Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kaatje77 schreef:Ik heb veel paardgerelateerd artiklene op mp staan, zo ook een stubben zadel.
Best veel mails gehad en ook iemand uit de buurt.
Ik heb liever geen verzending , dus zadel vastgehouden voor een vrouw, wil ze hem eerst passen, oké. Ze kon niet bij ons komen met paard, vroeg ze mij om een oplossing: Zeg ik: dan betaal je mij 50,= en als het zadel past, doe ik er 25,= af. Mailt ze me terug: voor 50,= kan ik ook een erkende zadelpasser laten komen met meerdere zadels en hoef ik niet te betalen bij aankoop.
Tja, ik ben ook geen filantropische instelling
Heb haar maar succes gewenst
kiki1976 schreef:Waarom betalen bij ophalen raar?
Ze betaald het aankoop bedrag. Wanneer het niet past, kan ze het terug brengen (mits in dezelfde staat als ze het mee kreeg) binnen bv dag. En krijgt dan gewoon weer haar geld terug.
Tallie1979 schreef:kiki1976 schreef:Waarom betalen bij ophalen raar?
Ze betaald het aankoop bedrag. Wanneer het niet past, kan ze het terug brengen (mits in dezelfde staat als ze het mee kreeg) binnen bv dag. En krijgt dan gewoon weer haar geld terug.
Zo deed ik het ook altijd. Als het zadel niet past, mag je hem terugbrengen, maar als er ineens beschadiging op zit, is hij verkocht
Lianne86 schreef:Tallie1979 schreef:
Zo deed ik het ook altijd. Als het zadel niet past, mag je hem terugbrengen, maar als er ineens beschadiging op zit, is hij verkocht
Krijg je dan geen zinloze discussies? "Nee zat er nog niet" of weet ik veel wat?
Varekaj schreef:Ik ben een tijdje op zoek geweest naar een zadel voor mijn tinkertje, en toen kon ik bij een meisje een zadel ophalen met contract waar foto's bij zaten van het zadel zoals ik het meekreeg, alles goed in beschreven (pastijd, beschrijving, merk, maat, bijzonderheden, prijs, beide adressen, datum van ophaal en uiterste datum van terugbrengen) en ook dat ik een voorschot van 1/3 van de prijs cash diende mee te brengen, dat zij dan invulde op het contract "cash voorschot ontvangen" en in dubbel voor beide partijen met handtekening. De rest van het geld kon ik later bij aankoop overmaken of cash meebrengen.
Het zadel bleek jammer genoeg niet te passen maar vond het wel een erg fijne werkmethode.