Hebben jullie op de slaapkamer een vloerkleed? Zo ja hoe groot?
En hebben jullie ook plantjes?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MuSLi schreef:Ik ben op zoek naar tips en opties. Wij hebben een erker laten plaatsen dit jaar. Daarin zitten ondiepe kozijnen, de kozijnen zijn slechts 2cm diep. Dit maakt het lastig (voor mij) om te bedenken welke opties we hebben qua raambekleding. Ik zou de raambekleding graag in de dag hebben, op de dag vind ik helaas niet mooi.
Nu is dus de vraag, zijn er ondiepe opties die in de dag geplaatst kunnen worden in zulke ondiepe ruimtes?
Plaatje ter verduidelijking![]()
[ Afbeelding ]
_Lorette_ schreef:Ik heb alleen deze foto bij de hand. Nog met papieren noodgordijnen, noodlampjes, etc. Wij moeten nog schilderen en verder met de aankleding.
Kleed is 200 x 300 en we hebben eerst deze positie uitgeprobeerd.
[ Afbeelding ]
_Lorette_ schreef:Ik heb alleen deze foto bij de hand. Nog met papieren noodgordijnen, noodlampjes, etc. Wij moeten nog schilderen en verder met de aankleding.
[ Afbeelding ]
kosseh schreef:_Lorette_ schreef:Ik heb alleen deze foto bij de hand. Nog met papieren noodgordijnen, noodlampjes, etc. Wij moeten nog schilderen en verder met de aankleding.
[ Afbeelding ]
Wat een heerlijke ruime slaapkamer! Mooi rustig ook.
Ik twijfel of ik een vloerkleed onder het bed wil. Lijkt mij zo lastig schoonmaken, waar alle stof zich verzameld. Maar het lijk mij wel heel lekker! Ik heb overal vloerverwarming, waardoor ik altijd op sokken/blote voeten loop. Alleen heb ik die in de slaapkamer nooit aan, waardoor het ineens koud is. Een vloerkleed lijkt mij daar ideaal voor. Kan ik snachts toch uit bed stappen zonder gelijk koude voeten te hebben en ook omkleden is fijner als ik er op kan staan.
C_arola schreef:_Lorette_ schreef:Ik heb alleen deze foto bij de hand. Nog met papieren noodgordijnen, noodlampjes, etc. Wij moeten nog schilderen en verder met de aankleding.
[ Afbeelding ]
Wat een heerlijke ruime slaapkamer! Mooi rustig ook.
Ik twijfel of ik een vloerkleed onder het bed wil. Lijkt mij zo lastig schoonmaken, waar alle stof zich verzameld. Maar het lijk mij wel heel lekker! Ik heb overal vloerverwarming, waardoor ik altijd op sokken/blote voeten loop. Alleen heb ik die in de slaapkamer nooit aan, waardoor het ineens koud is. Een vloerkleed lijkt mij daar ideaal voor. Kan ik snachts toch uit bed stappen zonder gelijk koude voeten te hebben en ook omkleden is fijner als ik er op kan staan.
Janinevv schreef:C_arola schreef:Precies daarom heb ik een schaapsbont kleed genomen voor naast het bed. Makkelijk schoon te maken en ik kan ergens warm en zacht op staan tijdens het omkleden.
Is dat echte schaapsbond ? Misschien dat een optie en maakt het denk ik ook wel mooi