Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:33

anne_bento schreef:
florence123 inderdaad zonde van je energie, maar wel lastig als hij evengoed ook contact blijft houden maar verder niks wil..

Ik ben aan het appen met een kerel van 32, allemaal heel gezellig. Ik vroeg of hij lange relatie heeft gehad, is zijn laatste relatie net 1,5 week uit (vind ik wel heeeeeul kort maar goed ik zat ook na 2 dagen op tinder dus mag niet oordelen _O- ), die relatie heeft bijna 1 jaar geduurd en dat was zijn 1e relatie. Ik krijg altijd twijfels als iemand op die leeftijd maar 1 relatie van net 1 jaar heeft gehad... hebben jullie dat ook?

Tja dan ga ik heel veel en snel afgekeurd worden. Langste was 8 maand. En dat was dus 13 jaar geleden :')

BarryPlopper

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:38

Ik heb ook "maar" 2 serieuze relaties gehad, 1 van 5 jaar en 1 van 1,5 jaar

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:45

Ik ben mijn vriend zn eerst vriendin.. Heeft paar keer geschareld van 2 maand per keer ofzo, maar nooit iets serieus gehad. Hij is 29.

Ik had trouwens altijd vriendjes vanaf mn 16e haha.. Alleen voor mn ex een jaartje vrijgezel geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:01

Het is denk ook maar net wat je zelf "gewend" bent. Ik vind mensen die van de ene in de andere relatie rollen weer heel bijzonder..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:05

Hier ook geen lange of vaste relaties. Eerst druk met studie, toen met baan en toen met andere baan. Tof en onafhankelijk leven opgebouwd. En ineens ben je 10 jaar verder :')

Morgen date! Appen de hele dag door, hij komt echt heel tof over. Ben héél benieuwd. En stiknerveus _O-

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:13

idinn schreef:
Het is denk ook maar net wat je zelf "gewend" bent. Ik vind mensen die van de ene in de andere relatie rollen weer heel bijzonder..

Tsja dat is maar net hoe het loopt en hoe je relatie eindigde.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:29

Berdien schreef:
Hier ook geen lange of vaste relaties. Eerst druk met studie, toen met baan en toen met andere baan. Tof en onafhankelijk leven opgebouwd. En ineens ben je 10 jaar verder :')

Morgen date! Appen de hele dag door, hij komt echt heel tof over. Ben héél benieuwd. En stiknerveus _O-

10 jaar? Klote, dan ben ik 40 _O-

Ik gok dat hij vast ook net zo nerveus is :)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:35

Veel plezier alvast Berdien! Komt vast goed :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:42

anne_bento schreef:
Wacht maar voor je het weet heb je een date haha.. ik begon/begin ook met "alleen even swipen uit verveling", loopt toch weer uit op dates uiteindelijk.

Maar lekker doen, het is een goede afleiding! :D

Ja uiteindelijk is dat ook geen probleem :P Maar voorlopig voelt 't ook nog een beetje rot richting ex... Net ook contact met een oude fwb maar tja. Ergens knaagt 't dan toch van, ga ik niet te snel. Heeft even tijd nodig.

Melati_vS schreef:
Hoi! Ik meld mij ook!
Ook ik ben gaan tinderen nadat ik weer vrijgezel werd. Op dit moment wat leuke matches waarvan ik met twee nu praat. Een hiervan wilt afspreken maar bij hem thuis, dus denk dat ik dat maar afsla omdat ik het niet zie zitten om meteen naar zijn huis te gaan.

Thuis afspreken vind ik op zich altijd wel het meest relaxed als in, in m'n eigen omgeving. Maar voor veel mensen is 't inderdaad met andere intenties dan alleen kletsen.

Florence, zo heb ik iemand waarmee 't al 2 jaar een beetje aanmoddert zeg maar. Jildau heeft wel gelijk hoor, bindingsangst enz. Dan zit 't gewoon niet goed genoeg. Ken genoeg verhalen van vriendinnen dat hun vriend 't dan uitmaakt want ze zijn nog niet klaar voor een relatie blabla. Week later hebben ze ineens een nieuwe vriendin en een maand later wonen ze samen.

Berdien, hele dag door appen is een goed teken! Wordt vast gezellig :)

Hoe lang iemand een relatie heeft gehad tja... Je kunt maar net heel kieskeurig zijn ofzo ik weet 't niet :P Ben zelf 28 en heb 2 relaties gehad, een van 3,5 jaar en een van 4,5 maand.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 07:59

Fwb, als je daar behoefte aan hebt.. gewoon doen.. Maar als je al weet dat je eigenlijk meer wil, zou ik er niet meer aan beginnen.

Natuurlijk, vanaf vanmiddag heb ik een week vakantie en ik ben al de hele week niet fit.
Heb nu ook een sexy stem (als ik moet hoesten dan voelt mijn keel als schuurpapier. Gekke is dat eten/drinken geen pijn doet). Gisteravond de hele avond buikpijn.
Vanmiddag uit werk nog maar even op bed, even bijslapen!

Dit weekend zien we elkaar weinig :') Hij gaat geloof ik beide dagen naar TT Assen, ik heb zondag vanaf 5u BBQ. Dus nog even kijken of we elkaar kunnen zien :+
Scheelt dat we volgende week 4 dagen weg gaan samen ;)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:07

Een fwb zou ik op zich geen moeite mee hebben. Meer een beetje schuldgevoel dan tegenover ex.

Wat rot dat je net nu niet fit bent :(

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 09:04

Leuk Berdien!!

Idinn, vind ik ook altijd wat vreemd! Ik heb altijd echt wel wat tijd voor mezelf nodig.
Ik ben nu anderhalf jaar single, en moet nu wel in actie komen want het vrijgezelle leven bevalt me prima en anders word ik een crazy old cat lady met alleen honden. :P

Gister tijdens de TT even gedag gezegd tegen Facebook/tindermatch. :P Hij stond ergens achter de bar, dus kon hem vrij snel spotten haha.

Kwam ex tegen, vriendin heeft hele tijd met 'm staan praten en vond hem toch ook wel erg geschikt eigenlijk. :+

En zaterdag met de TT gaat een vriend/kennis mee stappen die ik wel zie zitten. O:)
Tot nu toe braaf niks gebeurd, maar na een paar borrels weet ik niet of dat goed gaat.

Fijn weekend iedereen!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 09:08

Alleen oud worden lijkt me sowieso best rottig eigenlijk. Ik weet 't niet. Op zich vermaak ik me zo alleen prima. Doen wat ik wil en wanneer ik dat wil. Klinkt misschien egoïstisch maar 't bevalt me wel :P

Heel veel plezier zaterdag Mlies! Ben benieuwd hoe 't gaat :D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 09:09

Hahah ohoh.. ben benieuwd of er ook wat gaat gebeuren!

Mijn vriend gaat ook heen, volgens mij alleen haha! Maar denk niet dat hij gaat stappen, alleen overdag.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:12

_Tara_ schreef:
Alleen oud worden lijkt me sowieso best rottig eigenlijk. Ik weet 't niet. Op zich vermaak ik me zo alleen prima. Doen wat ik wil en wanneer ik dat wil. Klinkt misschien egoïstisch maar 't bevalt me wel :P

Heel veel plezier zaterdag Mlies! Ben benieuwd hoe 't gaat :D

Klopt! je doet wat je wil, wanneer je het wilt, je hoeft geen verantwoording af te leggen. Je kan lekker veel tijd aan je paard(en) besteden zonder dat iemand zeurt. (bij mij waren de paarden bij mijn ex een bron voor gezaag)

Alleen zie ik soms gelukkige koppeltjes en dan denk ik 'oooh ik wil ook graag gezien worden door iemand', maar dat zijn kortdurende emo momentjes :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:43

Allemaal wel herkenbaar hoor.
Vind alleen zijn prima maar zou leuk zijn als er iemand is die gewoon net zo gek is op jou als jij op diegene. Voor minder doe ik het ook niet meer.

Morgen eindelijk m'n date met de man die zo leuk overkomt.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:47

Spannend Robijntjah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:49

Ik krijg zomaar het vermoeden dat hij karakter genoeg heeft voor me :')

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:23

Morgen naar de TT dus misschien kom ik daar een leuke biker chick tegen :Y)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:50

vannacht gewerkt op de TT en wat liepen er heerlijke mannen rond zeg!
zaterdag mag ik weer, zo leuk en wat een sfeer :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:06

Ik ben het weekend eindelijk weer eens het gehele weekend samen met mijn vriend <3 Van zaterdag 9.00uur tot zondagavond ergens, hij komt dit weekend niet van mij af <3 Al wil hij dat ook niet, want hij zei dat ik absoluut niet mocht gaan werken aangezien ze een personeelstekort hebben bij ons.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:19

Of je het prima vindt als iemand nog geen/weinig ervaring heeft met relaties is denk ik heel afhankelijk van hoe je er zelf in staat. Ik ben een 'relatiemens', ben nu 3 jaar single maar heb daarvoor altijd altijd wel vriendjes gehad. Dat waren natuurlijk geen super serieuze relaties, maar het zorgt er bij mij wel voor dat ik niet zo snel meer zou gaan met iemand die echt nog nooit een relatie heeft gehad. Ik weet toch een beetje hoe het werkt en vind het lastig als de tegenpartij echt nog nooit op die manier met iemand is geweest.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:26

Iedereen die vanavond of dit weekend dates heeft veel plezier! :D

Ik geniet ook wel van het vrijgezel zijn, kan gewoon elke dag sporten en 100% mijn eigen ding doen zonder gezeur, best wel fijn :D Maar ik mis het tegelijk ook wel erg hoor.. zou het liefst wel weer een relatie willen maar dan wel een relaxte zonder al teveel gezeur :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:30

Ik vind het wel knap om zo snel na een relatiebreuk te tinderen.
Ik heb er nog steeds niet zoveel zin in.

Emmaa_ schreef:
Of je het prima vindt als iemand nog geen/weinig ervaring heeft met relaties is denk ik heel afhankelijk van hoe je er zelf in staat. Ik ben een 'relatiemens', ben nu 3 jaar single maar heb daarvoor altijd altijd wel vriendjes gehad. Dat waren natuurlijk geen super serieuze relaties, maar het zorgt er bij mij wel voor dat ik niet zo snel meer zou gaan met iemand die echt nog nooit een relatie heeft gehad. Ik weet toch een beetje hoe het werkt en vind het lastig als de tegenpartij echt nog nooit op die manier met iemand is geweest.

Het nadeel van een newbee kan zijn dat diegene irreëele verwachtingen van een relatie heeft.
Denkt dat het alleen is zoals in films en kan niet omgaan met de zwaardere aspecten die eraan kunnen zitten. Of geen rekening hebben leren houden maar wel gewend zijn dat er met hen rekening wordt gehouden. Mama's kindjes hebben daar ook nogal last van (ik spreek uit ervaring). Terwijl ze wel willen dat je er mooi uitziet, niet snappen niet dat je dan even een half uurtje nodig hebt 's ochtends. Thuis gaat dat prima en op vakantie is het opeens een punt van ergernis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:34

Ja, dat was met mijn ex ook het ergste. Die woonde nog bij z'n moeder en was super gewend dat er rekening met hem gehouden werd, maar hij had nooit geleerd om rekening te houden met anderen. Dat was voor mij echt de hell en weet tot op de dag van vandaag nog niet hoe ik het een jaar met hem heb volgehouden :=