Merlen schreef:Door mijn dochter te helpen,zit ik nu dik in de problemen.
Geen tijd om het huis leeg te maken omdat ik nu ook nog eens de zorg van en het babysitten op een peutertje van 1,5 erbij moet nemen,bovenop mijn werk en dagelijks naar mijn pony's te moeten gaan.Wat een heel geregel is trouwens.De paar vrije uurtjes die er waren kon ik slechts kleine dingetjes doen of kwam er constant weer wat onverwachts tussen of regende het waardoor ik nog geen meubels kon vervoeren.
De planning was dat ik hier eind deze maand weg zou zijn maar dat gaat niet lukken.
Nu zit ik in zak en as want deze maand kan ik geen dubbele huur betalen.Dochter kan ook niet meer bijspringen omdat ze noodgedwongen die advocaat moest nemen en die kosten zijn momenteel al enkele duizenden euro's.Die mag ze in schijven per maand betalen maar dan heeft ze ook niks meer over.
Haar ex is haar trouwens nog meer op kosten aan het jagen omdat hij documenten van zijn werk niet tijdig inlevert en de rechtszaak daardoor weer wordt uitgesteld.Gisteren is er weer een bedrag van 600€ bijgekomen voor een nieuwe zitting die moet plaats vinden.
Einde van de maand is nog een week dus ik zou tegen je dochter zeggen dat ze in ruil voor alle hulp van jou ook even haar handen uit de mouwen moet steken. Je had ook nog een dochter die studeerde? Die heeft ook vakantie nu dus even de schouders eronder en gaan! Als je eenmaal op je nieuwe stek zit kan je alle zorgen van je vorige huis vergeten en dat verlicht ook stress.