Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 13:53

Dat hoop ik ook Hilli! Wel vervelend voor Claudia en Rockwitch. Hopelijk komt het pakket vandaag!

StonedRomy schreef:
Shiawase schreef:
Klopt, ik ben je Secret Santa! *\o/*
De getallen bij hint 3 stonden voor de plek van de letters in het alfabet. Zo kon je achterhalen welke letter uit de onderstreepte woorden in mijn naam zaten. :)

Oh ja. Dat maakt het allemaal wat logischer. Ik ben gewoon de lijst af gegaan en heb schrijfstijl van iedereen met een e in de naam en 8 letters zitten vergelijken. :')

Maar heel erg bedankt en excuses dat je zo lang hebt moeten wachten. Ik ben ook nooit de leukste in escape rooms enzo.

Geeft niets hoor! Uiteindelijk heb je het kunnen raden, dus dat is toch goed!
Leuk om te lezen dat je blij bent met het pakket, dat de koekjes goed van formaat zijn voor Olivia en dat de honden blij zijn met de vogel! :D

rockwitch

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 14:28

Ik hoop idd ook dat het pakket wel gewoon naar Claudia onderweg is. Maar volgens mij was alles wel onderweg toch?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 14:29

Nou dat betwijfel ik eigenlijk, is toch wel weg toevallig dat de Ss die niet reageerd er ook nog geen pakket van is aangekomen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 14:31

Maar het beheer zei toch dat het een unicum is dat alle pakketten zijn verzonden dit jaar? Hopelijk is er niks ergs aan de hand. Ik kan me niet voorstellen dat iemand bewust niks meer laat horen. Voor de betrokken is het wel jammer. Hopelijk krijgen ze snel duidelijkheid
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 29-12-20 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 14:34

Alle pakketten zouden verzonden zijn, niet reageren in het topic wil niet zeggen dat de organisatie niets heeft gehoord. :)
Hoe het ook zit, we mogen er van uit gaan dat alles goed komt en Claudia krijgt gewoon het meest fantastische pakket van allemaal als beloning voor haar lange wachten. :)

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 15:05

Als het lootje van Rockwitch = Santa van Claudia. Dan is er op 14 december door deze deelnemer een bericht geplaatst dat het pakket eraan komt.
Dus of dat is misgelopen, wellicht on dezelfde reden waarom ze helemaal niet meer online is gekomen, of het pakket heeft de toeristische route genomen.

@beheer: deze gebruiker heeft geen (tijdelijke) ban waardoor ze niet meer op Bokt heeft ingelogd?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 15:16

Roodvos, als mod kan ik zeggen dat dat niet het geval is. :) En gebruiker is nog wel online geweest gisteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 15:20

Hopelijk is het laatste pakket ook snel binnen!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 15:21

Ik zie dat desbetreffende Bokker zich nog wel in wat andere topics heeft gemengd afgelopen periode.

Misschien overvallen door de sluiting van alle niet essentiele winkels waardoor het pakket nog niet compleet was en de Bokker geen half pakket wilde versturen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 15:30

Apple schreef:
Ik zie dat desbetreffende Bokker zich nog wel in wat andere topics heeft gemengd afgelopen periode.

Misschien overvallen door de sluiting van alle niet essentiele winkels waardoor het pakket nog niet compleet was en de Bokker geen half pakket wilde versturen?

Alle track en trace codes waren bij het beheer binnen begreep ik! :-)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 15:38

Ah als ze nog ingelogd is komt het vast goed

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 15:46

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Hey stalkertjes :'), stalken doen we alleen bij ons eigen lootje en niet bij andere lootjes of Santa's :+

Wij hebben contact gehad met de Santa van Claudia en het schijnt inderdaad zo te zijn dat het pakket 14 december al verzonden is. Helaas is de track en trace code verloren waardoor wij nu niet weten waar het pakket zich bevind. Wij dachten inderdaad dat wij alle track en trace codes hadden, maar er zat een dubbele track en trace code tussen. Claudia is hier al van op de hoogte gebracht. Wij hopen dat het pakket deze week nog aankomt, ondertussen is de Santa van Claudia hard op zoek naar de track en trace code. Mocht dit niet het geval zijn, dan gaan wij andere stappen ondernemen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 16:06

Sorry dat ik mijn plasje er nog even over wil doen :') maar als die persoon wel in andere topics actief is is ze dan al benadert door het beheer om even wat te laten horen?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 16:17

Nee, dat hebben we uiteraard niet gedaan... >;) :roll: :')

Uiteraard zitten wij hier boven op.
Open deuren hoeven niet geopend te worden :n :)

Tips om dit soort ongein te voorkomen mogen dan weer wel, want om eerlijk te zijn ben ik met dit soort gelul wel meer dan klaar :\
Ik was echt heel happy dat dit jaar alle pakketten verstuurd waren, maar het kan schijnbaar nooit perfect gaan :n
#teleurgesteld+

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 16:29

Wat jammer :( hopelijk komt het pakket alsnog boven water! Zou echt jammer zijn als er weer een pakket onverstuurd blijft. Snap dat je daarvan baalt MDH!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 16:40

Begrijp ik het nou goed?
Wel onlinr komen en reageren in andwre topics maar niet je SS raden?

Snap ik MDH,en ja wat kun je eraan doen... blijft toch lastig schijnbaar... Alleen mensen mee laten doen die afgelopen jaren goed mee hebben gedaan?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 16:43

Ja, maar dan sluit je nieuwe mensen uit en dat is zonde want we horen ook elk jaar heel veel mensen die voor het eerst mee doen en het helemaal geweldig vinden.
En om eerlijk te zijn, elk jaar is het wel raak en niet alleen door nieuwe mensen, maar ook door mensen die al vaker hebben deelgenomen :(

Overigens, de mensen die in eerdere edities geen pakket hebben verstuurd staan op een lijst en zijn uiteraard uitgesloten van deelname bij andere edities :)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 16:56

Pff.. wat een gedoe zo zeg! :n Toch jammer dat het nou dan net weer niet leuk kan gaan. Ik hoop dat het pakket alsnog komt!

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 16:56

M_D_H schreef:
Ja, maar dan sluit je nieuwe mensen uit en dat is zonde want we horen ook elk jaar heel veel mensen die voor het eerst mee doen en het helemaal geweldig vinden.
En om eerlijk te zijn, elk jaar is het wel raak en niet alleen door nieuwe mensen, maar ook door mensen die al vaker hebben deelgenomen :(

Overigens, de mensen die in eerdere edities geen pakket hebben verstuurd staan op een lijst en zijn uiteraard uitgesloten van deelname bij andere edities :)

Groot gelijk dat er een 2e lijst is maar dan met mag niet meedoen. :n

Dit jaar heb ik voor het eerst meegedaan en nu had ik ook een topper van een plaaggeest Santa. <3

En dit was echt onvergetelijk al is het alleen maar omdat het glitter nog dagelijks zichtbaar is _O-

En wat ik zo heb gelezen is mijn lootje ook blij geworden en daar doen we het toch voor?!

Ik vind het zo erg dat mensen en vooral ook het beheer die hier zoveel tijd en pb's in steken dat ze gekwetst worden. :r

Sommige mensen zouden zich rot moeten schamen.

Edit,ik wil met plezier nog wel een pakket versturen! Ik zag al dat brengen iets lastiger wordt :P

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 16:59

Ik snap echt niet hoe iemand dit over z’n hart van verkrijgen. Wat ontzettend jammer.

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 17:01

Pikkepor schreef:
Super leuke pakketten die nog binnenkomen!

En ik ben trots op ons! ALLE pakketten verzonden :wow: aan ons zal het dus niet liggen dit jaar.

@Lous, wat waren je hints? Als je wil dat we mee puzzelen kun je ze misschien hier delen?

Ik ga dadelijk aan een kopje Chai uit mijn pakket <3 Ik heb al heel wat pagina's terug mijn vermoeden uitgesproken dat ik denk dat Nikkidekerf mijn santa was? Maar ik heb nog geen bevestiging gehad :o

Oh my, sorry!! Ik heb je net een privéberichtje gestuurd, je had het helemaal goed, met de witbiertjes :D

Mijn hoofd stond afgelopen tijd even bij iets anders dan bokt dus ben helaas wat minder actief geweest in het santa topic dan normaal, dus ben nu even aan het doorscannen/bijlezen. Ik hoop dat het laatste pakket toch ook nog binnenkomt!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 17:11

Beetje jammer dat er zo gereageerd moet worden met dergelijke smileys mdh. Het is een oprechte vraag vanuit mij, want het had best gekund dat jullie mensen een bepaalde tijd de tijd willen geven eer jullie actie ondernemen, wat ik ook best had kunnen snappen met de drukte bij de post. Ik snap dan ook niet dat er opeens zo gereageerd moet worden in een positief topic als dit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 17:17

Je zou mensen bijna een soort 'borg' laten betalen: verstuur je je pakket, krijg je het weer terug, doe je dat niet, dan gaat het naar het pakket voor degene die niets heeft gekregen. Jammer dat zo'n mooi initiatief op basis van wederzijds vertrouwen door sommigen zo'n nare bijsmaak moet krijgen...

Ik heb wel echt genoten! :D Vind het zó leuk dat ik een keer mee kon doen.
De maskers zijn al in gebruik genomen en m'n huid is je dankbaar, Hilli! Die is zo droog dat er gewoon niet tegenop te smeren is, dus een extra boost is echt heel fijn!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 17:19

Oke, ik zet de smileys er bij om de boodschap, die hard gelezen kan worden en ook vrij sarcastisch was, wat te verlichten en persoonlijk vind ik vragen, die open deuren, zijn juist erg onnodig zeker nadat er al een bericht over geplaatst waarin letterlijk staat dat het beheer al contact heeft met de bewuste Santa.

Maar goed, laten we dit gesprek maar niet verder voeren want hierin verschillen wij gewoon van mening en dat kan en dat mag :)

Wij doen ons best vanuit het beheer en ik denk, nee vind, dat dat voldoende is...

Mkango schreef:
Je zou mensen bijna een soort 'borg' laten betalen: verstuur je je pakket, krijg je het weer terug, doe je dat niet, dan gaat het naar het pakket voor degene die niets heeft gekregen. Jammer dat zo'n mooi initiatief op basis van wederzijds vertrouwen door sommigen zo'n nare bijsmaak moet krijgen...

Ik heb wel echt genoten! :D Vind het zó leuk dat ik een keer mee kon doen.

Wij hebben daar wel eens over gesproken, geloof 4 jaar terug al, maar dat was qua organisatie dusdanig lastig dat het dat niet waard is, het moet voor ons ook leuk blijven natuurlijk :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 17:22

Het was ook helemaal niet als verwijt bedoelt, want ik denk dat niemand aan jullie inzet twijfelt. Daarom snap ik die hele toon ook niet. Maar goed. Dat worden we idd niet eens. Dus dit is het laatste wat ik erover wilde zeggen