Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Telpeva schreef:Schijt aan corona gedrag van iemand die ik ken.
Deze pandemie maakt wel dat ik mijzelf afvraag wat ik van sommige vriendschappen vind, ik vind de keuzes van sommige echt zo ontzettend teleurstellend. Bij sommige vrienden denk ik echt: wie ben jij, wil ik nog met jou gezien worden. Eigenlijk niet...
Herkenbaar..
Mkango schreef:M’n moeder en haar TV-obsessie. We beginnen de avond met EditieNL gevolgd door de oranje verbale stront van RTL Boulevard, het RTL Nieuws, en het NOS Journaal. Elke. Avond. Weer.Het irritantste is dat m’n vader en ik geen woord mogen uitbrengen, maar zijzelf de helft van de tijd überhaupt niet zit te luisteren of te kijken omdat ze te druk is met haar andere obsessie: spelletjes spelen op de iPad.
Kairos schreef:denisesilver schreef:Zoeken naar een stage. Alweer twee die zijn afgeketst door geen plaats voor stagiairs. Heb nu maar een oproepje geplaatst op LinkedIn.
Ik zit ook voor mn studie in de verkeerde omgeving, alle bedrijven zitten in het oosten en noordelijker. Maar gezien het de bedoeling is straks met mijn ouders, zus en schoonboer een boerderij te kopen, kan ik ook na mijn studie niet in het oosten gaan werken en zit ik vast aan dit probleem. Ik wil graag de paarden aan huis en dit is de enige manier waarop dat zou gaan, maar het zet me zo vast in mijn keuzes. Benauwend.
Edit: verduidelijkt
Misschien ook delen op relevante groepen in jouw vakgebied op Facebook? Ik zie de laatste tijd op Facebook wel vaker oproepjes voorbij komen.
MerleSimone schreef:Een vreselijk irritante update van FacebookDezelfde als instagram, hij scrollt niet verder als je alle berichten hebt 'gelezen'. Laat mij gewoon scrollen
Maar nog veel irritanter vind ik de sectie' groepen'. Kon daar heerlijk rondkijken met alles van de groepen die ik volgde door elkaar, maar ik zie nu alleeeeeen maar voorgestelde groepen. Nauwelijks berichten meer van de groepen die ik wel volg. Wil ik niet. Rot op. Heel irritant
nicole_floor schreef:MerleSimone schreef:Een vreselijk irritante update van FacebookDezelfde als instagram, hij scrollt niet verder als je alle berichten hebt 'gelezen'. Laat mij gewoon scrollen
Maar nog veel irritanter vind ik de sectie' groepen'. Kon daar heerlijk rondkijken met alles van de groepen die ik volgde door elkaar, maar ik zie nu alleeeeeen maar voorgestelde groepen. Nauwelijks berichten meer van de groepen die ik wel volg. Wil ik niet. Rot op. Heel irritant
Daarom ben ik happy dat je bij Facebook je tijdlijn weer op recent kan zetten.