Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 23:12

Hij heeft 14 jaar een relatie gehad dat is sinds een tijd over, huis ook al verkocht dus hij loopt voor op mij maar ik hoor van zoveel mannen dat als ze een lange relatie hebben gehad dat ze dan eerst geen vastigheid ed willen en alles willen pakken wat ze kunnen krijgen en daar leen ik me niet voor...
Was zaterdag wel heel lief, we liepen van de kroeg naar zijn auto en toen pakte hij heel lief mijn hand vast en hij zoende mij ook ipv andersom dus ik denk goh wat lief maar aan de andere kant, zal toch geen player zijn die precies weet hoe hij een vrouw moet bespelen?

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 00:26

Hmm ja daar kan ik ook niet over oordelen, ik denk wanneer je zeker genoeg bent over jullie dat je hem dan misschien kunt vragen hoe hij het ziet? Geen idee, gelukkig zo'n situatie nog niet mee hoeven maken

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 01:03

Het zou kunnen, een kennis van mij is er ook zo eentje. Maar hee houd daar rekening mee in je achterhoofd voor de zekerheid, en geniet gewoon van deze heerlijke tijd met hem!

En wat ik persoonlijk nog zou doen, is het erover hebben. Maar ik weet niet of het al zo 'open' tussen jullie dat dat kan zonder vanalles op te rakelen enzo :P

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 13:10

Ik zou het ook even goed met hem bespreken, Alja! Veertien jaar is niet niks en kan me ook nooit voorstellen dat iemand dan al (zo snel) open staat voor een relatie. Ken er ook zat die dan toch puntje bij paaltje, ineens afhaken omdat het toch wat 'dichterbij komt' :j . Of te wel: kaart het aan!

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 10:47

Lastig alja, begrijp dat dat door je hoofd gaat. Hopelijk kan je het bespreekbaar maken en is hij eerlijk tegen je en dan hoop ik voor je dat hij echt serieus geïnteresseerd is ipv alleen wat plezier te willen hebben.

Hier gaat t echt super tussen mij en m'n "date". Ik moest me maar ziekmelden vandaag op m'n werk vond ie :+ toch maar wel gaan werken maar ga zo weer terug naar hem <3 Ben om 11 klaar :D heb binnenkort vakantie en dan pakt hij ook nog n paar dagen vrij :)) hebben het echt superleuk samen

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 11:04

Alja schreef:
Hij heeft 14 jaar een relatie gehad dat is sinds een tijd over, huis ook al verkocht dus hij loopt voor op mij maar ik hoor van zoveel mannen dat als ze een lange relatie hebben gehad dat ze dan eerst geen vastigheid ed willen en alles willen pakken wat ze kunnen krijgen en daar leen ik me niet voor...
Was zaterdag wel heel lief, we liepen van de kroeg naar zijn auto en toen pakte hij heel lief mijn hand vast en hij zoende mij ook ipv andersom dus ik denk goh wat lief maar aan de andere kant, zal toch geen player zijn die precies weet hoe hij een vrouw moet bespelen?

Denk dat je niet uitgaan van het slechtste. Als hij alles wil pakken wat hij kan pakken, dan had je dat waarschijnlijk al wel de eerste date gemerkt. Zou gewoon eerst genieten van hem, en dan op den duur gewoon een goed gesprek hebben of hij er al wel klaar voor is.

Jen, wat super leuk!

Mijn niet-tinderdate van laatst krijgt vanavond een vervolg. Kreeg gister al een appje dat hij er heel veel zin in heeft. Wel heel lief, maar ben echt in dubio. Mijn gevoel zegt 'hij is leuk', mijn verstand zegt 'niet doen, hij staat niet stevig genoeg in zijn schoenen voor je' :=

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 11:23

Leuk Jen!!!

@russel: wat tijd geven en elkaar wat beter leren kennen is het enige wat je kan helpen.
Mijn tinderdate is/was op zoveel vlakken tegenovergesteld aan mij: rustig, weinig ervaring en zelfontplooiing, weinig backbone, makkelijk slachtoffer, nagenoeg geen sociaal leven of hobbys... Mijn verstand zei ook "heel hard gaan lopen". Maar mijn gevoel zei: "waarom niet?" (en ok mijn "helpersyndroom" zoals mijn nicht het noemt, wilde een uitdaging). Hij brengt de nodige rust in mijn leven en put uit mijn houding en ingesteldheid de moed om in zijn leven orde op zaken te stellen en minder wakker te liggen van wat anderen denken over hem. Heeft terug zijn hobby opgenomen en een nieuwe begonnen. Het is heel fijn te zien hoe hij openbloeit.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 12:16

Petitparis: Nou al wordt het niks, heb je iig een goede daad verricht haha !

RusselNowell: mijn ervaring is juist dat ik beter om kan draaien dan. is nog nooit goed afgelopen. En ik luister niet goed dus ik heb het VAAK geprobeerd haha..

jen: Leuk, lekker van genieten toch :)

alja: Volg je gevoel, praat erover als jullie zo ver zijn, geniet er gewoon van, maar houdt het wel in je achterhoofd.. (zou ik zeggen dan ;))

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 07:13

Kijk het aan Russelnowel, ga gewoon nog eens daten. als je blijft twijfelen dan weet je genoeg.

Genieten doe ik zeker :Y)
Gister weer een super leuke dag gehad samen, wat gewinkeld. Samen lekker geluncht, wij vermaken ons echt prima met elkaar <3 heb het gevoel alsof ik hem al een paar jaar ken en we zijn net 4 weken aan het daten :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 07:56

Ik zie mijn tinderleraar ook nog minstens 3 keer per week :')

Vanmiddag ga ik weer daar heen.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 08:21

Wat fijn robijntjah!

Date van afgelopen maandag was erg gezellig! Hebben voor vrijdag weer een date gepland :D

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 09:34

Robijntjah schreef:
Ik zie mijn tinderleraar ook nog minstens 3 keer per week :')

Vanmiddag ga ik weer daar heen.

Oke, nu is het toch wel een beetje je vriendje hoor :D :') :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 09:48

Niet zeggen want dan ga ik weer zo moeilijk doen als zaterdag :') maarre geef jij ook eens de update die ik stiekem al weet ;)

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 09:52

ja dames! Sharing is caring ;)!

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 11:19

Nou worden we nieuwsgierig renee <<)

morgen ga ik weer naar hem toe, kijk er nou alweer naar uit *\%/* ik had nooit gedacht iemand te vinden via tinder, voorheen waren ze maar op een ding uit |o die ik nou heb getroffen lijkt wel alsof iemand m'n wensenlijstje tot werkelijkheid heeft getoverd _/-\o_ :D

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 11:19

Robijntjah schreef:
Niet zeggen want dan ga ik weer zo moeilijk doen als zaterdag :') maarre geef jij ook eens de update die ik stiekem al weet ;)

Vriendje is ook gewoon een eng woord in het begin :=

Het was echt heel gezellig, maar mijn twijfels heeft het totaal niet weggenomen. Hij stond bij mij in de lift al met een rood hoofd en gaf toe dat hij echt nerveus was. Heb hem in eerste instantie gezegd dat we beter vrienden kunnen blijven, maar heb hem later ook uitgelegd dat ik niet weet of ik niet meer in hem (kan) zie(n), of dat ik me gewoon bij voorbaat al emotioneel afsluit. Daar reageerde hij eigenlijk heel chill op, en dat we gewoon konden blijven praten enzo en dat we dan vanzelf wel zien.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 11:33

Robijntjah schreef:

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 11:35

jen schreef:
Nou worden we nieuwsgierig renee <<)

die ik nou heb getroffen lijkt wel alsof iemand m'n wensenlijstje tot werkelijkheid heeft getoverd _/-\o_ :D

Je haalt de woorden uit mijn mond ongeveer ;)
Nog geen online updates, het is echt nog te 'pril'.

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 11:40

We horen het wel als je het kwijt wilt, geniet ervan +:)+

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 09:59

Ik meld mij hier uiteindelijk ook :o
Ben al tijden een stille meelezer :') en geniet echt van jullie verhalen!

Ik zit nu sinds een jaartje op Tinder ongeveer, en kan er al bijna een boek over schrijven! Veel van jullie verhalen zijn zo herkenbaar! :D

Ik heb al zo vaak gezegd dat ik van Tinder ga en even mijn 'datinglife' even voor een paar maanden op pauze zet, maar binnen 3 dagen zit ik weer te swipen, het is ergens toch zo vermakelijk :')

Op dit moment aan het daten met een jongen waar ik al meerdere keren mee af heb gesproken maar wie uiteindelijk ineens met zijn ex op vakantie ging. Het schijnen gewoon nog vrienden te zijn. Zijn woorden ''Ik zeg aan het einde van onze vakantie dat ik aan het daten ben met jou, ik heb geen zin in gezeur als zij misschien nog wel wat voor mij voelt'' Dit vond ik al ergens bijzonder. Nu is hij een week terug van vakantie en laat hij alleen wat van hem horen als het hem uitkomt. Nu ik minder van mij laat horen komt meneer ineens terug. Hebben mannen hier een soort radar voor? :o
Ik heb zo'n vermoeden dat hij gewoon weer samen is met zijn ex

Ik ga er in ieder geval niet op wachten en heb als het goed is morgen weer een date staan met een andere jongen, die toevallig ook nog eens in de buurt woont. Hij vroeg of ik zin heb om wat te drinken van het weekend, staat alleen nog niks concreets vast. Ik wil altijd wel graag weten hoe laat we afspreken of waar.. Maar ik wacht af tot meneer dit vraagt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 10:13

Mannen blijven apart zeg als ik die verhalen zo lees.

Ik krijg steeds minder weerstand merk ik. Heb het steeds leuker en misschien wel omdat ie totaal geen druk zet krijg ik er steeds minder moeite mee.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 10:31

babli: dat klinkt niet heel goed nee..
Op vakantie met ex als vrienden, daar geloof ik niet in.. Natuurlijk gebeurd er dan een x iets. Zelfs al gebeurd er niks, is hij duidelijk nog niet klaar met zijn ex...

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 10:39

Babli: bij mij zouden de alarmbellen zijn afgegaan... Waren zij alleen of met een grote groep gegaan? Met een grote groep zou nog wel kunnen maar alleen... :=

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 12:09

@Renee16 Nee dat idee had ik ook al, vond het ook een vrij bijzonder verhaal. En zeker aangezien zij dus nog niet helemaal op de hoogte is dat hij weer aan het daten is.

@Neverland Zijn broertje/zus zaten daar ook op de camping maar op een ander veld. Ze zijn daar verder niet echt mee opgetrokken.

Zie je het voor je op de camping, één tentje die na de eerste nacht al lek was gegaan, een luchtbed was lek was gegaan, wijntje/biertje erbij en een kaarsje. En dan niks gebeuren? Is voor mij inderdaad afgelopen zaak. En als je dan gaat zitten appen over hoe graag je mij wel niet wil zien, en vervolgens niet langskomt als je thuis bent dan denk ik DOEI :wave:
We wonen in hetzelfde dorp, denk 2 minuten met de auto van mij vandaan

Maar dit verhaal valt nog best mee vergeleken met een jongen waar ik al 3 maanden mee aan het daten was hiervoor.. Zag dat hij veel gemeenschappelijke vrienden op Facebook had met een meisje van mijn sportschool. Bleek dat dat via de studentevereniging was. Is ze even research gaan doen bleek hij al 5 maanden een andere soort van vriendin te hebben.. Meisje voegt mij vervolgens op de whatsapp toe en die gesprekken gingen ongeveer zo
'Zat jij toevallig gister met hem op het terras daar en daar? Toen was hij met zijn moeder'
'Oh echt, zat jij er vandaag? Dan ben jij een collega'
'Lekker luchtje van de Bodyshop hé?' Sturen allebei een foto van hetzelfde luchtje :') :')

Achteraf hebben we spijt dat we niet hebben afgesproken met hem om vervolgens een wisseltruc uit te halen terwijl één van ons naar de wc ging haha!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 12:36

Oooh wat een sukkel :')

Mijn overbuurjongen had een tijdje 2 vriendinnen. Was de ene net de deur uit, kwam de ander aanlopen. Wat een idioot ook :')