legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 21:43

Dorus

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 20:29

Ik heb juist de indruk dat de meeste puzzel advent uiteindelijk samen een grote puzzel vormen, terwijl ik er liever een wil die iedere dag een kleine losse puzzel heeft zoals bij Rêverie. Alleen zijn die altijd beperkt in oplage.

Ik zag trouwens een paar jaar geleden diverse mensen voorbij komen op Instagram die voor elkaar een advent hadden gemaakt. Die hadden gewoon een standaard grote puzzel gekocht (al dan niet met kerst thema) en die zelf in 24 staaltjes verdeeld en aan de persoon waar ze aan gekoppeld waren toegestuurd.

De een had het met rechte lijnen opgedeeld, maar anderen hadden juist aparte vormen gemaakt. Die niet eens persee aansloten met die van de voorafgaande dag. Was erg leuk om te zien!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 21:34

Dorus schreef:
Ik heb juist de indruk dat de meeste puzzel advent uiteindelijk samen een grote puzzel vormen, terwijl ik er liever een wil die iedere dag een kleine losse puzzel heeft zoals bij Rêverie. Alleen zijn die altijd beperkt in oplage.

Ik zag trouwens een paar jaar geleden diverse mensen voorbij komen op Instagram die voor elkaar een advent hadden gemaakt. Die hadden gewoon een standaard grote puzzel gekocht (al dan niet met kerst thema) en die zelf in 24 staaltjes verdeeld en aan de persoon waar ze aan gekoppeld waren toegestuurd.

De een had het met rechte lijnen opgedeeld, maar anderen hadden juist aparte vormen gemaakt. Die niet eens persee aansloten met die van de voorafgaande dag. Was erg leuk om te zien!

Dan is voor jou de Wasgij wel leuk. Ik heb juist liever 1 grote puzzel ipv losse kleintjes :D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 23:13

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 23:15

De Jan van Haasteren zijn 24 afzonderlijke puzzeltjes.

Ik heb net op Facebook cloudberries puzzels ontdekt. Heel mooi en die hebben ook een advent die 1 grote vormt.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 23:40

Dan zoek ik dus precies het tegenovergestelde van jou, Dorus. Ik zoek dus een adventskalender waarvan alle kleine puzzeltjes wel 1 grote vormen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:33

Jorex schreef:
De Jan van Haasteren zijn 24 afzonderlijke puzzeltjes.

En JvH vind ik dan per definitie weer verschrikkelijk _O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:02

Wasgij heeft ook 24 kleine puzzeltjes. Die van vorig jaar bv was echt heeel erg leuk, vond ik dan.

Qua grote puzzels krijg je via Amazon vaak hele mooie. Die zie ik ook vaak bij aliexpress voorbij komen dus denk dat het doorverkopers zijn ook die via Amazon verkopen. Maar wel erg mooie platen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:42

Ik heb ook maar eens een puzzelmat besteld. En een nieuwe puzzel. Zin om weer wat te gaan leggen en benieuwd of de puzzelmat bevalt.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:39