Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 22:02

Nyaleti schreef:
Een van onze katten is al de hele dag weg ;( ze zitten altijd buiten (boerderij) met echt een vaste stek in de veranda. Ze gaan nooit ver weg en al helemaal niet de straat over.
Niks voor haar, als ik ze ergens verder op tegen kom is het met haar zusje maar die is de hele dag al thuis en ook onrustig..
Hopelijk heeft niemand haar gejat toen ze sochtends buiten rond liep. Ze heeft notabene nog een geschoren buikje van de sterilisatie, dan zie je toch dat ze ergens thuis hoort..

Wij hebben dat ook wel eens, vaak komen ze uiteindelijk wel weer bij het ochtend eten terug. Zou als ik jou was even met wat eten langs het gebied lopen en daarmee schudden, misschien dat ze de tijd vergeten was!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 23:18

Dat ik sinds corona er is weer voor het eerst naar de bioscoop ben geweest. Ik vindt het nog best wel spannend om in zoveel getallen weer zonder 1,5 meter bij elkaar te komen. Sinds een heftig iets wat ik heb meegemaakt ben ik er wel iets minder mee bezig. Komt ook omdat mijn vaccinatie na zoveel maanden niet optimaal meer kan voorkomen dat ik ziek wordt.

Maar goed , zat dus een jongen behoorlijk te snotteren ( zat zeker meer als 1,5 meter tussen) dus ik voelde mijn hartslag alweer omhoog gaan en was helemaal uit de film. Na een tijdje begon ik wat rustiger te worden en zakte mijn hartslag en zat ik weer helemaal in de film. Best trots op mijzelf dat ik weer rustig werd. Dus ik hoop dat dit een beetje leid tot minder spanning door het juist te doen. Ik kon wat realistischer denken ( deze jongen is gevaccineerd , of getest dus dat moet wel goed komen). Zaten wel meer mensen te snotteren en te hoesten vond het wel vrij irritant omdat het vaak boven het geluid van de film uitkwam :')

Film wat top overigens!

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 00:26

Mijn kat, die nog bij ouders woont, heefr blaasontsteking. Opzich niet zo erg, maar je kan haar geen pillen geven en ze eer niks anders als brokjes en natvoer. Sowieso zijn alle handelingen een ramp om te doen, borstelen alleen zolang ze zin heeft, optillen kan niet. En nu moet ze 3 soorten medicatie waarvan er 2 lastig zijn. Zelfs de dierenarts kreeg het bijna niet voor elkaar. Dame is al 17, arme kat. Duimen dat ze mee wil werken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 05:00

Weer een halve nacht gehad. Ik ben er zo klaar mee.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 05:28

Sluit zich hier bij aan. -O-

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 07:17

Zebrastreep schreef:
Dat ik sinds corona er is weer voor het eerst naar de bioscoop ben geweest. Ik vindt het nog best wel spannend om in zoveel getallen weer zonder 1,5 meter bij elkaar te komen. Sinds een heftig iets wat ik heb meegemaakt ben ik er wel iets minder mee bezig. Komt ook omdat mijn vaccinatie na zoveel maanden niet optimaal meer kan voorkomen dat ik ziek wordt.

Maar goed , zat dus een jongen behoorlijk te snotteren ( zat zeker meer als 1,5 meter tussen) dus ik voelde mijn hartslag alweer omhoog gaan en was helemaal uit de film. Na een tijdje begon ik wat rustiger te worden en zakte mijn hartslag en zat ik weer helemaal in de film. Best trots op mijzelf dat ik weer rustig werd. Dus ik hoop dat dit een beetje leid tot minder spanning door het juist te doen. Ik kon wat realistischer denken ( deze jongen is gevaccineerd , of getest dus dat moet wel goed komen). Zaten wel meer mensen te snotteren en te hoesten vond het wel vrij irritant omdat het vaak boven het geluid van de film uitkwam :')

Film wat top overigens!

Als je erge angst heb snap ik het hoor maar je weet dat er ook gewoon nog zoiets bestaat als het griep seizoen := snotteren hoeft dus niet direct corona te betekenen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 07:26

Stoer zebrastreep. Heb je ooit tips gekregen hoe je om kunt gaan met opkomende spanning? Al. Nu kwam je er zo te horen ook vlot uit. Dus dat is fijn!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 08:05

Buiten 10 graden... mijn raam staat zowat bijna 24/7 open en hier is het 20,5. Echt hoe kan dit???

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 08:22

MarlindeRooz schreef:
Buiten 10 graden... mijn raam staat zowat bijna 24/7 open en hier is het 20,5. Echt hoe kan dit???

Warmte kan nog in je meubels en muren zitten van de warmere dagen ;)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 08:28

Aan een persoon (niet op bokt) maar jeetje 2 weken niet naar school omdat ze vermoeid was, maar wel afspreken tot uur of 11 :') en dan zielig gaan doen in de groepsapp dat ze school niet meer redt. Ze wordt gewoon te veel in de watten gelegd en met een klein ding hoeft ze al gelijk niet naar school toe. En nee ik vind het niet erg dat ze zich ziek meldt voor zon lange tijd maar vervolgens zo zielig doen dat ze wat heeft maar wel in die weken kunnen afspreken _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 08:33

Dan ik bijna aangereden ben door een bus (hij had haaientanden) en mijn trein zat bom vol omdat hij vertraging had. Dus ik kon er niet meer bij en de tweede trein had ook vertraging. Ik ben maar weer naar huis gegaan morgen weer een dag _-:(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 08:58

Morgen een heel spannende dag voor mij. Zaterdag een uitvaart gehad van een veel te jong iemand wat ook heel verdrietig is. Dus zit vrij hoog in de spanning / stress en nu is mijn oppashond er ook niet om te knuffelen. -O-

(Ga morgen wel naar mijn vriend toe gelukkig)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 09:04

Werk laptop die loopt te vervelen, kan nu opnieuw opstarten, maar hij heeft daar altijd zoveel tijd voor nodig |(

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 09:09

Verhuisperikelen en dat ik nog niks van mijn advocaat heb vernomen :+

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 09:11

_San87_ schreef:
marleen_88 schreef:
Heel herkenbaar San. Een pas op de plaats is soms echt even heel belangrijk.

Mijn irritatie is dat ik blaasontsteking achtige klachten heb.

Ja, en dat moeten we ook echt doen. Net erover gehad, komend weekend gaan we niet afzeggen, maar het weekend erop gaan we beide dagen helemaal niks doen. Alleen met de honden naar het bos. Verder NIKS <3.

Goed zo, soms moet je echt even tijd voor jezelf opeisen! :(:)

Ik ben voor het eerst in 6 jaar weer ongesteld, was vergeten wat een gedoe dat is :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 09:12

Rytir schreef:
_San87_ schreef:

Ja, en dat moeten we ook echt doen. Net erover gehad, komend weekend gaan we niet afzeggen, maar het weekend erop gaan we beide dagen helemaal niks doen. Alleen met de honden naar het bos. Verder NIKS <3.

Goed zo, soms moet je echt even tijd voor jezelf opeisen! :(:)

Ik ben voor het eerst in 6 jaar weer ongesteld, was vergeten wat een gedoe dat is :')

Ik ben gestopt met de pil, dus bij mij zal volgende week t feestje ook wel weer beginnen :\.

Ik zit wel serieus over dat menstruatieondergoed na te denken :=.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 09:25

Dat heb ik net aangeschaft, ben gestopt met de pil vorig jaar en ben nu veel heftiger ongesteld. Gebruik een cup maar dat is niet altijd perfect lekvrij, dus heb dat menstruatie ondergoed er bij gekocht voor de zekerheid.

Heb van bamboozy degene die het ruimst bij je kont valt, die zit mooi, heb geen groot achterwerk maar die andere types leken heel smal. Ze hadden per ongeluk de verkeerde geleverd (keurig opgelost) en die was inderdaad erg krap en laag.

Vind ze alleen wat 'fluisteren' door de stof. Nog niet aangehad verder, behalve met passen dus geen idee of het bevalt.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 09:48

Dat mijn man een lamp met bewegingssensor op het deel heeft gemaakt zonder mij dat te zeggen.Ik ga naar bed en zie licht onder de deur door schijnen(door de kat op het deel) en ik dacht aan inbrekers.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 11:34

MarliesV schreef:
Dat heb ik net aangeschaft, ben gestopt met de pil vorig jaar en ben nu veel heftiger ongesteld. Gebruik een cup maar dat is niet altijd perfect lekvrij, dus heb dat menstruatie ondergoed er bij gekocht voor de zekerheid.

Heb van bamboozy degene die het ruimst bij je kont valt, die zit mooi, heb geen groot achterwerk maar die andere types leken heel smal. Ze hadden per ongeluk de verkeerde geleverd (keurig opgelost) en die was inderdaad erg krap en laag.

Vind ze alleen wat 'fluisteren' door de stof. Nog niet aangehad verder, behalve met passen dus geen idee of het bevalt.

Fluisteren := ?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 11:48

Denk dat ze doorschijnen / zichtbaar ademen bedoelt. :P

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 12:21

Ik twijfel!! Scooter komt in maart naar ziggo dome, wil er eigenlijk wel graag naar toe maar ook geen zin om alleen te gaan.

Dus erger mij nu aan mijzelf. Wel of niet bestellen....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 13:41

7 uur betaald aanwezig zijn. :')

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 13:46

Marcella schreef:
7 uur betaald aanwezig zijn. :')

Ach je heb in iedergeval eindelijk een baan waarbij je aanwezig mag zijn.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 13:53

Ideaal toch.
Ik vond die diensten altijd wel fijn al chronisch zieke, geef ik toe.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 13:59

Mijn ontbrekende concentratie vandaag.. :')