Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:43

De trui is inderdaad van de Bershka! =D

Leuke jurkjes Frummels!

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:44

Frummels schreef:
Vandaag bij de Mango met black friday korting nog wat geshopt, was niet helemaal de bedoeling maar ach ik hoef jullie niet uit te leggen hoe dat gaat, toch? :+

Dit jurkje: http://shop.mango.com/NL/p0/dames/kledi ... 7368573804

En deze: http://shop.mango.com/NL/p0/dames/kledi ... 7368573804

Dingen die ik normaal nooit zou kopen, maar daarom juist gekocht heb nu. :D
Ook nog een sport top en oversized trui bij de HM gekocht. :)

Ohh dat laatste jurkje vind ik superleuk! Inderdaad ook niet iets wat ik snel zou kopen maar met een leren jack en zwarte laarsjes. <3

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:45

Wauw, dat 2e jurkje is leuk Frummels! Wil je misschien een aan-foto maken als hij binnen is? Ik vind hem in het zwart-wit gestippeld heel leuk. :)) (en ik draag nooit jurkjes, kan je nagaan. :'))

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:08

Rebeccaa schreef:
Wauw, dat 2e jurkje is leuk Frummels! Wil je misschien een aan-foto maken als hij binnen is? Ik vind hem in het zwart-wit gestippeld heel leuk. :)) (en ik draag nooit jurkjes, kan je nagaan. :'))

Ik heb hem in de winkel gekocht! Zal zo even een foto maken! Heb m wel een maat te groot genomen want mijn maat was er helaas niet meer..

Dyoka: Ja precies zo!!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:10

Waar is die banner van sascha gebleven?? Ik ben verliefd op de mosgroene(?) Enkel laarsjes met 11 cm (blok)hak maar ik kan hem nergens meer vinden op sascha.nl
Iemand die weet welke ik bedoel en me kan helpen?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:20

Zonder riempje is het echt een zak, met riempje vind ik m heel leuk. Alleen door mijn nogal ehm, ronde achterwerk is ie voor mij veel te kort. :') ik ga er dus maar een zwart rokje onder dragen (zo een basis strak ding van de HM)
De blauwe zit wel mooi maar daar doe ik wel een jasje of vestje over heen. Vind m bij mn billen een beetje strak. :=
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ja ik was te lui om mm joggingbroek uit te doen voor de foto's. :o

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:23

Die blauwe vind ik juist echt super mooi zo, zou daar niks van verbergen hoor. Ronde billen zijn mooi :D

Bij Nelly heb je trouwens echt superveel toffe schoenen voor 18 euro nu <3

[Edit]18 euro in België, 23 euro in Nederland zie ik net...
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 30-11-14 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:26

Ik ben nogal een zeikerd wat dat betreft. :D :o Loop het liefst in iets mega wijds, maar misschien moet ik even uit mn comfortzone en vrienden worden met mijn ronde billen. :Y)
Moest je dat echt zeggen van die schoenen bij Nelly... ? -O-

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:27

Frummels, die mogen gezien worden hoor! Prachtig lichaam heb je. Niet verbergen ;) trots op zijn.

Ik vind dat gestippelde jurkje juist leuk zitten zonder riempje. Is weer eens wat anders :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:28

Ik heb ook een mega achterwerk, en heb er nog nooit wat slechts over gehoord hoor haha. En tegenwoordig mag een ronde kont echt wel gezien worden :j ik persoonlijk vind dat ook heel mooi.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:29

Klopt Drunksheep, ik verstop de mijne ook niet. Zou mijn vriend ook niet willen haha!
Maar baggy truien zijn erg leuk als jurkje, dus een kont zien hoeft niet altijd haha

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:31

elkee: ik vind die witte zo los ook wel leuk hoor, meer mijn ding zeg maar (in het kader van wijde dingen). Denk dat hij met een zwart leren jasje en biker boots los heel leuk is. :j met een vestje en enkellaarzen met hakken doe ik denk ik een riempje er om heen :j
En dankje, dat is lief..!

Drunksheep: haha nee iets slechts hoor ik er ook nooit over hoor, het zit puur tussen mijn oren. Bij anderen vind ik het juist altijd heel mooi :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:32

@elke: Jammer dat daardoor mijn hele figuur uit proporties lijkt, heb nu ook een baggy oversized trui aan hoor, maar door een grote kont en een beetje tiet is het echt een tent en lijk ik nog 50 kilo dikker dan ik ben _O-

@Frummels: Komt vast wel goed, ik denk dat je ook genoeg complimentjes zult krijgen als je in zo'n jurkje rondloopt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:33

Staat je heel erg mooi Frummels, mooi lichaam heb je! Ik ga ook maar eens op zoek naar het jurkje :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:35

Drunksheep: Haha dat is wel altijd een beetje zo, dat die oversized truien je zwaarder maken dan je bent! Zeker als je vormen hebt idd. Dan hangt het van voren zo recht naar beneden ipv langs je lijf :+
Wie weet waag ik me binnenkort aan het blauwe jurkje in het openbaar :D De luipaard vlekjes jurk doe ik morgen aan :)

Rebeccaa: dankjewel! Ze zitten beiden enorm lekker ook dus zeker aan te raden :j
De pantervlekjes jurk heb ik in een L genomen, dus hij is wel iets te groot. Als je de goede maat hebt zal hij wat mooier vallen denk ik..

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:35

Frummels schreef:
Zonder riempje is het echt een zak, met riempje vind ik m heel leuk. Alleen door mijn nogal ehm, ronde achterwerk is ie voor mij veel te kort. :') ik ga er dus maar een zwart rokje onder dragen (zo een basis strak ding van de HM)
De blauwe zit wel mooi maar daar doe ik wel een jasje of vestje over heen. Vind m bij mn billen een beetje strak. :=
[ [url=m/lkcPn.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tMWCE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tBIB7.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ja ik was te lui om mm joggingbroek uit te doen voor de foto's. :o

Leuke jurkjes heb je daar! :j Vind het eerste jurkje iets minder, niet helemaal mijn stijl maar het 2e jurkje echt heel erg leuk!
En over ronde billen hoef je je geen zorgen te maken. Tegenwoordig helemaal 'in' toch. :P Is dat trouwens getraind d.m.v. sporten en fitness of puur natuur? :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:37

Haha ja dat is zo. :D
Het is een combinatie van beide. Ik ben een kwart Surinaams dus het zit in de genen, maar ik sport ook veel (fitness/krachttraining 3 a 4x per week + hockey). :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:41

Precies zoals jij het omschreef, Frummels, is het jurkje met en zonder riempje leuk. Fashion stoer en lieflijk sjiek :j

Ik heb inderdaad ook weinig tiet en meee kont, maar wel nog redelijk in proportie. Qua oversized truien als jurk dragen is het puur geluk de juiste te vinden. Sommige vallen perfect en zijn leuk met een riempje en zonder, en sommige vallen super oncharmant als een plompzak

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:54

Nondeju een goede kont Frummels! Denk dat veel meisjes daar jaloers op zijn :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:59

Haha oh god, gaat het nu steeds over mijn kont? := Je bent zo lekker recht voor zn raap Doubtless, heerlijk :') maar dankjewel, haha :*

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:22

Nouja elke, ik heb op zich redelijk wat tiet, maar daardoor hangt het aan de voorkant recht naar beneden en aan de achterkant door mijn kont is het ook een stuk wijder. Dus helaas bijna altijd een tent effect :=

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:25

Frummels schreef:
Vandaag bij de Mango met black friday korting nog wat geshopt, was niet helemaal de bedoeling maar ach ik hoef jullie niet uit te leggen hoe dat gaat, toch? :+

Dit jurkje: http://shop.mango.com/NL/p0/dames/kledi ... 7368573804

En deze: http://shop.mango.com/NL/p0/dames/kledi ... 7368573804

Dingen die ik normaal nooit zou kopen, maar daarom juist gekocht heb nu. :D
Ook nog een sport top en oversized trui bij de HM gekocht. :)

ooooohw leuwk! :D
Dat doe ik dus ook regelmatig :j dingen kopen die ik normaal niet zou kopen en daarom juist wel kopen j :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:25

Ik heb ook echt vaak het tent effect. Kan het beste een simpel, relatief strak shirtje dragen met een streepje ofzo, dat staat me het best haha. Kan dan wel een wat wijder uitlopend rokje dragen ofzo, maar ik moet wel echt wat straks van boven.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:26

Dat is echt mijn signature look, een strak shirtje met een skaterskirt of een jurkje die in de taille strak is en wijder uitloopt :j

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:28

Drunksheep schreef:
Ik heb ook een mega achterwerk, en heb er nog nooit wat slechts over gehoord hoor haha. En tegenwoordig mag een ronde kont echt wel gezien worden :j ik persoonlijk vind dat ook heel mooi.

ik heb juist zero achterwerk :')
maar heb wel geen buik of niks dus das ook wel fijn :P