maar ik heb echt zo vaak gehad dat ik kaartjes wou kopen, er 2 naast elkaar beschikbaar waren en ik daardoor geen kaartje kon kopen, omdat je geen losse stoelen mag achterlaten. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik heb echt zo vaak gehad dat ik kaartjes wou kopen, er 2 naast elkaar beschikbaar waren en ik daardoor geen kaartje kon kopen, omdat je geen losse stoelen mag achterlaten.
geef het even en dan komen de resale tickets ook online.
dit wordt ook mijn 4e keer
na 3x barricade - ondanks gewoon GA staplekken vorig jaar - vond ik het wel eens tijd om de goedkoopste tickets te halen en ze van veraf te bekijken 

in 2019 waren ze nog zo klein/onbekend dat ik zonder moeite vooraan tegen het podium stond, 2023 hadden ze nog een leuke betaalbare vip prijs, dus heb ze toen ook ontmoet. Vorig jaar met stom geluk center stage barricade gekregen ondanks de goedkoopste kaarten voor staplekken, omdat er toen gewoon *niemand* daar stond. 
Bellatrix schreef:Nee, ik had kaarten maar ik las op FB dat het vorig jaar slecht geregeld was met de bussen/parkeren en dat mensen uren moesten wachten voordat ze het terrein op konden. We hebben dus onze kaarten verkocht.
Op zich jammer, was de laatste keer op dat terrein.
. Dus laat maar.Bellatrix schreef:Elfia is in september in Arcen, dat blijft maar ivm niet meer mogen parkeren op die weilanden en nog wat redenen stopt het bij Haarzuilen. Arcen is voor mij 2x zover. Maar misschien doe ik dat wel een keer om te kijken of dat wat is.