Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Mijn frustratie was vandaag deze stelling kast die ik wel eventjes in elkaar ging zetten![]()
![]()
[ [url=m/eZ3PFl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goedkope troep… maar nu staat die wel stevigwaar ducktape wel niet goed voor is
wel wat oorlogswonden er aan over gehouden helaas
paddington schreef:Vannacht de Superbowl gekeken en ging om 04.30 slapen en ben vandaag vrij.
Slaan mijn honden om 07.00 aan door de bouwvakkers van verderop die nogal wat lawaai maken.
Nu dus wakker want mijn honden dachten gelijk we gaan even wandelen![]()
En vanmiddag even langs ds kaakchirurg om een afgebroken kies te laten trekken. Zo geen zin in.
Daphne__ schreef:Aan de Dierenbescherming. Paarden regelmatig 12 uur zonder voer, stallen echt vol met 30 cm pure stront en zeik, paddocks zeik en zeik nat, enige verharding ook vol met stront. Echt overal stroomdraad en troep verspreid door het kleine weilandje. Echt hele gevaarlijke omgeving.
IEDEREEN die er ooit geweest is en ik gesproken heb spreekt er schande van. Heb meerdere foto's die bewijzen hoe het daar is, heb die ook doorgestuurd.
Inspecteur is langs geweest en er was niks op aan te merken. Ik weet niet of je hier nou om moet lachen, of huilen.
Ik ben echt in shock
Lestrange01 schreef:Onze oudste hond - bella - is vandaag ingeslapen. Sinds gisteren kon ze ineens niet meer lopen op haar achterpoten. Ze was al bijna veertien.. maar toch. Voel me rot, en daarnaast heb ik vanavond om half zeven ook nog even een arbeidsrecht tentamen. zucht.