Froukje1993 schreef:Topstuk van de dag.. A'king!
Klinkt als aching (pijn)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jindai schreef:Rudina schreef:Ik zag net Rimmert voorbij komen...
Dat vind ik echt één van de meest ranzige namen aller tijden, echt verschrikkelijk!![]()
Mijn broer had vroeger ook een vriendje die zo heette, was echt een rotjong! Dus heb er sowieso al geen goede associatie bij.![]()
Wel stoer trouwens dat je je lijstje hier geplaatst hebt, wat een combi's staan er tussen zeg!
Jindai schreef:@ rudina Zéker een hele leuke aanvulling op het topic!!Ben wel héél benieuwd hoe oud je ongeveer was toen je het lijstje gemaakt had en hoe oud je nu bent of hoeveel jaat ertussen heeft gezeten!
![]()
Ik weet van mezelf nog wel dat ik ooit onder andere Natalia (Naa-tal-jaa), Kimber () , Keona en Lailani op m'n lijstje had, maar toen was ik vijftien of zo.
![]()
Heb overigens wel (flink wat) caribisch bloed, dat verklaard misschien wel wat.Neemt niet weg dat ik de namen nú echt verschrikkelijk vind.
Ik zou mijn kinderen ook echt nooit meer zo noemen haha!
Geen idee of ik het ooit eerder al had geplaatst, maar ik ken twee zusjes die "Hip" en "Pit" heten..... om even verder te gaan op de naam "Pip". Hier hebben we een pony op stal staan die 'Pippi' heet, de naam past ook goed bij haar. Maar ik zou zelf nooit mijn kind zo noemen, ik vind het echt een dierennaam.