Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:14

Urbanus schreef:
What the actual fiets? Dat vind ik echt een ontzettend grove fout! Boras, wat ontzettend poedersuiker!

Ja echt he. Toen het werd meegedeeld, reageerde ik heel pragmatisch. Ik ben er ook niet de persoon naar om de boodschapper (of wie dan ook) de huid vol te gaan schelden. Maar nu het nieuws is ingedaald, vind ik het toch wel pijnlijk en verdrietig. Het is gewoon niet op te lossen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:15

Ik ben net een lappenpop door corona. Vanochtend enthousiast begonnen met werken. Maar ik weet niet of dat zo blijft.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:19

fleurtjeuh schreef:
Marcella schreef:
Ik mag volgende week donderdag heerlijk naar de bedrijfsarts even 130 km enkele reis. Dus tipje zorg dat je na 14.30 uur niet op de route Nederweert - Hendrik Ido Ambacht ben. :')

Site note: iets met vermoeidheid en dan wegzakken achter het stuur van de auto (2x met medisch en naar naast regelmatig na nachtdiensten gehad). O en heb niemand anders om te rijden. Ov is maar 3 uur enkele reis.

Top geregeld maar weer. +:)+

Wat dacht je ervan om gewoon niet een gevaar voor jezelf en anderen te zijn? :)*

Nou, zeg dat! Nog los van de afstand.

Ik zou contact opnemen en een digitale meeting regelen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:20

fleurtjeuh schreef:
Marcella schreef:
Ik mag volgende week donderdag heerlijk naar de bedrijfsarts even 130 km enkele reis. Dus tipje zorg dat je na 14.30 uur niet op de route Nederweert - Hendrik Ido Ambacht ben. :')

Site note: iets met vermoeidheid en dan wegzakken achter het stuur van de auto (2x met medisch en naar naast regelmatig na nachtdiensten gehad). O en heb niemand anders om te rijden. Ov is maar 3 uur enkele reis.

Top geregeld maar weer. +:)+

Wat dacht je ervan om gewoon niet een gevaar voor jezelf en anderen te zijn? :)*

Helaas geen keuze en moet komen hoe is niet hun probleem. Heb al gebeld. ;)

Dit is voor hun dichtbij. :')

Vader zit met chronische oog problemen, moeder heeft geen rijbewijs en oom heeft ziekte van bechterew daar vinden al de vraag of het wijs is dat die nog auto rij.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:21

Froukje schreef:
Brood bakken op de bbq gaat ook heel prima :j

Heb je daar een goed recept van? Heb lopen zoeken, maar kom er niet echt uit…

Mijn ergernis is dat het goed nieuws is dat er niets met mijn hart is na alle controles, maar wat de pijn is nog geen naam heeft en ik niet weet of ik op de juiste weg zit die ik nu heb ingeslagen.
We zullen het zien..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-22 12:24

Marcella schreef:
fleurtjeuh schreef:

Vader zit met chronische oog problemen, moeder heeft geen rijbewijs en oom heeft ziekte van bechterew daar vinden al de vraag of het wijs is dat die nog auto rij.

Nogsteeds niet doen dan.
Dit is gewoon gevaarlijk en volgens mij ook strafbaar

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:31

Boras schreef:
Ik erger me (zacht uitgedrukt) aan het feit dat in het door mijn moeder gereserveerde graf vorige week per abuis/per ongeluk een andere persoon is begraven -:(-

Wat een domme fout. En je kunt er natuurlijk niets meer aan doen.

Extra pijnlijk, omdat de plek met zorg was uitgekozen. We noemen het wel eens grappend de ....... (familienaam) boulevard. Naast elkaar en tegenover elkaar liggen namelijk de overleden ouders en broers en zussen van mijn moeder. Mijn moeder is de enige die nog in leven in. Toen het plekje direct naast het graf van haar ouders enkele jaren geleden vrijkwam, hebben we de al lopende reservering direct over laten zetten naar die plek. Tot groot genoegen van mijn moeder, ze was er blij mee. "Gelukkig" (natuurlijk alleen bij wijze van spreken) is ze inmiddels dement en krijgt ze hier weinig meer van mee. Maar wat een blunder. En wat had de dame van de parochie er een hekel aan om me te bellen hierover. En terecht. Maar voor berouw en spijtbetuigingen kopen we natuurlijk niiks.

Adem in, adem uit, tel tot 10 en realiseer je dat er veel ergere dingen gaande zijn :(

Ik zou zeggen verhuis de dode die er nu ligt maar.Als dat ons zou overkomen dat mijn vader niet bij mijn moeder kan liggen moet de verkeerde dode wel weg..Sorry voor de andere familie,maar dat is dan niet ons probleem.Klinkt hard.

Rambogirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:35

Wat vreselijk!

Lijkt me ook niet dat ze degene die er nu ligt kunnen verplaatsen.
Is er welk nog plaats daarnaast ofzo?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:37

Marcella schreef:

Lekker dan als je iemand dood rijdt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:40

Rambogirl schreef:
nicole_floor schreef:
De overheid die blijkbaar niet door heeft, dat mensen straks niet meer naar hun werk kunnen omdat ze dat niet meer kunnen betalen...

Ja, het probleem ligt m hierin ook in het gedrag van mensen.
Want iedereen gilt we kunnen t niet meer betalen, maar intussen is er meer dan 100 miljoen! opgehaald voor Oekraine. De overheid sluit zn ogen daar niet voor. In hun ogen hebben mensen dus tijdens de corona meer dan genoeg gespaard om hier wel aan uit te komen -O-

Ik ben dan ook heel blij dat ik dichtbij de BE grens woon en dat BE wel hun inwoners wil helpen door een speciale noodwet in te luiden welke de benzineprijzen laat bevriezen op €1,70 / L.

Huh? Jij weet meer dan ik. Die staat hier rustig €1,95 hoor :')

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:41

Britta31 schreef:
Boras schreef:
Ik erger me (zacht uitgedrukt) aan het feit dat in het door mijn moeder gereserveerde graf vorige week per abuis/per ongeluk een andere persoon is begraven -:(-

Extra pijnlijk, omdat de plek met zorg was uitgekozen. We noemen het wel eens grappend de ....... (familienaam) boulevard. Naast elkaar en tegenover elkaar liggen namelijk de overleden ouders en broers en zussen van mijn moeder. Mijn moeder is de enige die nog in leven in. Toen het plekje direct naast het graf van haar ouders enkele jaren geleden vrijkwam, hebben we de al lopende reservering direct over laten zetten naar die plek. Tot groot genoegen van mijn moeder, ze was er blij mee. "Gelukkig" (natuurlijk alleen bij wijze van spreken) is ze inmiddels dement en krijgt ze hier weinig meer van mee. Maar wat een blunder. En wat had de dame van de parochie er een hekel aan om me te bellen hierover. En terecht. Maar voor berouw en spijtbetuigingen kopen we natuurlijk niiks.

Adem in, adem uit, tel tot 10 en realiseer je dat er veel ergere dingen gaande zijn :(

Ik zou zeggen verhuis de dode die er nu ligt maar.Als dat ons zou overkomen dat mijn vader niet bij mijn moeder kan liggen moet de verkeerde dode wel weg..Sorry voor de andere familie,maar dat is dan niet ons probleem.Klinkt hard.

Daar zou ik inderdaad wel een procedure voor starten...

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:51

Zo staan wij er absoluut niet in. Mijn moeder zou ook niet trots zijn op ons als we zoiets zouden ondernemen.

1 gedupeerde familie is wat ons betreft meer dan genoeg.

Denk je eens in wat opgraven en herbegraven zou doen met de nabestaanden van die andere familie voor wie het verlies van hun dierbare, de pijn en het verdriet nog zo vers is.

Het respect voor die overledene is ook een grote factor. We gaan niet met diens lijk laten slepen. We gunnen de overledene zielerust. Ik heb daar niets mee, maar voor de overledene en diens nabestaanden was/is het misschien wel heel belangrijk, het is een katholieke begraafplaats.
Laatst bijgewerkt door Boras op 10-03-22 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:52

Is ook wel weer zo.Moeilijk zoiets.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:55

Vind ik echt supersterk van jullie!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:56

Dat ik nu ook al weet dat ik dus geen reiskosten krijg en ik dus echt niks dichterbij is. En moet dus gaan en weet eigenlijk nog niet eens hoe ik het moet betalen ook al. Weet ik ook alweer wat voor een ballen werkgever het was. Had toch geloof ik beter traject sociale dienst in kunnen gaan. Gezien financieel nu ook niet veel beter is doordat ik een auto moet hebben voor werk.

Spijt van mijn keuze, maar ja werk is werk. |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:57

Mensen die duidelijk kunnen zien dat je met je hond aan het oefenen bent met passeren van wandelaars en het dan nodig vinden ze toch aan te halen of geluidjes naar ze te maken. Loop gewoon door!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:59

Boras schreef:
Zo staan wij er absoluut niet in. Mijn moeder zou ook niet trots zijn op ons als we zoiets zouden ondernemen.

Denk je eens in wat opgraven en herbegraven zou doen met de nabestaanden van die andere familie voor wie het verlies van hun dierbare, de pijn en het verdriet nog zo vers is.

Het respect voor die overledene is ook een grote factor. We gaan niet met diens lijk laten slepen. We gunnen de overledene zielerust. Ik heb daar niets mee, maar voor de overledene en diens nabestaanden was/is het misschien wel heel belangrijk, het is een katholieke begraafplaats.

Enorm sterk van jullie, ik had hetzelfde gedaan. Ik snap de frustratie desondanks compleet.

Hopelijk krijgen jullie toch nog de mogelijkheid om haar dicht bij haar familie haar laatste rustplaats te kunnen geven.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:04

Marcella schreef:
Dat ik nu ook al weet dat ik dus geen reiskosten krijg en ik dus echt niks dichterbij is. En moet dus gaan en weet eigenlijk nog niet eens hoe ik het moet betalen ook al. Weet ik ook alweer wat voor een ballen werkgever het was. Had toch geloof ik beter traject sociale dienst in kunnen gaan. Gezien financieel nu ook niet veel beter is doordat ik een auto moet hebben voor werk.

Spijt van mijn keuze, maar ja werk is werk. |o

Gewoon niet gaan. En een second opinion aanvragen bij een bedrijfsarts naar keuze die wel om de hoek zit (Rotterdam bv). ;)

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:10

xPabloBokt schreef:
Boras schreef:

Enorm sterk van jullie, ik had hetzelfde gedaan. Ik snap de frustratie desondanks compleet.

Hopelijk krijgen jullie toch nog de mogelijkheid om haar dicht bij haar familie haar laatste rustplaats te kunnen geven.

We hadden naast de reserveringskosten ook al voor 10 jaar de grafrechten betaald. Om voorlopig geen gedoe te krijgen daarover. Ha.

Er is gelukkig plek aan de overkant van het pad, naast een zus en zwager.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:16

Wat erg, boras. En ik vind het 'knap' hoe jullie ook nog denken aan de familie van degene die nu begraven is. Hopelijk komt er een geschikte oplossing :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:27

iirrssjjee schreef:
Gewoon niet gaan. En een second opinion aanvragen bij een bedrijfsarts naar keuze die wel om de hoek zit (Rotterdam bv). ;)

Nog beter plan ga mij beter melden of dit wijs is punt 2, maar beter dat dan 130 kilometer risico. Gezien werk maar kleine 30 km enkele reis is en maar 2,5 dag werk.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:32

@ Moestuin, ze zijn ermee bezig. Ik kan niet wachten tot t ook echt in gaat.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:35

Boras schreef:

Waarom kan er niks meer aan gedaan worden? Die persoon kan, hoe vervelend ook, verplaatst worden?

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:38

Cola Zero was altijd met een zwarte dop en zwart label. Laatst viel mij de grijze dop al op die normaal op light cola zit. Nu een rood label die op normale cola hoort te zitten. Why :')

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:38

Oh, ik lees net dat dat jullie keuze niet is. Kan ik ook wel begrijpen.

Aan mij hadden ze iig een slechte gehad, graven kosten enorm veel geld, daar moeten ze echt veel zorgvuldiger mee omgaan, imo. Maar goed, daar kopen jullie niks voor. Fijn dat er een plekje naast zwager en zus is.