Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Aangezien Vriendlief ook graag een keer naar Canada wil, eens kijken of er wat te combineren valt.
Wel leuk met een geograaf als partnerbijleren doe je altijd.
Joolien schreef:Varekaj schreef:Aangezien Vriendlief ook graag een keer naar Canada wil, eens kijken of er wat te combineren valt.
Mlet je wel een dikke portemonnee hebben want het kost gemiddeld 2500 tot 3000 dollar pp
Drawerlover, ik vind je enthousiasme erg leuk, maar rustig aan. Ik twijfelde over de shelf maar je zegt dat ie achter de bui zat, dan kan het helaas geen shelf zijn. Die komt altijd voor de bui uit.
En Elise, 'onze' shelf is een gemeen voorbeeld want dat was echt een hele mooie cleane shelf zoals je ze bijna nooit ziet haha. Blijft een beauty
Tancreda4 schreef:Oeh, die memmenfoto's zijn gaaaaaaf!!!
Ene kant jammer dat ik niets boeiends heb gezien, die mammathus is echt prachtig zo met die zon erop!! Maar anderzijds ben ik super blij dat het hier enorm heeft meegevallen!! Ik had de stallen al klaar en dekens al klaar liggen, maar de paarden staan nog lekker met hun blote billen buiten. Amper wat gevallen (of ik schrijf dit terwijl er een enorm rode vlek op ons afkomt, heb eigenlijk niet meer gekeken)
MarjanB schreef:Tancreda4 schreef:Oeh, die memmenfoto's zijn gaaaaaaf!!!
Ene kant jammer dat ik niets boeiends heb gezien, die mammathus is echt prachtig zo met die zon erop!! Maar anderzijds ben ik super blij dat het hier enorm heeft meegevallen!! Ik had de stallen al klaar en dekens al klaar liggen, maar de paarden staan nog lekker met hun blote billen buiten. Amper wat gevallen (of ik schrijf dit terwijl er een enorm rode vlek op ons afkomt, heb eigenlijk niet meer gekeken)
![]()
Maureen95 schreef:Jolien ik moest trouwens wel erg lachen om je filmpje van FBWat ben jij een blij ei zeg
Joolien schreef:Varekaj schreef:Aangezien Vriendlief ook graag een keer naar Canada wil, eens kijken of er wat te combineren valt.
Mlet je wel een dikke portemonnee hebben want het kost gemiddeld 2500 tot 3000 dollar pp
Drawerlover, ik vind je enthousiasme erg leuk, maar rustig aan. Ik twijfelde over de shelf maar je zegt dat ie achter de bui zat, dan kan het helaas geen shelf zijn. Die komt altijd voor de bui uit.
En Elise, 'onze' shelf is een gemeen voorbeeld want dat was echt een hele mooie cleane shelf zoals je ze bijna nooit ziet haha. Blijft een beauty
Animal schreef:Ik denk niet dat dat een shelf was![]()
De foto die je gisteren postte zou misschien een shelf op afstand kunnen zijn. Dat was deze foto:
[ Afbeelding ]
Echter is de foto voor mij niet duidelijk genoeg om te zeggen of het een shelf is of niet.
Een heel mooi voorbeeld van een perfecte shelfcloud is deze shelf die we (ik, Jolien, Joyce_R) gezien hebben toen we gingen chasen op 5 juni. Toen kwamen we Gijs tegen en zijn met hem op pad geweest en hebben toen deze shelf gezien bij Chaam (foto door Gijs de Reijke, Level 3 stormchasers):
[ Afbeelding ]
En een 'gewone' foto (geen panorama, groothoek of ander soort speciale foto. Ik heb verder geen verstand van fotografieDoor: Jolien):
[ Afbeelding ]