Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Earth schreef:Nyaleti schreef:Is er iets waarmee ik spam mail kan blokkeren oid? Wordt echt overspoeld met vieze mailtjes maar ook echt allerlei onzin. Krijg wel 20 spam per dag.. zó irritant. Ik heb geen idee waarvan, ik denk echt dat het mijn mail ergens gelekt is ofzo want ik ben wel voorzichtig met waar ik mijn mail opgeef..
Ik wil dit ook wel weten, wordt er ook helemaal gek van.
DuoPenotti schreef:Ghostattack schreef:Toevallig laatst nog in zo'n soortgelijk programma gezien, die persoon maakte gebruik van een emmerMaar hoe dat met bedlegerige mensen gaat.. Uuuh.. laten lopen en laten schoonmaken?
Dan lijkt mij een pamper handiger.
Maar geloof dat ik het niet wil weten...
Nielojram schreef:Ik ga een enorm vieze vraag stellen...
Vandaag op het werk met wat mannen is deze vraag ontstaan, ik zet hem in een spoiler:Spoiler:
Je hebt van die programma's waarin hele dikke dames worden tentoongesteld, zij zijn vaak slachtoffer van een feeder.
Je ziet dan in de programma's hoe ze worden volgestopt met eten en de ongemakken die eruit voorkomen.
Maar, wat 'wij' ons dus afvroegen..
Wat erin gaat, moet er ook weer uit..
Hoe doen ze dat?
Gaan ze dan op een wc?
Ze kunnen amper lopen, en dan met zo'n lijf op het toilet..
Zit er een gat in het bed?
Liggen ze dan op een plastic laken zodat het weggehaald kan worden ( ik dacht in oplossingen..)
Je ziet dit natuurlijk nooit in die shows..
Heeft iemand enig idee?
Als niemand dat heeft, snap ik volledig. Maar aangezien hier veel antwoorden te vinden zijn
deksel schreef:Een pamper lijkt me dan weer aardig lastig aan/uit te trekken als je zo zwaar bent. Zouden die überhaupt in die maat bestaan?
Wel interessante vraag