Ik heb vandaag een Catrice op m'n blog. Let's get lost in Vegas. Een paars glitter lakje. Geen bijzondere kleur of kwaliteit maar wel een leuk kleurtje.
Leuke vergelijkingen Marit! Al vind ik dat je wel wat streng bent voor jezelf hoor! Sommige oude foto's zien er (voor mij als leek) niet zo slecht uit als jij in je tekst beweert.
Van mij vandaag het recept van, zoals mijn vrienden het noemen "Inge's legendarische haverkoeken". Ik eet ze best wel vaak zegmaar...
Haha nou ja ze zijn vaak scherp, wat ik al wel een prestatie vind Maar verder.. Maar dankjewel hoor, haha, toch leuk om dat van iemand anders te horen!
Jep met school! Ik studeer Leerkracht Basisonderwijs aan de HZ in Vlissingen, daar kan je kiezen tussen RK (rooms-katholiek) PC (protestant-christelijk) en O (openbaar). Ik doe de RK kant en we gingen samen met PC naar Het klooster op excursie, de O klassen deden weer een andere excursie. Je neemt dit mee wanneer je zelf les gaat geven. Hoewel ik totaal niet strenggelovig ben, was het een fantastische ervaring.
Ik moet nu alleen niet aan mijn lichaam denken, want die doet ontzettend pijn. Maar ach,t is het waard
Bijzonder hoor! Heel gaaf dat je even zo'n kijkje in een klooster hebt kunnen krijgen Hopelijk voel je je lichamelijk snel weer wat beter enne, ik zou ook gewoon thuis proberen te mediteren. Klinkt alsof je het heel snel hebt opgepakt!
Bijzonder dat je daar een kijkje hebt kunnen nemen! Lijkt me erg interessant!
Tazzey
Geplaatst: 04-10-14 10:55
Donderdag kwam de nieuwe Prettybox binnen en ik vond hem best erg leuk! Op mijn blog een unboxing. Er zaten ook python nagelstickers bij, echt verschrikkelijk. Als ik iemand er blij mee kan maken, je mag ze komen ophalen
Ik heb mijn artikelen voor komende 3 weken zo goed als af, dus ik heb vandaag mijn aller eerste post online gezet! Spannend! Ben benieuwd of mensen het gaan lezen!
Leuke layout heb je, Yvette! Veel plezier met bloggen!
Leuk steuk over stedelijke ontwikkeling, Inge! Dat soort onderwerpen zie ik op mijn werk dagelijks voorbij komen. Ik vind het heel interessant om te lezen over met welke factoren rekening wordt gehouden als bijvoorbeeld een woonwijk wordt opgezet. Daar sta je als 'gewone mens' eigenlijk niet bij stil.
Ik heb dit topic en vooral mijn blogs enorm verwaarloosd, maar er is weer een update te lezen! Dit keer geinspireerd door de 90e en 92e verjaardagen van mijn oma's en de kwetsbaarheid van het leven. Leef!
xSaarSaar
Geplaatst: 07-10-14 11:55
Mooi design heb je Yvette!
Mijn tweede foto van het 52 portretten project staat online. Ik vind 'm fototechnisch helaas niet zo sterk (de focus is gewoon bagger ), maar om het idee en omdat ik het zo'n lieve foto van mijn zusje vond heb ik hem toch maar geplaatst: THE 52 PROJECT | FENNE