
DezeNaam
Geplaatst: 12-07-21 18:27
Ik heb een muurhagedis gezien. Wist niet eens dat er hier hagedissen in het 'wild' rondliepen. Echt net buiten de stad dat ik ze op de muur zag kruipen. Maakte mijn slechte humeur direct wat beter.
Blij dat vriendje zo zorgzaam is nu ik vrijwel niets meer zelf kan. Het kan een ongelooflijke lompe boer zijn maar hij is zo lief en doet zo goed zijn best.
Eerste rijles gehad en ging echt hartstikke goed; het snelle leerling pakket werd me aangeraden maar doe toch het 'gemiddelde' pakket omdat ik net begin. Meteen ingeschreven voor theorie en met een beetje geluk heb ik echt heel snel m'n rijbewijs Ö
Rennie89
Geplaatst: 15-07-21 14:32
Ik heb eindelijk weer een smartwatch nadat mijn vorige vorige week stuk was gegaan, was daardoor echt slecht bereikbaar omdat ik m’n telefoon vaak niet hoor of zie want het geluid gaat vaak uit. Echt bloedirritant, maar nu weer opgelost gelukkig! Van ome Ali
Rambogirl
Geplaatst: 15-07-21 16:10
Helemaal zin in morgen. Uit mn werk lekker mn nieuwe kitten bezoeken. Kijken hoe tie al is gegroeid in een week tijd
Vandaag gewoon een heerlijk dagje, paard is weer hersteld van zijn koliekaanval gisteren, heb de oude lundia kast van mijn tante zelf in elkaar kunnen zetten voor in de voorraadkast, en op de terugweg van boodschappen stond de wagen met gerbaden kip er, dus heb een half kippetje gehaald. En vanavond komt er een pakketje aan waar ik erg naar uitkijk!