Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 10:48

Jammer is dat, als je een nieuwe bezorger krijgt. Deze hebben wij ook al best lang. En hij spreekt slecht Nederlands, maar is altijd zo dankbaar als hij zijn pakketjes voor de buren ook bij mij kwijt kan. En hij helpt altijd met binnen zetten als het een zwaar pakket is.
Ik had met de meiden enorme ladingen koekjes gebakken en versierd, dus nu staat er ook wat voor hem klaar met een envelopje erbij.

Ik ben wel benieuwd wat mensen flink over budget vinden. Het dubbele? Of echt nog veel meer? Hier hoeft uiteraard geen antwoord op te komen, maar das een gedachtenspinsel van mij.
Maar idd kan tweedehands (kringloop of eigen voorraad) heel veel schelen.

Ik had een pakket welke vandaag bezorgd zou worden, maar daar staat nu bij: bezorgtijd nog niet bekend. Kan van hier zijn, maar ook van Ali. En nu wil ik het weten en heb ik dus geen idee waar het van is -O-

En eens met Detroit. De spanning en energie die ik hier uit haal is al zo leuk dat ik nu al zin heb in volgend jaar :D

LWDaisy

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:05

Opnieuw heerlijke pakketten, wat wordt iedereen verwend!
Ik verwacht vandaag nog een pakketje van Zooplus, en hoop ook dat de nieuwe cover van mijn telefoon vandaag geleverd wordt, de postbode zal niet weten wat hem overkomt want meestal reageer ik niet op de bel (pakjeskist), maar nu zit ik aan tafel naar de oprit te gluren want stel nou eens dat mijn SS-pakket vandaag geleverd wordt haha! Ik doe niet aan apps + ik woon in BE, dus ik weet niet of een Post-NL app dan veel nut zou hebben in het geval van SS, evengoed komt mijn pakket met Bpost haha. Dan krijgt mijn vriend volgens mij daar melding van, ik ben meer van de holbewoner-stijl :')

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:09

Ik heb helemaal niet op het budget gelet. Als ik dingen zie die ik echt in het pakket vind horen dan koop ik het. Tenminste niet voor hele gekke prijzen natuurlijk. Vind het gewoon super leuk om zo’n pakket te maken.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:15

Het gaat niet om de grootte maar om wat je er vervolgens mee doet? <<)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:25

Ik verwacht ook een pakketje, maar bezorger is laat....en nieuwe bezorger, dus ben benieuwd of het wel komt. := Heb hem al vreemde dingen zien doen, pakketjes neerzetten zonder aanbellen en zonder neerzettoestemming, en bij ons zet ie juist niets neer terwijl wij neerzettoestemming hebben gegeven.

En ik ben over budget gegaan, geen idee hoe ver. Heb gewoon een lijstje gemaakt met kadootjes die ik graag wilde kopen voor mijn lootje. En heb er nog wel een selectie in gemaakt. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:33

Stiekem hoop ik dat mijn pakketje vandaag komt, vandaag ben ik de hele dag thuis en onze postbezorger maakt er nog al makkelijk een potje van. Dus lieve Santa als jouw pakketje volgens jouw code al op afgeleverd bij mij thuis staat en ik post maar niks... Stuur dan iets naar het beheer, want ze durven het nog wel eens ergens in de straat te droppen zonder melding. :(

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:35

Mijn pakketje is bij de buurvrouw afgegeven… maar ik ga zo ziek naar huis (ben echt ziek) dus dan kan ik hem uitpakken!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:36

Wauw wauw wauw wat een pakketten.
Dit topic is zo op en top genieten <3

Ik zag ook een puzzelboek voorbij komen als hint. Hoe gaaf!
Wat een gave en creatieve hints allemaal! Jeetje zeg.

Hier gister ook een Santa pakket :oo.

Sorry lieve lieve lieve Santa dat ik het nu pas post.
Maar onze dochter was al bijna een uur later naar bed omdat ze mee uit mocht pakken. Ze vond het fantastisch *D

En vanmorgen was ze niet te hebben :')

Bij deze mijn verslag. Ik heb niet alleen een ontiegelijk lieve Santa maar ook een hele creatieve volgens mij :oo <3

Afbeelding
Afbeelding
Kadootje mama kadootje kadootje!!

Afbeelding
Wow wat veel!!!! :wow:

Afbeelding
En zo prachtig ingepakt. Wauw. Vond het gewoon zonde om open te maken.
Mevrouw niet die aasde al gelijk op het pakje met Rudolf en haar naam :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En uitpakken maarrr!! De sneeuwman is omgedoopt tot ketting (die ze op dit moment weer om heeft :P )

Afbeelding
Heey chocolaatjes. Hap :')

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Jeetje. Gewoon sprakeloos. Wat een prachtig pakket! En wat heb jij goed je best gedaan en goed gestalkt!
Fantastisch! Ik wilde al langer eens proberen met koekjes versieren maar had geen kleine spuitmondjes. Nu dus wel 8-)
En 2 lekkere recepten. Die ik vergeten ben er bij te leggen sorry!

Oh en dochterlief wat zo enthousiast dat ze de hint al uit gepakt had.
Ik zag dat er een sticker op zat. En ik gok dat daar een bedrijf of adres op staat dus die heb ik nog even weggelegd :D

Eerst puzzelen met de hint.
Zo even verder proberen want gister lukte het me niet om op de juiste pagina te komen.

Maar wauw Santa echt. Fantastisch <3
En wat prachtig gemaakt allemaal!
Het dekentje is suuuuper schattig.
En onze dame is helemaal verliefd op het kleine olifantje. Het moest gister avond gelijk mee naar boven net als de boekjes :D
Vanmorgen werd ze wakker en zat ze met het olifantje te spelen <3
En ze zegt steeds tegen de rammelaar deze is voor de baby :D

Super super super bedankt. Ik ben reuze benieuwd welke super lieve Santa hier achter zit <3
Er zit gewoon niets bij waarvan ik denk nee dat past hier bij mij!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:41

Wauw wat mooi ! En wat prachtig ingepakt !! Als jouw santa nog even tijd heeft voor kerst om hier te helpen inpakken! O:)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:45

Wat mooi ingepakt! En die olifantjes <3

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:46

Ah, wat een lieve knuffeltjes! En damn, wat prachtig ingepakt, gewoon ene kunstwerk allemaal! Die chocolaatjes als kaarsjes ook, hoe verzin je het, super leuk!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:47

Wat schattig die olifantjes!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:48

Wat een ontzettend gave pakketten komen er weer voorbij! ❤️

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:57

Wauw, wat een inpak skills heeft die Santa !!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:57

Jeetje wat een leuk pakket weer!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:59

EedihcrO schreef:
Het zijn ook rare tijden nu hè. Niet iedereen heeft het zo breed dat een pakket zo groot kan worden. Neemt niet weg dat het super is dat sommige dat toch gedaan hebben natuurlijk.

Hele andere vraag, is het raar op de pakketbezorger iets te geven voor kerst? Van de reclame etc komen ze altijd langs, maar met de pakketbezorger ben ik veel blijer. Mijn dochter wilde al koekjes geven, maar doe je er dan ook een soort fooi bij?

Ik ben postbezorger en heb soms wel dat mensen me een kerstkaart geven met wat geld erin. Daar voel ik me zelf altijd een beetje opgelaten bij, maar kan me voorstellen dat een ander mss zo'n extraatje goed kan gebruiken. En soms krijg ik een lekkere chocoladereep. Het gebaar is altijd lief.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 12:04

Neonlight schreef:
Inderdaad is het een minimum budget, en niet iedereen heeft dezelfde portemonnee. Het gaat vooral om de liefde die erin gezet is om een zo passend mogelijk pakket te maken. E.

Dit idd <3

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 12:27

Schrijven jullie nog oldskool kerstkaartjes? Ik schrijft er elk jaar nog een stuk of 30, ik blijf me heel koppig vasthouden aan die traditie :')

Budget - ik ben er ook over gegaan. Vind ik niet erg, ik zoek naar dingen die mijn lootje hopelijk leuk vind, en die koop ik dan. Twee dagen later ben ik al vergeten wat ik al gekocht heb, krijg ik een mini-paniekaanval "heb ik wel genoeg gekocht" en koop ik er weer iets bij :') En dan kom ik iets tegen waarvan ik denk "jaaaa, zal mijn lootje leuk vinden!" en dan moet dat er natuurlijk ook nog bij! :')

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 12:34

LWDaisy schreef:
Schrijven jullie nog oldskool kerstkaartjes? Ik schrijft er elk jaar nog een stuk of 30, ik blijf me heel koppig vasthouden aan die traditie :')

Budget - ik ben er ook over gegaan. Vind ik niet erg, ik zoek naar dingen die mijn lootje hopelijk leuk vind, en die koop ik dan. Twee dagen later ben ik al vergeten wat ik al gekocht heb, krijg ik een mini-paniekaanval "heb ik wel genoeg gekocht" en koop ik er weer iets bij :') En dan kom ik iets tegen waarvan ik denk "jaaaa, zal mijn lootje leuk vinden!" en dan moet dat er natuurlijk ook nog bij! :')

Ik wou er dit jaar dus mee beginnen, braaf kaarten en alles gekocht. Ben me rotgeschrokken van de prijs van postzegels. Nu ben ik ook student dus is die €20 gewoon wel even veel. Heb het wel afgerekend en ga stug die kaartjes schrijven want vind het zelf zo leuk om kaartjes te krijgen, hahaha.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 12:38

Kaartjes wil ik wel weer doen. Maar ik breng er ook heel veel persoonlijk. Elk jaar weer een rondje van 20 km, wel te doen gelukkig en scheelt alweer iets die paar kaarten {:}

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 12:41

Wij hebben samen als stel straks 85 kerstkaarten verstuurd, waarvan ik er al bijna 80 met de hand geschreven heb. :=

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 12:47

Ik schrijf nog steeds braaf kerstkaarten maar het aantal is wel drastisch verminderd ..

Het is zo duur geworden :(

Santa ik kreeg je link gister niet geopend.
Nu wel. En hoe gaaf is dat! Een digitale legpuzzel!

Afbeelding

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 12:56

Een digitale puzzel _O- _O-

Kerstkaarten doe ik niet meer aan :o

En Saul wat heb jij of eigenlijk jullie ook een prachtig pakket.

Zo persoonlijk ook,dat is leuker dan ff wat algemene dingen zo in een doosje vroppen...

Het is echt zo leuk die Rudolf cadeautje ook _O-

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 13:00

Geniaal die digitale puzzel!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 13:01

Wij sturen ook nog traditioneel kerstkaarten. :j Altijd leuk, zo jammer dat echte kaartjes nog maar weinig verstuurd worden.

Saul, mooi pakket!