Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 07:53

Jaren oude stress over werk die steeds blijft terugkomen ook al heb ik nu een nieuwe baan waarbij ze niet moeilijk doen over een week vakantie...
Voorheen was t altijd moeilijk om een week vakantie te krijgen en als ik dan terug kwam dan was het minimale gedaan in de tussentijd en was ik nog een week bezig alles weer bij te krijgen..
Dat is nu helemaal niet, maar toch voel ik stress om weer terug naar mn werk te gaan...

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 08:59

Rennie89 schreef:
Mijn frustratie was vandaag deze stelling kast die ik wel eventjes in elkaar ging zetten :Y) }:0
[ [url=m/eZ3PFl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Goedkope troep… maar nu staat die wel stevig :') waar ducktape wel niet goed voor is O:) wel wat oorlogswonden er aan over gehouden helaas

Geweldig die foto erbij ook :')

Mijn zadelkarretje op stal ziet er ook zo uit. Werkt top!

paddington

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 09:14

Vannacht de Superbowl gekeken en ging om 04.30 slapen en ben vandaag vrij.

Slaan mijn honden om 07.00 aan door de bouwvakkers van verderop die nogal wat lawaai maken.
Nu dus wakker want mijn honden dachten gelijk we gaan even wandelen :+

En vanmiddag even langs ds kaakchirurg om een afgebroken kies te laten trekken. Zo geen zin in.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 09:51

Er heeft iemand overgegeven in de (gezamelijke) gang van de schuren. :r en dus niet opgeruimd, smeerlappen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 10:38

Dag 8 met zulke nekpijn dat ik m’n nek niet eens kan bewegen zonder pijn. Diep ademhalen zorgt al voor een pijnscheut. Zelfs met twee keer naproxen blijft de spierspanning hoog en de pijn vreselijk. Ben al bij de fysio en de huisarts geweest.

Ga dan maar rustig zitten studeren.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 11:20

Aan de Dierenbescherming. Paarden regelmatig 12 uur zonder voer, stallen echt vol met 30 cm pure stront en zeik, paddocks zeik en zeik nat, enige verharding ook vol met stront. Echt overal stroomdraad en troep verspreid door het kleine weilandje. Echt hele gevaarlijke omgeving.

IEDEREEN die er ooit geweest is en ik gesproken heb spreekt er schande van. Heb meerdere foto's die bewijzen hoe het daar is, heb die ook doorgestuurd.

Inspecteur is langs geweest en er was niks op aan te merken. Ik weet niet of je hier nou om moet lachen, of huilen.
Ik ben echt in shock :x

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 12:22

paddington schreef:
Vannacht de Superbowl gekeken en ging om 04.30 slapen en ben vandaag vrij.

Slaan mijn honden om 07.00 aan door de bouwvakkers van verderop die nogal wat lawaai maken.
Nu dus wakker want mijn honden dachten gelijk we gaan even wandelen :+

En vanmiddag even langs ds kaakchirurg om een afgebroken kies te laten trekken. Zo geen zin in.

Wij hadden ook de superbowl gekeken als de finale anders was geweest (geen Eagles, maar 49'ers *D en we zijn ook geen fan van KC..) Maar deze keer dus overgeslagen en van mijn nachtrust genoten.
Heb wel gehoord dat de halftime show de moeite waard was en dat de refs ook af en toe dubieuze beslissingen hebben gemaakt.
Veel gescoord wel!

Ik heb hoofdpijn -O- Met vandaag erbij nog 4 werkdagen bij mijn huidige werkgever en dan ga ik weg.
Kan niet wachten.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 12:49

Meerdere mensen een melding laten maken, Daphne. Aanhouder wint. Hier kreeg iemand al een berisping (terecht) dat de hoeven van de shet gedaan moesten worden.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 12:54

Daphne__ schreef:
Aan de Dierenbescherming. Paarden regelmatig 12 uur zonder voer, stallen echt vol met 30 cm pure stront en zeik, paddocks zeik en zeik nat, enige verharding ook vol met stront. Echt overal stroomdraad en troep verspreid door het kleine weilandje. Echt hele gevaarlijke omgeving.

IEDEREEN die er ooit geweest is en ik gesproken heb spreekt er schande van. Heb meerdere foto's die bewijzen hoe het daar is, heb die ook doorgestuurd.

Inspecteur is langs geweest en er was niks op aan te merken. Ik weet niet of je hier nou om moet lachen, of huilen.
Ik ben echt in shock :x

Vroegah doneerde ik aan de dierenbescherming.
Tot ik hier een opvang hondje kreeg, zo in en in mager.
De dierenbescherming deed niets, helemaal niets.

Een kennis van mij kwam dat hondje op het spoor en deed ook meldingen maar ze grepen niet in.
Zij heeft op deze eigenaar in kunnen praten het hondje aan haar te geven.
Zij is er mee naar de dierenarts gegaan en die zei ook, nog 1 week daar en het hondje was dood geweest.
Heeft hier nog bijna een jaar op speciaal voer en pijnstilling gestaan.
Dierenarts gaf ook aan, als je haar nog een jaar een fijn leven kunt geven is het mooi, want al haar organen hebben zo'n klap gehad, die word niet oud.
We hebben haar 7 jaar gehad, ondertussen grijs koppie en half doof en blind door ouderdom.
Hoe oud ze was weten we niet, maar ze heeft nog heel wat jaartjes gehad.

Maar sindsdien krijgt de dierenbescherming niets meer van mij...

Dus hoe jij dit nu op moet lossen weet ikniet.
Misschien andere instanties benaderen? LID?

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 13:07

Aan mijn ex die het gedrag heeft van een 12jarige, wordt zo moe van dat hij zich nooit aan afspraken kan houden of dingen kan overleggen....wonen nog in 1 huis want hier is bijna geen woning te krijgen. Kan daar heel slecht tegen....

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 13:08

Oh wacht, dierenbescherming. Ik bedoelde melding maken bij de (dieren)politie.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 13:38

Chaos op werk heb alleen maar lopen rennen en nu al mijn energie al verspild en dan moet ik nog op boodschap en naar de tandarts bah

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 13:56

Mensen die Engelse woorden tussen de Nederlandse taal gebruiken. Iemand ging een doos unpacken

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 14:23

Dat ik serieus een tikkie krijg van de vriend van mijn ex zijn zus. Hij durft het zeker niet zelf af te handelen. Dat tikkie is overigens niet terecht, maar ik houd de eer aan mijzelf en ga niet een tikkie terug sturen met de kosten die ik voor hem betaald heb. Naar dat niveau verlaag ik mij niet. :j

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 15:13

purny schreef:
Mensen die Engelse woorden tussen de Nederlandse taal gebruiken. Iemand ging een doos unpacken

Ik hoorde laatst in een winkel iemand zeggen: "Maar we kunnen altijd nog terug als we onze mind hebben gechanged." %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 15:15

Mandarijn schreef:
purny schreef:

Ik hoorde laatst in een winkel iemand zeggen: "Maar we kunnen altijd nog terug als we onze mind hebben gechanged." %)

Ja dit!

"Even subscriben graag" (YouTubers :r )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 15:26

Ik wil een hond -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 15:33

Onze oudste hond - bella - is vandaag ingeslapen. Sinds gisteren kon ze ineens niet meer lopen op haar achterpoten. Ze was al bijna veertien.. maar toch. Voel me rot, en daarnaast heb ik vanavond om half zeven ook nog even een arbeidsrecht tentamen. zucht.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 15:34

Gecondoleerd :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 15:36

Lestrange01 schreef:
Onze oudste hond - bella - is vandaag ingeslapen. Sinds gisteren kon ze ineens niet meer lopen op haar achterpoten. Ze was al bijna veertien.. maar toch. Voel me rot, en daarnaast heb ik vanavond om half zeven ook nog even een arbeidsrecht tentamen. zucht.

Ach jee, wat naar. Doet zo'n pijn zulke dingen, zo'n diertje maakt al zo lang deel uit van je leven... Sterkte!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 15:40

MarlindeRooz schreef:
Ik wil een hond -O-

Ik heb een hond... :)) Hebben?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 15:40

Lestrange01 schreef:

Sterkte en succes! :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 15:42

Captain schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik wil een hond -O-

Ik heb een hond... :)) Hebben?

Kan hij 9 uur alleen zijn? _O-

Ben helaas te vaak lang weg. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 15:46

Ik zit bij de tandarts en een kind gaat compleet door het lint en is enorm aan het krijsen en gillen. Als die hierna geen trauma heeft aan de tandarts weet ik het ook niet meer :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 16:01

purny schreef:

Dat is inderdaad behoorlijk stom om te horen.