Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

UltimOo schreef:Dit dus, innerlijk/karakter van de een samen met het uiterlijk v.d. ander in een blender stoppen en er een onweerstaanbare smoothie uithalenHaha het stukje wat Ailill noemde over 2 mensen daar heb ik nu ook last van
Heb er 1 die helemaal in to mij is nu op de app, en ondanks dat ik super gezellig met hem kan kletsen over echt alles ben ik op de 1 of andere manier m'n interesse een beetje kwijt
En de andere reageert vrij mysterieus telkens, en juist daardoor blijft die boeiend.
Lastig dit

Tallie1979 schreef:Relaxed schreef:Ok, een vent van 39 die duidelijk een saai gesprek op gang wil houden, vraagt wat mijn lievelingskleur is..... Zijn we weer 8?
Ik had gezegd: “Raad maar!!”
En dan iedere kleur afkeuren!

Ailill schreef:UltimOo schreef:Dit dus, innerlijk/karakter van de een samen met het uiterlijk v.d. ander in een blender stoppen en er een onweerstaanbare smoothie uithalenHaha het stukje wat Ailill noemde over 2 mensen daar heb ik nu ook last van
Heb er 1 die helemaal in to mij is nu op de app, en ondanks dat ik super gezellig met hem kan kletsen over echt alles ben ik op de 1 of andere manier m'n interesse een beetje kwijt
En de andere reageert vrij mysterieus telkens, en juist daardoor blijft die boeiend.
Lastig dit
) met het uiterlijk van de tweede (Mr jonkie
) das net wat haha Loolotte schreef:Jep, of mysterieus of direct volledig jezelf, up2uOh dus mysterieus blijven is een tip?ben daar niet zo goed in ben ik bang. Ik heb nu eigenlijk 1 match waar ik nu twee dagen mee praat op Whatsapp en ben al mijn andere gesprekken daarmee aan het vergelijken.. Maar weet van mezelf dat ik moet oppassen daarmee. Hij is alleen zo leuk
Ik ben mezelf en dat moet goed genoeg zijn
) Bleef de hele dag stil, dus ik had het al helemaal naar mezelf bevestigd (
). Totdat hij aan het einde van de middag appte dat hij de hele dag het razend druk had gehad, hoe mijn dag was etc. Je zult het jezelf maar moeilijk maken
Berdien schreef:Ik overdrijf een beetje, maar mysterieus is wel leukIk doe nooit mysterieusIk ben mezelf en dat moet goed genoeg zijn
![]()
Na een nacht heel slecht slapen en piekeren en vooral niet blij zijn zag ik het vanochtend allemaal niet meer zitten met date. Ik zag echt kuddes beren en toestanden. Dus besloten gewoon niet te appen totdat hij zou appen. (![]()
) Bleef de hele dag stil, dus ik had het al helemaal naar mezelf bevestigd (
![]()
). Totdat hij aan het einde van de middag appte dat hij de hele dag het razend druk had gehad, hoe mijn dag was etc. Je zult het jezelf maar moeilijk maken
![]()

Op zich was het niet 'extra leuk', wel gewoon leuk. En bevestiging dat een nacht slecht slapen niet goed voor me is.
Gisteren was hartstikke prima, leuk gekletst en dingen ook wel uitgesproken qua verwachtingen enzo dus waarom mijn hoofd zo deed, géén idee.
Berdien schreef:Ik zeur meer dan jij, dus niet zeurenJa nou ik wilde niet zeurenOp zich was het niet 'extra leuk', wel gewoon leuk. En bevestiging dat een nacht slecht slapen niet goed voor me is.