[HK] EK Voetbal 2012: Deze keer gaat de beker mee!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Jortje

Re: EK Voetbal 2012: Deze keer gaat de beker mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 01:13

Was leuke wedstrijd vanmiddag, maar toch heel raar dat 't waarschijnlijk de laatste van Steekie was.. Hij zat de 2e helft ook op de bank en op 'n gegeven moment deed ie z'n handen voor z'n hoofd en leek 't alsof ie 'n traantje wegveegde :(:) En wat is dat met Özbiliz man, dit moet ie maar 'ns in echte wedstrijden gaan laten zien :P Oooh en die penalty van Theo, hij ging staan en op de manier hoe die stond, ik weet niet, maar Vera en ik zeiden tegen elkaar: die gaat er niet in. En die ging d'r ook niet in :')

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 13:03

Fred Rutten hoopt op komst El Hamdaoui
maandag 25 juli 2011 | 12:23 | Laatst bijgewerkt op: maandag 25 juli 2011 | 12:32

Fred Rutten. foto Irene Wouters
EINDHOVEN - Trainer Fred Rutten van PSV hoopt dat Mounir El Hamdaoui de overstap van Ajax naar PSV gaat maken. "Ik zou hem er graag bij hebben", liet de oefenmeester maandagmorgen weten. "Hij kan iets toevoegen aan het elftal, het is geen geheim dat we al langer op zoek zijn naar een spits." Of El Hamdaoui ook naar Eindhoven komt, is onduidelijk.

Technisch directeur Marcel Brands van PSV liet vanmorgen weten dat er nog nieuws is. Rutten: "De technisch directeur gaat over dit soort zaken en eventuele onderhandelingen." Rutten stond in de eerste week van de voorbereiding al niet afwijzend tegen de komst van de voormalige goalgetter van AZ, die bij Ajax op een zijspoor belandde. Vanmorgen was hij voor het eerst heel uitgesproken over een mogelijke gang van El Hamdaoui naar Eindhoven.
http://www.ed.nl/sport/9168895/Fred-Rut ... mdaoui.ece

Euh nee bedankt :=

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 13:07

Wordt wss 'n ruildeal geloof ik..
Wat gister wel leuk was aan de 2e helft: Dwergie kan ook als linksback spelen en Blind als rechtsback, die 2 wisselden dan ook nog wel 'n paar keer als plek (om de een of andere reden werd Blind daar heel melig van ofzo, die lag steeds dubbel als ie naar de andere kant ging :+)

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 20:25

Inderdaad nee bedankt, zal me niet verbazen als hij het bij PSV geweldig doet en ze nog kampioen maakt ook :=

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 20:33

Dan ga ik huilen hoor :')

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 11:35

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 11:44

Naomi_Jortje schreef:
Hij zat de 2e helft ook op de bank en op 'n gegeven moment deed ie z'n handen voor z'n hoofd en leek 't alsof ie 'n traantje wegveegde :(:)

Mwah ga hem wel missen hoor als die weg gaat (niks is nog zeker hé :)))
Maar sommigen horen gewoon bij ajax, zoals vertonghen en steek ook wel..
Maar ik snap niet, waarom Roma? Ik vind die club eigenlijks nog lager staan dan ajax.. (of zie ik dit nu door een ajax bril?) :') En de Italiaanse compititie is ook niet echt heel hoog.

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 15:31

Club is ook 'lager' hoor, ze doen ook niet mee aan de CL bijvoorbeeld, geloof ik. Geen Ajax bril hoor :=

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 21:08

Voor zover ik weet alleen Europa Cup ofzo? Ik heb ook die ajax rode bril :')

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:22

Alleen EL ja :j Maaar: meer salaris én Rome is 'n leuke stad :j Italiaanse competitie is toch wel iets hoger dan de eredivisie.. Niet dat ik wil dat Steekie naar Roma gaat, maar ik kan z'n keuze voor 'n deel wel begrijpen :j
Zo Barça-Bayern kijken, leuke spits die eerst voor Cottbus speelde staat in de basis bij Bayern :D

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:20

Klopt, meer salaris *zucht, alsof ze nog niet genoeg hebben :=

Weet niet hoor of die compititie wel hoger is, ja idd ik denk iets hoger wel.

En arjen robben is weer geblesseerd.. Zal ook weer niet. :') :=

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:44

Altijd he :')

Vermeer keept morgen, en Jan doet niet mee, maar denk dat Ajax een goede kans maakt :))

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:46

Jup, voordeel van geen Vertonghen is 'n waarschijnlijk lekker uitzicht: Blindje en Boilesen samen O:) Of hij laat Ooijer spelen, dan is 't 'n minder lekker uitzicht :')
Oh en dat gedoe met Serero, hoe dom kun je zijn.. Maar gelukkig is ie nu wel speelgerechtigd, die gozer is echt leuk om naar te kijken :j Hij voetbalt echt op 'n hele leuke manier :j

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:54

Ooijer is zo lekker hahahah grapje :')

Inderdaad echt een blunder, slecht geregeld maar hij speelt echt super leuk inderdaad :j

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:56

Ja, wij hadden vrienden gemaakt zondag :') Zaten 'n stel gozers naast ons en we hadden 't over Serero, dat ie zo leuk voetbalt enzo, mengden zij zich opeens in 't gesprek :')
Steekie uit de selectie voor morgen, die vliegt vanavond naar Rome voor 'n keuring.. Hopen dat Vermeer niet geblesseerd raakt, want ik ga gillen als Verhoeven meteen de 1e echte wedstrijd van 't seizoen moet keepen :))

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 18:33

Twitter van Bart van Merwijk (ja nep :') )
Niet Vermeer, maar #Verhoeven staat op de goal bij #ajax. Waarschijnlijk een tactische zet, in verband met de Bitterballenschaal. #ajatwe

Haha :+

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 18:49

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 19:15

Aaaaaaaaaaaah dat word moeilijk, kan niet kiezen tussen die 2, aan ervaring kies ik natuurlijk Vorm maar Vermeer keept echt goed moet ik zeggen :j

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 23:50

PSV meldt zich officieel voor El Hamdaoui
Uitgegeven: 29 juli 2011 23:42
Laatst gewijzigd: 29 juli 2011 23:46
AMSTERDAM - PSV heeft zich bij Ajax officieel gemeld voor Mounir El Hamdaoui. De Eindhovenaren willen de spits, die bij de landskampioen op een zijspoor is beland, graag overnemen.

Technisch manager Marcel Brands heeft de interesse bevestigd, zo meldt VI.

Er gingen al wat langer de geruchten dat PSV interesse zou hebben in de Marokkaanse aanvaller, maar nog niet eerder was het concreet.

Vier miljoen

Ajax wil naar verluidt vier miljoen euro ontvangen voor El Hamdaoui. Hij traint sinds de start van de voorbereiding mee met Jong Ajax en zou wel oren hebben in een overgang naar Eindhoven.

PSV-trainer Fred Rutten liet zich al eerder lovend uit over El Hamdaoui en gaf aan de speler graag aan zijn selectie te willen toevoegen.
© NUsport

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:10

En ze willen hem nog laten gaan naar PSV ook :\

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:24

Engelaar verliest band, maar hervindt vorm

PSV-trainer Fred Rutten heeft de aanvoerdersband definitief toegekend aan Ola Toivonen. Dat maakte de oefenmeester vrijdag bekend in Engeland, meldt het Eindhovens Dagblad.

Rutten heeft Orlando Engelaar, de voormalig aanvoerder, op de hoogte gesteld van het feit dat de Zweedse voetballer vanaf dit moment de nieuwe captain van de club is. Veel wilden beiden niet kwijt over het besluit.

Engelaar wil bovendien niet al te veel waarde hechten aan de band. Hij focust zich liever op zijn spel. "Het gaat best lekker de laatste weken en ook over vandaag ben ik tevreden", aldus Engelaar.

Overigens verzekerde Rutten Stanislav Manolev vrijdag na afloop van het gewonnen oefenduel met Middlesbrough (2-3) van de rol van rechtsback. De Bulgaar speelde niet foutloos in Engeland, maar Rutten kijkt vooral naar de kwaliteiten van Manolev. De rechtsback speelde tegen Middlesbrough een sterke tweede helft.

Voor de positie van linksback moeten Abel Tamata en Erik Pieters de concurrentie met elkaar aan gaan. Rutten spreekt van een 'lastige keuze'.
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... _vorm.html
Mag ik even heel hard lachen _O- Ik snapte al niet waarom Engelaar aanvoerder was, maar Toivonen? :')

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 14:21

Marrjjollein schreef:
Twitter van Bart van Merwijk (ja nep :') )
Niet Vermeer, maar #Verhoeven staat op de goal bij #ajax. Waarschijnlijk een tactische zet, in verband met de Bitterballenschaal. #ajatwe

Haha :+

Hahahaah geweldig _/-\o_ :')

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 14:24

Naomi_Jortje schreef:
Jup, voordeel van geen Vertonghen is 'n waarschijnlijk lekker uitzicht: Blindje en Boilesen samen O:) Of hij laat Ooijer spelen, dan is 't 'n minder lekker uitzicht :')
Oh en dat gedoe met Serero, hoe dom kun je zijn.. Maar gelukkig is ie nu wel speelgerechtigd, die gozer is echt leuk om naar te kijken :j Hij voetbalt echt op 'n hele leuke manier :j

:9 :')

Ohja ga vanavond met vriendin kijken. Dus moet wie even uitleggen wie wie is. Aangezien er wat bij zijn gekomen.. :')

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 14:28

Ze ziet 't ook wel op het tshirt staan.. :') :')

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 14:29

Maarten bijna zeker keeper van Roma.