Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 16:02

Spotify staat hier aan op de speakers, komt er opeens een nummer voorbij waarin er iemand krijst alsof die heel veel pijn heeft ofzo. Mijn huisdieren zijn meteen helemaal van streek ;( vind het gewoon zielig..

Spotify _-:(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 16:47

Ik moet naar de supermarkt, maar ik heb geen zin. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-21 16:55

Gisteravond door gedoe veel te laat gaan slapen terwijl ik er om 6.00 uit moest vanochtend en ik ben gebroken. Weer een vrije dag naar de gallemiezen ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 16:55

xPabloBokt schreef:
Gisteravond door gedoe veel te laat gaan slapen terwijl ik er om 6.00 uit moest vanochtend en ik ben gebroken. Weer een vrije dag naar de gallemiezen ;(

:knuffel:

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 16:59

Ineke2 schreef:
Serieus ik kan mijn ogen niet geloven en ben gewoon in tranen. Mijn cijfer voor mondeling Engels is bekend. Ik heb een 10 (!) wft

Wel met zeer veel dank aan bokkers Barramundi en Mkango die mij hebben geholpen met de voorbereiding <3

Eh dit niet een ergernis maar er is hier meegeleefd dus ik deel het toch maar hier :D

Wat is dan Wft, vraag ik me zo af. :+

Gefeliciteerd!!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-21 16:59

What fiets the, duh. :Y)

@Mkango dankjewel voor je knuffel <3

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 17:15

What fe tuck!

Gefeliciteerd Ineke! Een 10 is ook weer gelijk heel mega **\O/**

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 17:16

Knert schreef:
Ineke2 schreef:
Serieus ik kan mijn ogen niet geloven en ben gewoon in tranen. Mijn cijfer voor mondeling Engels is bekend. Ik heb een 10 (!) wft

Wel met zeer veel dank aan bokkers Barramundi en Mkango die mij hebben geholpen met de voorbereiding <3

Eh dit niet een ergernis maar er is hier meegeleefd dus ik deel het toch maar hier :D

Wat is dan Wft, vraag ik me zo af. :+

Gefeliciteerd!!
Wet op het financieel toezicht. :j

Ik ben nog steeds niet naar de supermarkt gegaan. :') Kneus die ik ben.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 17:19

Dat ik mezelf beetje druk om morgen maak.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 17:19

Studiegenoot die ons projectgroepje weer eens lekker in de steek laat.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 18:07

Scooter die zei doe het vandaag niet meer. Kon laatste stukje van dierenspeciaalzaak lopen naar de flat. Met dat ik tot de conclusie kwam dat ik ook nog omhoog moest duwen om fietsenstalling in te komen.

Gebeld om te laten ophalen voor maken. Kunnen ze morgen ophalen, maar zou niet voor het weekend gemaakt kunnen worden. Fijn zit ik dus met enige vervoermiddel die ermee kap.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 18:09

Mkango schreef:

Je kan het, je kan het!
Denk aan de gezonde groente en fruitafdeling rekken met chocola!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 18:18

Telpeva schreef:
Mkango schreef:

Je kan het, je kan het!
Denk aan de gezonde groente en fruitafdeling rekken met chocola!

Ik ben dus serieus de chocolade vergeten. ¬¬' Maar ik heb nu iig avondeten. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 18:34

Haha ik zag het pas toen het gequote werd en dacht, ik zeg niks :') ik heb uiteraard per ongeluk de f en de t omgedraaid getypt :D

Wet op financieel toezicht is wel mooi gevonden Mkango _O-

Mand gefeliciteerd met je verjaardag Y)(^)

Daks heel veel sterkte met het verlies van je kat :knuffel:

Ik wilde vanmorgen voor stage even naar de supermarkt. Gaan ze plotseling pas weer om 08:00 uur open ipv 07:00 uur >;)
Ik was niet de enige, er stond een oudere vrouw heel erg te balen.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 18:38

Ik heb een hele gave ronde zwarte tafel gezien en heb er supergave stoelen bij gezien (moeten alleen nog even proef zitten) en dat ik het bijwijzen van spreken al gekocht heb en vriend 'een zwarte tafel nog even moet laten bezinken'.
(Past mi prima bij de rest, hebben ook 3 zwarte, rode salontafeltjes staan.. leek mij leuk om dat terug te laten komen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 19:09

Dat ik gwn niet meer alleen durf te zijn.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 19:37

Niet echt een ergernis, maar dat Formidable is overleden... Ik schrik ervan, zo'n gave hengst... |(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 19:38

Marije_1997 schreef:

Maar daarin tegen kan alleen zijn juist echt even goed zijn! Vroeger dacht ik ook oh wat verschrikkelijk als je alleen bent , maar tegenwoordig geen problemen meer mee. Gericht zijn op jezelf is oh zo belangrijk. Ik denk zelfs dat op jezelf zijn , je ook beter bent in het onderhouden van relaties.
Ik ben het dagelijks nodig om alleen te zijn. Dit houdt voor mij vaak in op mijn kamer ( ik woon nog thuis) laptop aan en beetje van alles en wat bekijken.

En verder vindt ik zelfstandigheid en onafhankelijkheid ook zeer belangrijk. Helemaal na het gedoe met een vriendin van mij , ben ik er weer zwaar aan herinnerd dat je ook lief voor jezelf moet zijn. Tevens heeft het mij ook veranderd op een positieve manier. Ik ben er van gegroeid en daardoor werd de pijn ook snel minder.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 19:45

Mensen die de naam van dingen niet goed zeggen/schrijven. :+. Jongens het is Primark, zonder T!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 20:16

Voetje doet zeer. Moet nog het gesprek aan gaan op mijn bijbaan, waar ik deze blessure heb opgelopen. Dat ik nog wel 6 weken uit de running lig, zullen ze niet blij mee zijn. En aangezien ik nog wel wil paardrijden af en toe, duurt het herstel nog langer.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 20:29

iirrssjjee schreef:
Mensen die de naam van dingen niet goed zeggen/schrijven. :+. Jongens het is Primark, zonder T!

Nee, Prittmark toch? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 20:35

Zebrastreep schreef:
Marije_1997 schreef:

Maar daarin tegen kan alleen zijn juist echt even goed zijn! Vroeger dacht ik ook oh wat verschrikkelijk als je alleen bent , maar tegenwoordig geen problemen meer mee. Gericht zijn op jezelf is oh zo belangrijk. Ik denk zelfs dat op jezelf zijn , je ook beter bent in het onderhouden van relaties.
Ik ben het dagelijks nodig om alleen te zijn. Dit houdt voor mij vaak in op mijn kamer ( ik woon nog thuis) laptop aan en beetje van alles en wat bekijken.

En verder vindt ik zelfstandigheid en onafhankelijkheid ook zeer belangrijk. Helemaal na het gedoe met een vriendin van mij , ben ik er weer zwaar aan herinnerd dat je ook lief voor jezelf moet zijn. Tevens heeft het mij ook veranderd op een positieve manier. Ik ben er van gegroeid en daardoor werd de pijn ook snel minder.

Alleen zijn kan voor mij momenteel zelfs gevaarlijk zijn. Ik ben blij dat m'n ouders thuis zijn, als ik wegga met de auto ben ik niet alleen of ik bel. Dus ja..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 20:37

Ik verveel me en ik weet niet waar ik zin in heb en ik heb nergens zin in...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 20:40

Zebrastreep schreef:
Marije_1997 schreef:

Alleen zijn kan voor mij momenteel zelfs gevaarlijk zijn. Ik ben blij dat m'n ouders thuis zijn, als ik wegga met de auto ben ik niet alleen of ik bel. Dus ja..

Alleen zijn kan ook best een proces zijn wat je moet leren. Angsten aangaan is ook niet makkelijk! Ik ben ook al 3 jaar bezig om dwangmatige klachten af te bouwen wat ook gebaseerd is op angst. Nu gaat dat ook met ups en downs. Ik zat echt maanden in een up en sinds november vorig jaar weer in een flinke down , en nu gaat het weer wat beter gelukkig. Alleen de angst aan gaan is heel spannend , maar door het aan te gaan heb ik nu al veel minder last van spanning als het een x niet helemaal lukt zoals ik dat wil

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 20:54

Slecht internet ... ik ben nog niet klaar met werken. Zucht!