Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kamsel schreef:Hier ook Vinted ontdekt, door het topic van Lautje.
Mijn eerste aankoop is nog steeds onderweg via mondial relay.
Verkoopster heeft het 2 augustus verstuurd.. wat een k*t systeem..
Mijn tweede aankoop is snel verstuurd en binnen gekomen met dhl. Shirtjes zijn wat te ruim, maar daar kan verkoopster niks aan doen.
Kun je biedingen ook verwijderen? Ik wacht al 3 weken op antwoord voor iets wat ik voor de vraagprijs wilde kopen. Nu hoeft t van mij niet meer.
En een andere heb ik betaald, maar is nog niet opgestuurd..
kamsel schreef:Fijn om te horen dat het meevalt bij mondial relay. Ik ken het hele bedrijf niet, maar de bezorgdatum zou tussen 7-9 aug zijn.
Ik zou ook denken dat je iets wil verkopen als je de vraagprijs geboden krijgt. Maar 0 reactie en regelmatig online geweest. Als je op vakantie bent, kun je toch een berichtje sturen dat je het bij terugkomst oppakt?
verootjoo schreef:kamsel schreef:Fijn om te horen dat het meevalt bij mondial relay. Ik ken het hele bedrijf niet, maar de bezorgdatum zou tussen 7-9 aug zijn.
Ik zou ook denken dat je iets wil verkopen als je de vraagprijs geboden krijgt. Maar 0 reactie en regelmatig online geweest. Als je op vakantie bent, kun je toch een berichtje sturen dat je het bij terugkomst oppakt?
Maar je kan toch gewoon klikken op kopen dan ipv bieden
Waarom bied je als je de vraagprijs goed vindt?
kamsel schreef:verootjoo schreef:
Maar je kan toch gewoon klikken op kopen dan ipv bieden
Waarom bied je als je de vraagprijs goed vindt?
Gewoon je bied de vraagprijs, dat is toch een normale uitdrukking?
Lisitano schreef:2 augustus is 7 werkdagen geleden, dat valt echt mee.
Waarom moet je antwoord op een bod als je het voor de vraagprijs wil kopen? Diegene wil het waarschijnlijk dus ook voor de vraagprijs verkopen.
PSLot, waarom twijfel je nog steeds? Omdat het kleding is dat al een eigenaar heeft gehad?
PSvanLot schreef:Ik had het pakketje met Mondial in 4 dagen in huis. Lekker snel, maar je dus meer geluk dan wijsheid
Elitedeux schreef:Phrono schreef:[ [url=m/SbOS2m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zelfde hier. Gelukkig mooi weer, gelijk in de wasmachine en in de zon te drogen. Gelukkig niks meer van te zien. Wel blij met het jurkje, was echt een koopje dus maar zo gelaten.
Ziet er leuk uit qua stof, van welk merk is die?