Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Plop1997

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 14:21

PRIKKELDRAAD! Echt waar iedereen die denkt laat ik een paardenweide met prikkeldraad afzetten kan het echt in z’n hol steken. :+

Wat een pleuriswerk om alles weg te halen, zeker als de helft onder de grond zit gewoekerd of overgroeid is met brandnetels. |o

Paardenfan25

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 14:25

Merlen schreef:
Hij kwam naar de wei tussen 12 en 13u.
Ondertussen is het al 14u.

Super frustrerend ja.
Hier ook regelmatig spullen in opslag van anderen. En nooit op beloofde tijd komen halen. Vaak ook niet eens een bedankje.
Verder, dank zij man, ooit inwonende vriend gehad die niet meer wilde vertrekken. Ik wil best iemand tijdelijk uit de brand helpen maar dan wel tijdelijk.
Ooit nee gezegd tegen oud, ziek paard wat iemand als erfenis had gekregen. Of tie bij ons op de wei mocht. Nieuwe eigenaresse had geen cent te makken. Sneu voor paard, maar ik zag mij al voor alle kosten opdraaien

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 15:56

Nu ben ik echt kwaad.
Om 15u nog steeds niets vernomen.
Ik zeg tegen mijn vriend dat ik een groot vermoeden heb dat hij niet eens van plan was om te komen.
Toen plots om 15.25u een bericht:'Mijn chauffeur laat niks meer weten.Wat nu?'
Mijn vriend is te laf om zich boos te durven maken en vraagt aan mij hoe lang de aanhanger nog mag blijven staan.
Ik zeg hem te sturen dat hij morgen weg moet zijn of we verkopen hem en dat hij zich eens boos moet maken omdat we al van 12u tevergeefs aan het wachten zijn en zijn excuus niet geloven.
Ik heb hem zelf ook nog eens een boos bericht gestuurd.
We vertrekken hier nu want we hebben nog ander werk te doen en heel onze zondag is nu naar de knoppen.
De aanhanger blijft net achter de ingang van de wei staan.Wordt hij gestolen,pech voor hem.Ik heb geen slot om die vast te leggen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:00

Je zou bijna duimen dat dat ding gestolen wordt. Ik had hem “ alvast” buiten de wei gezet geloof ik, onder het mom van “ Hij staat klaar voor je, wij hebben nog meer te doen.”

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:07

Hij staat achter één draadje dat simpel open te doen is.Een soort sas net voor de hoofdingang.
Hij kan hem gewoon komen halen,hoeven we nu niet meer bij te zijn.
Morgen een mailtje sturen naar de rechtsbijstand over wat ik ermee aan mag vangen.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:08

Kun je niet gewoon “dreigen” met dat dat ding morgen op marktplaats staat als hij hem dan niet heeft opgehaald?

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:16

Dat is gebeurd Castilja.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:18

Wat een vaatdoek van een vent heb jij. :o Sorry hoor, maar dat ding heeft 2.5 JAAR op jullie terrein gestaan?!?!?!?!

Ik zou hem gewoon ergens neer zetten met bordje "gratis mee nemen" en dan tegen die man zeggen dat hij gejat is. Joe!

Die komt echt niet meer vandaag hoor.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:25

Pffff Merlen, wat een engelen geduld heb jij. Met je eigen partner en de eigenaar van die kar. Wat een situatie joh, helemaal waardeloos.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:26

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor Captain.Je hebt gelijk en dat is niet alleen met dit.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:57

Dat het beloofde onweer en regen van mijn weer app verdwenen zijn. Wil graag regen hebben beter voor de plantjes met scheelt benzine en dus ook beter voor het milieu.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 17:00

Mijn hemel, alle grasvelden hier in de buurt zijn bijna volledig verdord zo droog is het hier :(
Hopelijk komt er snel veel regen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 17:03

fleurtjeuh schreef:
Mijn hemel, alle grasvelden hier in de buurt zijn bijna volledig verdord zo droog is het hier :(
Hopelijk komt er snel veel regen

Echt he :\ . Alles is zo dor en droog...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 17:06

Het is dat ik dagelijks met gieters loop te sjouwen anders zou hier ook alles gortdroog zijn.

Iedereen op de moestuin loop ook van waarom zet je niet gewoon de pomp aan. Vind nog steeds pomp is luxe voor als ik een baan heb. Nu ik in de WW zit vind ik gewoon tijd zat om het met de gieter te doen en wat lichaamsbeweging. Pomp is alleen voor af en toe noodzakelijk bij extreme droogte.

Maar zit ook met de waarschuwing dat door het droge weer het water verzilt. Dat kan je eigen beter niet hebben op de moestuin. Dan loop je risico op het dood maken van het bodemleven.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 17:18

Okay duidelijk app heeft een slag van de molenwiek gekregen. Het zou nu moeten regenen.

Droog met zon en zonder bewolking.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 18:05

Het gaat voorlopig ook echt nog niet regenen hoor Marcella , vaak in de zomer verdwijnen de buien ook wel weer spontaan. Hier lijkt het pas woensdag / donderdag flink los te gaan maar ik neem aan dat het ook echt weer een stuk weg gaat trekken en het er woensdag weer heel anders uitziet.

Hoe vervelend de droogte ook is , al geniet ik wel van het mooie weer. Alleen de hoeven van mijn paardjes willen toch wel graag wat regen hebben. Waren zo hard dat de hoefsmid echt even flink zijn best moest doen om het allemaal netjes en goed te krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 21:07

De hoeveelheid road kill langs de weg vandaag. -O- Dassen, vossen, een fazantenhen, zo sneu.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 21:19

Ik heb inderdaad nog nooit zoveel dode vossen gezien als destijds in Engeland (Essex)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 21:39

Ik vind de roadkill in Nederland ook wel steeds erger worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 21:43

prompter schreef:
Ik heb inderdaad nog nooit zoveel dode vossen gezien als destijds in Engeland (Essex)
Mensen rijden hier ook als gekken, zeker 's nachts, en ook regelmatig met een slok teveel op. De hoeveelheid mensen die ik hier ken die ofwel betrokken zijn geweest bij een zwaar (eenzijdig) auto-ongeluk of die op enig moment hun rijbewijs zijn kwijtgeraakt omdat ze dronken achter het stuur zijn gestapt, is echt schrikbarend. Natuurlijk kun je het niet altijd voorkomen en zit er hier ook meer wild dan in Nederland, maar met hoe sommige mensen hier rijden, verbaast het me niks.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 22:10

TOWIE.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 22:23

Dat mijn vader loopt te klagen na een avondje zuipen en tegen zwaar dronken aan dat hij zo moe en misselijk is.

Vriend ik heb 100 km fietsen in de benen ben nog zwaar onderuit gegaan en voel me beter als hem :') zelfde wat overeenkomt is dat we beide bij inspanning kotsmisselijk worden.

Ach ja ik stond vandaag alweer het voorbrengen te oefenen met mijn paard kon gek genoeg nog rennen. Ben nu wel een beetje bang voor de spierpijn morgen dat blijkt de derde dag erger te zijn. En laat ik nu net 9 uur durende werkdag hebben :=

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 22:27

Dat ik hopelijk nu wel een keer slaap, gelukkig heeft m'n man nu ook eindelijk vakantie dus de wekker gaat niet zo vroeg.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 22:29

Ik heb een mail verstuurd naar DAS.
Ondertussen ben ik me ook aan het inlezen over de materie.Ik vind enkel iets over niet ophalen van goederen tussen klant en handelaar.
Maar als dit ook geldt tussen particulieren moeten we eerst een aangetekende brief sturen en daarna verplicht de aanhanger nog een jaar laten staan alvorens we deze zelf mogen verkopen.
In tussentijd moeten we er voor zorgen dat er niets mee gebeurd of we draaien zelf op voor de kosten.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 22:54

Mijn zwager die alleen maar klaagt en negatief praat. En oja als die dat niet doet, maakt die racistische of sexicity opmerkingen. En hij snapt maar niet waarom hij geen vriendin heeft..