Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 16:54

carineken schreef:
Ik zit dus thuis.
Strategisch voor de raam dat ik alles in de gaten kan houden en ik zie de postauto stoppen.
Stapt iemand uit gaat met een pakje naar de overburen en dacht NEEEEEEEEE.
Dan duurt het verdacht lang voordat die terug instapt en ik zie de postbode met een reuze pak en ik zeg woehoew dat gaat voor mij zijn.
[ [url=m/2MeLOZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Groot zwaar pak roxy was erg druk met eraan te snuffelen.

[ [url=m/BtC3dN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle pakjes uitgestald.

[ [url=m/Z5uttq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WhRAGj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JZRQIA.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zLzI8u.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/46xKAM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/A6lINT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alle pakjes uitgepakt. WAUW wat een geweldig pakket aan iedereen is er gedacht.
Van koekjes voor de honden tot snoepjes voor t konijn tot bandages en een hooinet voor paardlief en het pakje voor Rik ontroerde me.

Hints:
Kruiswoordraadsel 1 + oplossing:
Antwerpen

[ [url=m/XIByS3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/FTQN51.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kruiswoordraadsel 2 + oplossing:
Madelief

[ [url=m/tIhEPt.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LtoFeP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kruiswoordraadsel 3 + oplossing:
Tsundoku

[ [url=m/VkUjIP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hsUqZ6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kruiswoordraadsel 4 + oplossing:
Katten

[ [url=m/WuUQBa.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3ctSDy.jpg]Afbeelding[/url] ]

@LWDaisy Nu word mijn gok nog harder bevestigd, ben jij mijn secret santa?
als ik al dan niet ene bevestiging heb gehad ga ik de enveloppe openmaken die ik maar mocht openen als ik er echt niet uitkwam.

Helemaal goed *\o/* *\o/* *\o/*
Sorry, ik vond het de vorige keer te vroeg om het al toe te geven haha!

Ik ben zelf niet echt heel kindvriendelijk, dus hopelijk heb ik het voor de kleine Rik goed gedaan :o
Met 18+ en dieren ben ik over het algemeen iets beter haha.

Hopelijk heb je wat aan de snelcursus bandageren haha, ik heb half Alberdienst gebeld voor het rijmpje, niemand kende het nog zoals we het daar destijds geleerd hebben, dus heb ik een geheel nieuw gedicht voor je verzonnen :')

Geniet ervan <3

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 17:06

Nou ik heb mijn pakketje! Hij is van hier (andere SSS zou andere hints of andere cadeautjes hebben, haha).

Flinke doos en mooi ingepakt!
Afbeelding

Lief briefje erin gevonden, eerst alleen de eerste open gemaakt. Hierdoor had ik een paar mensen met bonte paarden (zat op telefoon haha) of tinker-achtige gevonden. Ook leuk dat er Pokemons op stonden, ik had vroeger niks met Pokemon maar vind het nu wel leuk haha. Mijn eerste vllledige spel was sword/shield dus ik vond het leuk Scorbunny even terug te zien haha.
Afbeelding

Ingepakte cadeaus
Afbeelding

Er zat 1 enorm zwaar pakje in, heb die tot het laatst bewaard. In de tussentijd kwam ik allerlei chocoladeletters tegen, super leuke utjes voor de kerstboom (had ik nog niet!!), snoepjes voor de kat en een escape room voor 2 personen. Als ik me wat beter voel (ben erg benauwd al een tijdje) gaan we die zeker uitproberen!
Afbeelding

De kattensnoepjes waren een denderend succes, Gaia is geobsedeerd.
Afbeelding

Afbeelding

Ook Zelda was blij met haar snoepjes! De enorme emmer van meer dan een kilo _/-\o_
Afbeelding

Ik heb de tweede hint bekeken, kon niet perse een selectie maken uit de (iets van 10) Santa’s die nog mogelijk waren dus heb de derde hint opgelost.
Afbeelding

Snoopydogy, ben jij mijn Santa? Ontzettend bedankt!!

Ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 17:08

-
Laatst bijgewerkt door Ami op 21-01-23 00:10, in het totaal 1 keer bewerkt

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 17:09

theadora99 schreef:
Nou ik heb mijn pakketje! Hij is van hier (andere SSS zou andere hints of andere cadeautjes hebben, haha).

Flinke doos en mooi ingepakt!
[ [url=m/pRovpN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lief briefje erin gevonden, eerst alleen de eerste open gemaakt. Hierdoor had ik een paar mensen met bonte paarden (zat op telefoon haha) of tinker-achtige gevonden. Ook leuk dat er Pokemons op stonden, ik had vroeger niks met Pokemon maar vind het nu wel leuk haha. Mijn eerste vllledige spel was sword/shield dus ik vond het leuk Scorbunny even terug te zien haha.
[ [url=m/M7cLOf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ingepakte cadeaus
[ [url=m/OynZvJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er zat 1 enorm zwaar pakje in, heb die tot het laatst bewaard. In de tussentijd kwam ik allerlei chocoladeletters tegen, super leuke utjes voor de kerstboom (had ik nog niet!!), snoepjes voor de kat en een escape room voor 2 personen. Als ik me wat beter voel (ben erg benauwd al een tijdje) gaan we die zeker uitproberen!
[ [url=m/cVuTa8.jpg]Afbeelding[/url] ]

De kattensnoepjes waren een denderend succes, Gaia is geobsedeerd.
[ [url=m/iSWN6I.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/OixtdX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook Zelda was blij met haar snoepjes! De enorme emmer van meer dan een kilo _/-\o_
[ [url=m/Xgd1IS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb de tweede hint bekeken, kon niet perse een selectie maken uit de (iets van 10) Santa’s die nog mogelijk waren dus heb de derde hint opgelost.
[ [url=m/xeR7XE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Snoopydogy, ben jij mijn Santa? Ontzettend bedankt!!

Ja ben jouw santa
Hoop dat je er blij mee bent

Apple

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 17:15

Kwam er net een pakje, was het voor de wederhelft en niet voor mij :\ Jammer nou weer :\

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 17:24

Ik hoop maar dat ik thuis ben als mijn pakket komt. Vanaf morgen ben ik weer continu van huis. Nu weet de postbezorger wel waar hij het neer mag zetten, nu nog hopen dat hij het doet, haha.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 17:34

Eindelijk tijd voor mijn verslag!!

Ik heb een *** drukke week achter de rug - mijn badkamer is maandag gesloopt, op dinsdag ontplofte het nieuwe douchescherm in 1 miljoen stukjes in de gang/badkamer, dus het was best wel hectisch :+
Gisteren kwam ik na een lange dag thuis, lasagne in de oven gemikt.. DINGDONG, pakjeeee *\o/* *\o/*

Afbeelding

Schaar erbij, knip knip.
Ik moest meteen heel erg lachen om de berg hooi, en mijn katten waren niet weg te slaan bij de doos. Normaal hebben ze heel het huis om in te spelen, maar doordat de geur van silicone nog heel erg in de gang hangt, hebben ze enkel de woonkamer en keuken, en die hele leuke lichtjes en sprieten hooi waren érg aantrekkelijk voor Sansi & Arya :') Heel leuk gedaan trouwens, die lichtjes! *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Alles netjes uitgestald op de tafel, na het verwijderen van het hooi. Daarbij heel voorzichtig geweest om de houten rondjes niet per ongeluk mee in de zak hooi te proppen :') Wat moet je daar veel werk aan gehad hebben SS! Wauw!! Kaartje was ook héél leuk, sorry dat je me even een moeilijk lootje vond! Je hebt het SUPER gedaan!!

Zoals je ziet zijn mijn katten niet opgevoed haha, de lichtjes waren véél te leuk om Sansi van tafel te krijgen :')
Afbeelding

Mijn vriend kon zich ook niet echt inhouden, die heeft meermaals een tik op zijn vingers gekregen :')
Ik heb het kind in hem zijn zin gegeven, zoals je al eerder op het filmpje zag, en we hebben de glitterbom in de woonkamer afgeschoten. Ik dacht "ach, het zijn maar glitters, een dag eerder lag er nog een spiksplinternieuw douchescherm aan diggelen in de gang, glitters zijn niet erg" :')

Edit: sfeerbeeld na de plop toegevoegd! :')

Afbeelding

Ik heb alles, behalve het gouden pakje, uitgepakt. Ik wilde eerst de hints oplossen, maar ondertussen kreeg ik een videocall van mijn mama die graag de nieuwe badkamer wilde zien, en die zei "ooh pakjes, OPEN MAKEN, NUU!" en tegen mijn mama zeg je niet nee hahaha.

Ook Arya was héél nieuwsgierig, ze willen vooral de lichtjes en de houten rondjes, maar dat zijn MIJN rondjes hahaha! Ze zijn trouwens heel blij met hun snoepjes!! <3 En ik met al mijn pakjes, je hebt het echt super goed gedaan hoor!! Heb je nou expres hooi tegen de handschoenen aangegooid? :') Het prikt er in ieder geval niet door, geweldig goede keuze dus!! :D Ik kan niet wachten om gipsen eendjes te gaan maken, en mijn koffie gaat nu nog 10x lekkerder zijn in dat prachtige koffietasje! De haarband is ook meer dan welkom, volgens mij past deze zelfs onder de helm van mijn scooter, wat echt top is, want ik kan de klep van mijn helm niet volledig sluiten omdat die (en mijn bril) dan aandampt, maar daar krijg ik zo'n rood winterhoofd van haha, dat zal nu wel opgelost zijn! :D En de eendjes zullen zich vast snel thuis voelen in de jacuzzi :D Heel erg bedankt hoor Santa, ik ben overal suuuuuper blij mee!! <3

Afbeelding

Ik ben daarna aan de slag gegaan met de hints - hint 1 was duidelijk genoeg getekend hoor :D Hint 2 was echt ge-wel-dig, ik herkende het Fort vrij snel, wat leuk dat je dat gedaan hebt!! Ik had 35 puzzelstukjes.. Ik zal wel een oen zijn, maar zie de link niet, sorry :') Voor hint 3 heb ik Google moeten inschakelen, ik ben heel wereldvreemd als het op Nederlandse vlaggen aankomt :') Ik kom uit op Utrecht en Gelderland - klopt dat? Ik ben daarmee aan de slag gegaan, en ben door het topic gaan spitten. Lijstje gemaakt en iedereen doorstreept die al geraden was. Daarna de overgebleven bokkers hun woonplaatsen gaan controleren - de blanco's en niet specifieke plaatsen heb ik opzij geschoven, hopelijk was dat een correctie gedachtegang haha, je vraagteken bij die hint deed me twijfelen :') Daarna hield ik 6 mensen over, waarvan er eentje vandaag nog geraden is, maar waarvan ik niet dacht dat het mijn SS was. Als ik op het grensgebied Utrecht/Gelderland afga, dan gok ik dat Marjo mijn SS is... Heb ik dat goed? Zeg aub ja, het gouden pakje steekt mijn ogen uit :') :')

Afbeelding

Ik heb de rondjes nog niet gecontroleerd - dat is plan B, als gok A fout is :')

Wie je ook bent, SS - DANKJEWEL voor dit leuke pakket <3
Laatst bijgewerkt door LWDaisy op 16-12-21 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 17:37

Supertof om al die pakketten elke dag te zien. Iedereen is er echt oprecht blij mee.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 17:49

M_D_H schreef:
Secret Santa Hints

[
Citaat:

Citaat:
Fohadie, ik heb ook een bericht van jouw Santa mogen ontvangen:

Lieve Fohadie,

Ik ben je zeker niet vergeten dit jaar!
Alleen zit PostNL me in de weg :(
Ik ga morgen kijken of ze hier in het winkelcentrum het cadeautje kopen wat ik je graag wil geven.
Nog heeeeel even geduld

Liefs Santa

[quote]

Wat fijn om wat van mijn Santa te horen. Ik wacht geduldig af en wie weet ben ik wel de laatste die wat krijgt. Dat is makkelijk raden dan. Haha. :+

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:10

Geweldige pakketten weer! :D

LWdaisy, ohhh wat vreselijk dat je douchescherm uit elkaar gespat is!

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:15

Roodvos schreef:
Apple schreef:
Zal ik hier nog maar weer even noemen dat ik mijn pakket vandaag op de post heb gedaan?

Ik mag dat nog twee dagen zeggen :))

_O- _O-

Ik loop tegen de winkelsluiting van 17 uur aan, dus ik rij al de hele week met een doos op de achterbank rond :x .
Ik ga denk ik maar voor de zaterdag als laatste verzenddag, want ik ga het vandaag ook niet voor 17 uur redden. Sorry -O-

-------
Ondertussen zijn er wel weer prachtige en persoonlijke pakketten bezorgd. Ik vind dat zo mooi om te zien <3. Echt genieten dit :# .

En bij een supermarkt dan?

Megane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:15

Wauw wat een gave pakketten weer! Wat heeft iedereen er veel moeite in gestopt, super leuk om te zien

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:16

Ik heb mijn coördinaat ingevoerd en kom in de VS uit.
Geen idee of dit klopt, maar ik ga hier verder mee puzzelen.

Afbeelding

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:17

Yeahh weer pakketten!! {:) [&]

Nou dat is wel heftig inderdaad met dat douche scherm..

Fohadie nog even geduld. }:)

Wij hadden gelukkig post nl punt bij de supermarkt. Nou scheelt het voor mij ook dat ik momenteel niet werk.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:17

Adamootje schreef:
Geweldige pakketten weer! :D

LWdaisy, ohhh wat vreselijk dat je douchescherm uit elkaar gespat is!

Ja dat was echt balen... Ik ben ZO blij dat de loodgieter geen glas in zijn ogen heeft gekregen! Zijn armen lagen wel open, arme kerel. Baard en haar, kleren, alles hing vol. De glasscherven zaten letterlijk in de muur vast, de deur is ook toegetakeld. Duurde 3 uur om al het glas bijeen te vegen en opgeraapt te krijgen.

Maar - dezelfde dag nog stond het 2de nieuw scherm er in *\o/* En gisteren was de badkamer klaar, en mochten we douchen!
Enkel het deurtje van de kast moet nog gemonteerd worden, dat ligt nu bij de schrijnwerker. En achteraf kwamen we ook tot de conclusie dat we nog een wand tegen de muur, tussen de lavabo en spiegel willen, dat wordt ook asap in orde gebracht :) Maar wat een weelde is die nieuwe douche, heerlijk groot!
Ik mis mijn bad wel al hahaha, maar we hebben een jacuzzi, dus ik kan er wel mee leven :)

Edit: vandaag de nieuwe bewoner van de badkamer opgehaald, ik vind hem echt leuk :')
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door LWDaisy op 16-12-21 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:19

Jodym schreef:
Roodvos schreef:
_O- _O-

Ik loop tegen de winkelsluiting van 17 uur aan, dus ik rij al de hele week met een doos op de achterbank rond :x .
Ik ga denk ik maar voor de zaterdag als laatste verzenddag, want ik ga het vandaag ook niet voor 17 uur redden. Sorry -O-

-------
Ondertussen zijn er wel weer prachtige en persoonlijke pakketten bezorgd. Ik vind dat zo mooi om te zien <3. Echt genieten dit :# .

En bij een supermarkt dan?

Ik heb haar daarstraks geraden als mijn Santa. Dus ik vermoed dat ze niet serieus is. :')
Maar overtuigend is ze wel ;) :D

P.s. Ik doe straks nog een update Roodvos.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:22

Mijn pakket is binnen. En terwijl ik het kaartje open maakte bedacht ik me dat ik helemaal vergeten was het tweede kaartje dat ik een paar dagen geleden al had gehad in het topic te plaatsen. Sorry Santa, ik was wel al weer aan het speuren geweest.

Bij deze alsnog het tweede kaartje, de foto's van het uitpakken komen er zo aan.

Afbeelding

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:29

Santa, heb jij geen zwart paard maar een zwarte draak dan? :o?

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:43

Aaaah er stopte hier een bus voor de deur. Niemand had wat besteld dus ik denk zou het?

Het was een aangetekende brief voor m’n vader, kerstpakket van z’n werk :’)

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:43

Megane schreef:
M_D_H schreef:
Je mag nog een keer gokken hoor :j

Top!!

CharxHebe Ben jij mijn ss?
Jij hebt een voskleurig paard
2 katten genaamd Nacho en Noodle
Je bent zwanger van een klein meisje (roze nijntje)

Jaaaaaaaa *\o/* had wel een beetje medelijden met je sorry dat het toch wat lastig was :+: maar ik heb me wel vermaakt met stalken en je pakket je was een leuk lootje :D

Megane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:53

CharxHebe schreef:
Megane schreef:

Top!!

CharxHebe Ben jij mijn ss?
Jij hebt een voskleurig paard
2 katten genaamd Nacho en Noodle
Je bent zwanger van een klein meisje (roze nijntje)

Jaaaaaaaa *\o/* had wel een beetje medelijden met je sorry dat het toch wat lastig was :+: maar ik heb me wel vermaakt met stalken en je pakket je was een leuk lootje :D

Jeeejj!!
Hahaha geeft niet hoor, jij kunt het ook niet helpen dat ik vet slecht in puzzels ben :+

Ah lief!! Ben echt super blij met het pakket!! de toblerone is wel al gesneuveld hahaha, net als de hondenkoekjes trouwens

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 19:00

Mijn pakketje is er *\o/* *\%/*
Alleen net op het punt dat ik weg moest, en ben morgenavond pas weer thuis. Nog heel even geduld maar het zag er in elk geval al fantastisch uit!!

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 19:07

Jaaaaaa vandaag kon ik mijn pakketje open maken *\o/*

Als eerst kwam de doos heel leuk ingepakt binnen
Afbeelding

Open gemaakt en daar vond ik deze kaart
Afbeelding

Afbeelding

Toen alle cadeautjes er uit gehaald, i love het inpakpapier <3
(En uiteraard kwam mijn kleine vriendje Jones helpen :)) )
Afbeelding

Uitpakken!!! Kenzo rook gelijk dat er iets voor hem bij zat <3
Hij heeft het nog net niet zelf uitgepakt :+
Afbeelding

En alle cadeautjes *\o/*
Afbeelding

Er zat vanalles in en ik ben overal mega blij mee!
Iets lekkers voor Kenzo en de katten
een hele leuke voerbak (die komt echt mega goed van pas! Ik had tot nu toe gewoon een random bakje staan maar dit is echt perfect!)
2 bath bombs van de bodyshop, ze ruiken door de verpakking heen al heerlijk! :+:
Bruisballen in de geur mango, en ik hou onwijs van mango!! *\o/*
Leuke sokken! Daar kan ik er echt niet genoeg van hebben en ze zijn helemaal mijn smaak!
En dan nog 2 speciaalbiertjes, te gek!!

Lieve santa ik ben bezig met je hint, maar ik ben er nog niet helemaal uit :+
Ik ga nog even verder puzzelen naar wie je bent maar ik wil je alvast enorm bedanken! Ik vind het echt een heel erg tof pakket en echt alles komt heel goed van pas en is helemaal mijn smaak! <3 *\o/*

Ik hoop er snel achter te komen aan wie ik dit pakket te danken heb! :D

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 19:33

@Kimberley

Ik word de hele dag achtervolgt:
Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 19:46

LWDaisy schreef:
Eindelijk tijd voor mijn verslag!!

Ik heb een *** drukke week achter de rug - mijn badkamer is maandag gesloopt, op dinsdag ontplofte het nieuwe douchescherm in 1 miljoen stukjes in de gang/badkamer, dus het was best wel hectisch :+
Gisteren kwam ik na een lange dag thuis, lasagne in de oven gemikt.. DINGDONG, pakjeeee *\o/* *\o/*

[ [url=m/XWVBF3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Schaar erbij, knip knip.
Ik moest meteen heel erg lachen om de berg hooi, en mijn katten waren niet weg te slaan bij de doos. Normaal hebben ze heel het huis om in te spelen, maar doordat de geur van silicone nog heel erg in de gang hangt, hebben ze enkel de woonkamer en keuken, en die hele leuke lichtjes en sprieten hooi waren érg aantrekkelijk voor Sansi & Arya :') Heel leuk gedaan trouwens, die lichtjes! *\o/*

[ [url=m/nScn4f.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/E6qTvV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alles netjes uitgestald op de tafel, na het verwijderen van het hooi. Daarbij heel voorzichtig geweest om de houten rondjes niet per ongeluk mee in de zak hooi te proppen :') Wat moet je daar veel werk aan gehad hebben SS! Wauw!! Kaartje was ook héél leuk, sorry dat je me even een moeilijk lootje vond! Je hebt het SUPER gedaan!!

Zoals je ziet zijn mijn katten niet opgevoed haha, de lichtjes waren véél te leuk om Sansi van tafel te krijgen :')
[ [url=m/FgrQQU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn vriend kon zich ook niet echt inhouden, die heeft meermaals een tik op zijn vingers gekregen :')
Ik heb het kind in hem zijn zin gegeven, zoals je al eerder op het filmpje zag, en we hebben de glitterbom in de woonkamer afgeschoten. Ik dacht "ach, het zijn maar glitters, een dag eerder lag er nog een spiksplinternieuw douchescherm aan diggelen in de gang, glitters zijn niet erg" :')

Edit: sfeerbeeld na de plop toegevoegd! :')

[ [url=m/BeQTfj.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb alles, behalve het gouden pakje, uitgepakt. Ik wilde eerst de hints oplossen, maar ondertussen kreeg ik een videocall van mijn mama die graag de nieuwe badkamer wilde zien, en die zei "ooh pakjes, OPEN MAKEN, NUU!" en tegen mijn mama zeg je niet nee hahaha.

Ook Arya was héél nieuwsgierig, ze willen vooral de lichtjes en de houten rondjes, maar dat zijn MIJN rondjes hahaha! Ze zijn trouwens heel blij met hun snoepjes!! <3 En ik met al mijn pakjes, je hebt het echt super goed gedaan hoor!! Heb je nou expres hooi tegen de handschoenen aangegooid? :') Het prikt er in ieder geval niet door, geweldig goede keuze dus!! :D Ik kan niet wachten om gipsen eendjes te gaan maken, en mijn koffie gaat nu nog 10x lekkerder zijn in dat prachtige koffietasje! De haarband is ook meer dan welkom, volgens mij past deze zelfs onder de helm van mijn scooter, wat echt top is, want ik kan de klep van mijn helm niet volledig sluiten omdat die (en mijn bril) dan aandampt, maar daar krijg ik zo'n rood winterhoofd van haha, dat zal nu wel opgelost zijn! :D En de eendjes zullen zich vast snel thuis voelen in de jacuzzi :D Heel erg bedankt hoor Santa, ik ben overal suuuuuper blij mee!! <3

[ [url=m/lBlmNw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben daarna aan de slag gegaan met de hints - hint 1 was duidelijk genoeg getekend hoor :D Hint 2 was echt ge-wel-dig, ik herkende het Fort vrij snel, wat leuk dat je dat gedaan hebt!! Ik had 35 puzzelstukjes.. Ik zal wel een oen zijn, maar zie de link niet, sorry :') Voor hint 3 heb ik Google moeten inschakelen, ik ben heel wereldvreemd als het op Nederlandse vlaggen aankomt :') Ik kom uit op Utrecht en Gelderland - klopt dat? Ik ben daarmee aan de slag gegaan, en ben door het topic gaan spitten. Lijstje gemaakt en iedereen doorstreept die al geraden was. Daarna de overgebleven bokkers hun woonplaatsen gaan controleren - de blanco's en niet specifieke plaatsen heb ik opzij geschoven, hopelijk was dat een correctie gedachtegang haha, je vraagteken bij die hint deed me twijfelen :') Daarna hield ik 6 mensen over, waarvan er eentje vandaag nog geraden is, maar waarvan ik niet dacht dat het mijn SS was. Als ik op het grensgebied Utrecht/Gelderland afga, dan gok ik dat Marjo mijn SS is... Heb ik dat goed? Zeg aub ja, het gouden pakje steekt mijn ogen uit :') :')

[ [url=m/rGR6C3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb de rondjes nog niet gecontroleerd - dat is plan B, als gok A fout is :')

Wie je ook bent, SS - DANKJEWEL voor dit leuke pakket <3

Ik heb nog nooit zoveel mensen moeten teleurstellen... sorry, ik ben niet jouw Secret Santa :(:)