Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bambi1995

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 17:12

Ik kom uit Friesland maar spreek nooit Fries maar toch zeggen mensen af en toe dat ik een fries accent heb. Ik word daar niet heel blij van haha :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 17:14

Als je maar verstaanbaar bent toch :+

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 18:07

Yvankaxx schreef:
Als je maar verstaanbaar bent toch :+

Ja dat wel mag ik hopen haha.

Ik vind het zo apart. Ik heb de km stand op 18 km staan maar krijg heel veel matches die 70 km zijn en ook vaak boven de 100 km. Hoe kan dat nou weer?

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 18:11

Waarschijnlijk hebben die jou geliked :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 18:17

Die hebben jou idd geliked

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 18:38

Maar ook jongens die ik eerder geliked heb dan zij mij dan moet dat toch niet kunnen lijkt mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 18:53

Dan waren die waarschijnlijk eerder wel binnen je bereik..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:05

Relaxed schreef:
Ok, een vent van 39 die duidelijk een saai gesprek op gang wil houden, vraagt wat mijn lievelingskleur is..... Zijn we weer 8? :')

Ik had gezegd: “Raad maar!!”

En dan iedere kleur afkeuren! :')

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:11

Haha het stukje wat Ailill noemde over 2 mensen daar heb ik nu ook last van :')

Heb er 1 die helemaal in to mij is nu op de app, en ondanks dat ik super gezellig met hem kan kletsen over echt alles ben ik op de 1 of andere manier m'n interesse een beetje kwijt :+
En de andere reageert vrij mysterieus telkens, en juist daardoor blijft die boeiend.

Lastig dit :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:19

Ik heb 2 kerels in mijn app zitten. Beiden leuk als tussendoortje zo nu en dan! O:)

Een van de 2 heeft gisteren om 0.02 geappt voor mijn verjaardag ( ik was gisteren jarig dus! :') )

Vond ik wel attent. Dat andere ei was het al vergeten terwijl ik hem vorige werk nog zag en we het er over hadden! :))

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:42

UltimOo schreef:

Heb er 1 die helemaal in to mij is nu op de app, en ondanks dat ik super gezellig met hem kan kletsen over echt alles ben ik op de 1 of andere manier m'n interesse een beetje kwijt :+
En de andere reageert vrij mysterieus telkens, en juist daardoor blijft die boeiend.

Dit dus, innerlijk/karakter van de een samen met het uiterlijk v.d. ander in een blender stoppen en er een onweerstaanbare smoothie uithalen :P

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:46

Ja als dát zou kunnen hee... :D

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:47

Tallie1979 schreef:
Relaxed schreef:
Ok, een vent van 39 die duidelijk een saai gesprek op gang wil houden, vraagt wat mijn lievelingskleur is..... Zijn we weer 8? :')

Ik had gezegd: “Raad maar!!”

En dan iedere kleur afkeuren! :')

Zo wilde een gast een keer bloemen voor mij meenemen (hij zat in de bloemen) en vroeg welke kleur ik mooi vond: groen :+
Ik heb de bloemen nooit meer gekregen :n

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:49

Cer schreef:
Ja als dát zou kunnen hee... :D
Zou niet goed zijn O:)

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:50

Ailill schreef:
UltimOo schreef:

Dit dus, innerlijk/karakter van de een samen met het uiterlijk v.d. ander in een blender stoppen en er een onweerstaanbare smoothie uithalen :P

Haha ja precies, het innerlijk van de eerste (Mr kaal hoofd :')) met het uiterlijk van de tweede (Mr jonkie :')) das net wat haha

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:50

Oh dus mysterieus blijven is een tip? := ben daar niet zo goed in ben ik bang. Ik heb nu eigenlijk 1 match waar ik nu twee dagen mee praat op Whatsapp en ben al mijn andere gesprekken daarmee aan het vergelijken.. Maar weet van mezelf dat ik moet oppassen daarmee. Hij is alleen zo leuk :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:51

Ik viel vandaag trouwens bijna van de roltrap. Er passeerden jawel 5, ik herhaal 5, knappe roodharige mensen op de andere roltrap.

Het is dat ik moest haasten voor een etentje, want anders :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:51

Loolotte schreef:
Oh dus mysterieus blijven is een tip? := ben daar niet zo goed in ben ik bang. Ik heb nu eigenlijk 1 match waar ik nu twee dagen mee praat op Whatsapp en ben al mijn andere gesprekken daarmee aan het vergelijken.. Maar weet van mezelf dat ik moet oppassen daarmee. Hij is alleen zo leuk :')
Jep, of mysterieus of direct volledig jezelf, up2u :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:53

Ik doe nooit mysterieus :n Ik ben mezelf en dat moet goed genoeg zijn :D

Na een nacht heel slecht slapen en piekeren en vooral niet blij zijn zag ik het vanochtend allemaal niet meer zitten met date. Ik zag echt kuddes beren en toestanden. Dus besloten gewoon niet te appen totdat hij zou appen. ( :roll: := ) Bleef de hele dag stil, dus ik had het al helemaal naar mezelf bevestigd ( :roll: :roll: ). Totdat hij aan het einde van de middag appte dat hij de hele dag het razend druk had gehad, hoe mijn dag was etc. Je zult het jezelf maar moeilijk maken :') _-:(

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:56

Berdien schreef:
Ik doe nooit mysterieus :n Ik ben mezelf en dat moet goed genoeg zijn :D

Na een nacht heel slecht slapen en piekeren en vooral niet blij zijn zag ik het vanochtend allemaal niet meer zitten met date. Ik zag echt kuddes beren en toestanden. Dus besloten gewoon niet te appen totdat hij zou appen. ( :roll: := ) Bleef de hele dag stil, dus ik had het al helemaal naar mezelf bevestigd ( :roll: :roll: ). Totdat hij aan het einde van de middag appte dat hij de hele dag het razend druk had gehad, hoe mijn dag was etc. Je zult het jezelf maar moeilijk maken :') _-:(
Ik overdrijf een beetje, maar mysterieus is wel leuk :j

Oh, waarom zeg je dat dan niet even op de app, muts! Ha, zie je nu wel. Soms is wachten goed en als er dan een appje komt is het extra leuk. Eigenlijk best sneu, maar goed, da's een ander verhaal.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:58

Ja nou ik wilde niet zeuren :') Op zich was het niet 'extra leuk', wel gewoon leuk. En bevestiging dat een nacht slecht slapen niet goed voor me is.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:59

Maar Berdien ... Why??? :oo
:')

Geen beren toegestaan hoor!

Ik ben als flapuit verre van misterieus :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:05

Ja om niks. Echt om f•cking niks :') :o Gisteren was hartstikke prima, leuk gekletst en dingen ook wel uitgesproken qua verwachtingen enzo dus waarom mijn hoofd zo deed, géén idee.

Tijd voor vakantie :j :j

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:09

Berdien schreef:
Ja nou ik wilde niet zeuren :') Op zich was het niet 'extra leuk', wel gewoon leuk. En bevestiging dat een nacht slecht slapen niet goed voor me is.
Ik zeur meer dan jij, dus niet zeuren :P

Ik heb je toch niet aangestoken? Ik snap na vandaag wel een beetje waar je gevoel vandaan komt, zoals ik al zei, niet te zwaar aan tillen en go with the flow (hoor wie het zegt) ;)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:12

Hihi maar wel de juiste instelling.
Berdien jij ook al ieks als te dichtbij?

Als iedereen nu eens minder nadenkt en meer op gevoel af zou gaan zou het een hoop stress en ellende schelen denk ik. :+