Stormchasen in Nederland, met een schuin oog naar Amerika!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:29

Joolien heb je die life gezien? Hij was echt heel erg mooi, de hele lucht eigenlijk wel.

Varekai zie je wat van de wereld ook nog en nog leerzaam ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:34

Varekaj schreef:
Aangezien Vriendlief ook graag een keer naar Canada wil, eens kijken of er wat te combineren valt.
Wel leuk met een geograaf als partner :)) bijleren doe je altijd.

Mlet je wel een dikke portemonnee hebben want het kost gemiddeld 2500 tot 3000 dollar pp :')

Drawerlover, ik vind je enthousiasme erg leuk, maar rustig aan. Ik twijfelde over de shelf maar je zegt dat ie achter de bui zat, dan kan het helaas geen shelf zijn. Die komt altijd voor de bui uit.

En Elise, 'onze' shelf is een gemeen voorbeeld want dat was echt een hele mooie cleane shelf zoals je ze bijna nooit ziet haha. Blijft een beauty <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:34

karuna schreef:
Joolien heb je die life gezien? Hij was echt heel erg mooi, de hele lucht eigenlijk wel.

Varekai zie je wat van de wereld ook nog en nog leerzaam ook

Ja ik zit nu op mijn telefoon. Kan iemand mijn filmpje van Facebook hier delen? :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:36

Ik niet, heb geen feestboek, maar ben er wel benieuwd naar.

Hij was echt spectaculair. Al is die shelf ook wel een hele fraaie.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:36

Joolien schreef:
Varekaj schreef:
Aangezien Vriendlief ook graag een keer naar Canada wil, eens kijken of er wat te combineren valt.

Mlet je wel een dikke portemonnee hebben want het kost gemiddeld 2500 tot 3000 dollar pp :')

Drawerlover, ik vind je enthousiasme erg leuk, maar rustig aan. Ik twijfelde over de shelf maar je zegt dat ie achter de bui zat, dan kan het helaas geen shelf zijn. Die komt altijd voor de bui uit.

En Elise, 'onze' shelf is een gemeen voorbeeld want dat was echt een hele mooie cleane shelf zoals je ze bijna nooit ziet haha. Blijft een beauty <3

Ok, ok.. Maar ik moest hem toch even in het topic gooien als 'de perfecte shelf'! Hij was inderdaad écht prachtig! <3 Zo eentje ga ik waarschijnlijk nooit meer zien! Was voor Gijs toch ook de mooiste shelf tot nu toe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:37

Vriend heeft de halve wereld al gezien en ik ben al in de USA geweest in 2007. Ik ga met heel veel plezier terug!

Wind is heel raar nu. Ene moment fluit hij het halve dak eraf en dan even plots weer doodstil.

3000$/persoon is peanuts. Hij wil dolgraag ook een cruise doen naar de zuidpool om pinguïns te spotten. Is 5000€/persoon. En die reis zal er wss ook echt komen :)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:40

Tancreda4 schreef:
Oeh, die memmenfoto's zijn gaaaaaaf!!!

Ene kant jammer dat ik niets boeiends heb gezien, die mammathus is echt prachtig zo met die zon erop!! Maar anderzijds ben ik super blij dat het hier enorm heeft meegevallen!! Ik had de stallen al klaar en dekens al klaar liggen, maar de paarden staan nog lekker met hun blote billen buiten. Amper wat gevallen (of ik schrijf dit terwijl er een enorm rode vlek op ons afkomt, heb eigenlijk niet meer gekeken :+)

:') :')

Maureen95

Re: Stormchasen in Nederland, met een schuin oog naar Amerika!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:41

Jolien ik moest trouwens wel erg lachen om je filmpje van FB _O- Wat ben jij een blij ei zeg :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:43

MarjanB schreef:
Tancreda4 schreef:
Oeh, die memmenfoto's zijn gaaaaaaf!!!

Ene kant jammer dat ik niets boeiends heb gezien, die mammathus is echt prachtig zo met die zon erop!! Maar anderzijds ben ik super blij dat het hier enorm heeft meegevallen!! Ik had de stallen al klaar en dekens al klaar liggen, maar de paarden staan nog lekker met hun blote billen buiten. Amper wat gevallen (of ik schrijf dit terwijl er een enorm rode vlek op ons afkomt, heb eigenlijk niet meer gekeken :+)

:') :')

Je was niet de enigste :D En memmenfoto is fries voor moederfoto. Dus ik had al een beeld van allemaal fotos van moeders in mijn hoofd :=

Maureen95 schreef:
Jolien ik moest trouwens wel erg lachen om je filmpje van FB _O- Wat ben jij een blij ei zeg :')

Mammammamamaaatus!! :D

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:45

haha ik zag wolken verkleed als tiet
.. maar goed :') kan ook geen fries

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:47

Klopt memmen kan tieten zijn of gewoon mijn moeder :')

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:48

Joolien schreef:
Varekaj schreef:

-O-
Misschien iets anders bijzonders of gewoon laaghangende wolken??

En ja sorry dat ik zo enthousiast ben :')
Kan er niets aan doen dat is mijn karakter. Hoe wel ik me wel altijd zo veel mogelijk onder controle probeer te houden :j

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:50

Jemig wat een ding in frankrijk zeg, zou zo maar amerika kunnen zijn. Het weer wordt echt extremer hier zo langzaam aan.

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 23:07

Animal schreef:
Ik denk niet dat dat een shelf was :n

De foto die je gisteren postte zou misschien een shelf op afstand kunnen zijn. Dat was deze foto:

[ Afbeelding ]

Echter is de foto voor mij niet duidelijk genoeg om te zeggen of het een shelf is of niet.

Een heel mooi voorbeeld van een perfecte shelfcloud is deze shelf die we (ik, Jolien, Joyce_R) gezien hebben toen we gingen chasen op 5 juni. Toen kwamen we Gijs tegen en zijn met hem op pad geweest en hebben toen deze shelf gezien bij Chaam (foto door Gijs de Reijke, Level 3 stormchasers):

[ Afbeelding ]

En een 'gewone' foto (geen panorama, groothoek of ander soort speciale foto. Ik heb verder geen verstand van fotografie :P Door: Jolien):
[ Afbeelding ]

Deze heb ik ook nog op de foto staan maar dan in een eerder stadium :D dezelfde bui :)
Hier vandaag niks bijzonders behalve een dubbele regenboog die heel fel was! Blijft mooi :)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 23:34

Vanavond boven de Achterhoek
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 16-09-15 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 23:36

Wauuuww Mammatus op zijn best

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 00:15

*knip*
Per ongeluk pb in topic geplaatst.. :o

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 00:17

Uhm die zal hier dan denk ik niet moeten staan? :P

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 00:23

Was niet de bedoeling inderdaad.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 00:26

Goedenavond mevrouw de groene monster :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 00:35

Is al opgelost! Moest alleen even checken wat ik kan en mag doen in zo'n situatie! Maar iedereen kan 45 minuten lang bewerken, dus kan ik dat ook :D

Tja, het was een lange dag vandaag en die knopjes lijken ook allemaal zoveel op elkaar! Allemaal lichtblauw met blauwe letters... ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 00:49

Tijd om oogjes te sluiten :z , kan iedereen gebeuren :(:)

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 03:01

Pfoe het waait hieer enorm hard. Ik kan er niet van slapen :')

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 07:18

Mn ouders zitten in Frankrijk in the middle of nowhere en die hebben flink slecht weer gehad gisteren. Stroom viel elke keer uit door onweer. :') vond mn moeder nog grappig ook..

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 07:19

MarjanB schreef:
Mn ouders zitten in Frankrijk in the middle of nowhere en die hebben flink slecht weer gehad gisteren. Stroom viel elke keer uit door onweer. :') vond mn moeder nog grappig ook..

:')

Ik zou denk ik zelf ook helemaal in een deuk hebben gelegen. Kun je genieten van het vuurwerk buiten :j