Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:bigone schreef:En wekelijks gemiddeld dik 1 miljoen bevestigde besmettingen in de EU helpt ook mee voor de immuniteit.
Dat helpt vooral mee om heel veel mensen dood te laten gaan, en nieuwe mutaties te kweken.
Niwla schreef:Wordt er een keer iets positiefs gemeld, wordt het meteen de grond in gestampt.
Het glas mag ook best een keer half vol zijn hoor. Ik geloof dat iedereen hier wel weet dat we er nog middenin zitten, maar een keer een goed berichtje tussendoor is echt wel even fijn.
bigone schreef:Ik vind het ook een positief bericht hoor maar die 70 % is niet alleen vaccinaties maar ook de besmettingen vandaar mijn opmerking. Misschien is er nog wel eerder immuniteit wanneer ze de miljoen besmettingen per week meerekenen.
MyWishMax schreef:Die ook nog, juist bijna de belangrijkste nu je buiten zit.
Cer schreef:Echwel schreef:Ik vraag mij werkelijk wel eens af hoeveel er in de eerste golf besmet waren
1500 op ic en geen testen
Ik vraag me dat zeer regelmatig af... daar zullen vast schattingen van zijn.. ?
(Ik denk meer dan nu, maar ja, geen idee)
Daks schreef:Maar als we nu vrijwel gelijk staan als toen dan doen we het nu niet slecht toch kwa besmettingen.
Toen werd er vele malen minder getest omdat die er simpelweg niet waren. Nu word er bij elke kuchje niesje en hoestje gerend naar de teststraat en staan we gelijk met vorig jaar.
Cer schreef:Oh thanks! Ik kan t grafiekje niet goed lezen.. staat het aantal ic opnames van toen er ook bij?
Loretta schreef:Ergens snap ik het niet. Het is behoorlijke foute boel nu en mensen zien het gewoon niet.