Ik vind de eitjes van onze eigen kippen vele malen lekkerder dan de 'scharreleieren' die je anders in de supermarkt koopt
uggy schreef:Ik vraag me af of mijn net gekregen tarwe kussen zo blijft ruiken.. Ik heb hem voor het eerst opgewarmd,en de geur is een beetje tarwe achtig. Niet zo lekker vind ik voor in bed. Blijft dit zo? ?
Felicxa schreef:Waar laat de overheid z'n geld? Lijkt me sterk dat dat gewoon ergens op een bankrekening staat Volgens mij bij de Nederlansche Bank? En ja, wel gewoon op een rekening
Tivoli schreef:Ik ben bang van wel uggy. Ik heb een magnetronknuffel en die ruikt ook zo Ik denk het ook.Mijn kersenpittenzak heeft ook zo'n aparte geur, maar ik vind het eigenlijk wel lekker ruiken
Marjoow schreef:Felicxa schreef:Waar laat de overheid z'n geld? Lijkt me sterk dat dat gewoon ergens op een bankrekening staat Volgens mij bij de Nederlansche Bank? En ja, wel gewoon op een rekening Als ze die rekening hacken,zijn ze gelijk helemaal binnen.
MarlindeRooz schreef:Ja want die zoveel miljard sluis je zo even weg. Of gewoon even pinnen. Hackers weten precies hoe dat moet.
Ook hele goede hackers sluizen niet zomaar zonder sporen achter te laten zoveel miljard weg van een overheidsinstantie. Anders was dat wel gebeurd.
Bovendien is het niet zo dat er een rekening is waar al het geld van de overheid op staat. Dat is verdeeld in allerlei constructies en waardepapieren.
Ah dankjulliewel En dan te bedenken dat ik afgelopen zomer nog met school bij de Nederlandse bank ben geweest
Felicxa schreef:Waar laat de overheid z'n geld? Lijkt me sterk dat dat gewoon ergens op een bankrekening staat Bij deze vraag vroeg ik me af of de overheid ook belasting moet betalen over de inkomsten....
Heh nee, dat inkomen zou dan in de schatkist verdwijnen waaruit ze de ambtenaren betalen. Super omslachtig en onhandig dus.