Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

theadora99

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 17:04

Aan dat ik zo veel dingen voor school in mijn hoofd heb maar ik krijg het gewoon niet goed op papier

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 17:41

Dat ik tegen mijn huisgenoten (20+ jaar oud, 2 HBO studerend, 1 werkend) moet zeggen dat plastic drank pakken en peuken niet in GFT afval hoort en dat niemand zich aangesproken voelt :roll:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 17:54

Captain schreef:
Telpeva schreef:
Schijt aan corona gedrag van iemand die ik ken.

Deze pandemie maakt wel dat ik mijzelf afvraag wat ik van sommige vriendschappen vind, ik vind de keuzes van sommige echt zo ontzettend teleurstellend. Bij sommige vrienden denk ik echt: wie ben jij, wil ik nog met jou gezien worden. Eigenlijk niet...

Herkenbaar..

Hier ook. En het de vriendschap is oud maar hij gaat helemaal op in dat viruswaarheidgedoe. Ergens snap ik het wel, hij is helemaal alleen op een flatje maar hij reageert op alles, via fb of de app en dan meteen zo agressief. Krijg de effing paasei gast.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 17:56

Snot verkouden en laat van mijn neus. Ben waarschijnlijk ergens allergisch voor (loop al 2 maanden met verschillende klachten). Maar kan pas 12 november voor de uitslag.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 18:14

Dat door mijn eigen schuld mijn haar tekort is geknipt.Het stekelt nu :(

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 18:51

Dat de veters van mijn rijlaars weer stuk is. Keer 3 minstens

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 18:58

Aan mezelf. Ik vond het een goed plan om de kerstboom op te tuigen en nu vraag ik me af waarom ik dat ding in hemelsnaam nu al uit de kast wilde.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 20:07

Bij mij staat hij ook al hoor :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 20:14

Mezelf, ik heb me vanmiddag laten afleiden door de woningbouw en andere dingen waardoor ik nu nog wat voor mijn opdrachten wil doen. Maar ik ben eigenlijk ook heel erg moe nu.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 20:45

Gezeur op het werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 20:51

M’n moeder en haar TV-obsessie. We beginnen de avond met EditieNL gevolgd door de oranje verbale stront van RTL Boulevard, het RTL Nieuws, en het NOS Journaal. Elke. Avond. Weer. :roll: Het irritantste is dat m’n vader en ik geen woord mogen uitbrengen, maar zijzelf de helft van de tijd überhaupt niet zit te luisteren of te kijken omdat ze te druk is met haar andere obsessie: spelletjes spelen op de iPad. |o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 20:55

Mkango schreef:
M’n moeder en haar TV-obsessie. We beginnen de avond met EditieNL gevolgd door de oranje verbale stront van RTL Boulevard, het RTL Nieuws, en het NOS Journaal. Elke. Avond. Weer. :roll: Het irritantste is dat m’n vader en ik geen woord mogen uitbrengen, maar zijzelf de helft van de tijd überhaupt niet zit te luisteren of te kijken omdat ze te druk is met haar andere obsessie: spelletjes spelen op de iPad. |o

RTL Boulevard zou verboden moeten worden. Mijn vader kijkt in de avond altijd shownieuws. Alsof mij het interesseert dat Patty Brard zo verdrietig is dat ze door corona niet naar haar vakantie huis op Ibiza kan. En vooral die presentators je zal maar zo zijn.. :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 21:07

Hahaha lijkt mijn moeder wel, alleen kijkt zo ook The Bold :r
Als wij dan bellen neemt ze gewoon niet op :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 21:43

Kairos schreef:
denisesilver schreef:
Zoeken naar een stage. Alweer twee die zijn afgeketst door geen plaats voor stagiairs. Heb nu maar een oproepje geplaatst op LinkedIn.

Ik zit ook voor mn studie in de verkeerde omgeving, alle bedrijven zitten in het oosten en noordelijker. Maar gezien het de bedoeling is straks met mijn ouders, zus en schoonboer een boerderij te kopen, kan ik ook na mijn studie niet in het oosten gaan werken en zit ik vast aan dit probleem. Ik wil graag de paarden aan huis en dit is de enige manier waarop dat zou gaan, maar het zet me zo vast in mijn keuzes. Benauwend.

Edit: verduidelijkt

Misschien ook delen op relevante groepen in jouw vakgebied op Facebook? Ik zie de laatste tijd op Facebook wel vaker oproepjes voorbij komen.

Thanks voor het advies, had ik nog niet aan gedacht!

Ieuw dat RTL boulevard rommel inderdaad, vreselijk. Maar vanavond lekker chateau Meiland *\o/*

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 21:46

Aan de scheidsrechter bij Feyenoord-Wolfsberger :\

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 21:48

Flying_Angel schreef:
Aan de scheidsrechter bij Feyenoord-Wolfsberger :

-O- geen woorden voor. Man,man,man wat een ellende!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 21:53

fohadie schreef:
Flying_Angel schreef:
Aan de scheidsrechter bij Feyenoord-Wolfsberger :

-O- geen woorden voor. Man,man,man wat een ellende!

Echt hè, om te janken ;(

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 21:55

Dat er nu eisen gesteld worden aan welk slot je op je kast moet. Uhh, dat is toch echt mijn probleem vind ik zelf. Maar als ze hier echt over vallen verleng ik niet hoor, pff.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 23:05

Een vreselijk irritante update van Facebook |o Dezelfde als instagram, hij scrollt niet verder als je alle berichten hebt 'gelezen'. Laat mij gewoon scrollen :')

Maar nog veel irritanter vind ik de sectie' groepen'. Kon daar heerlijk rondkijken met alles van de groepen die ik volgde door elkaar, maar ik zie nu alleeeeeen maar voorgestelde groepen. Nauwelijks berichten meer van de groepen die ik wel volg. Wil ik niet. Rot op. Heel irritant :')

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 23:48

Zaterdagaaf ;(

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 00:05

MerleSimone schreef:
Een vreselijk irritante update van Facebook |o Dezelfde als instagram, hij scrollt niet verder als je alle berichten hebt 'gelezen'. Laat mij gewoon scrollen :')

Maar nog veel irritanter vind ik de sectie' groepen'. Kon daar heerlijk rondkijken met alles van de groepen die ik volgde door elkaar, maar ik zie nu alleeeeeen maar voorgestelde groepen. Nauwelijks berichten meer van de groepen die ik wel volg. Wil ik niet. Rot op. Heel irritant :')

Daarom ben ik happy dat je bij Facebook je tijdlijn weer op recent kan zetten. <3

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 00:08

nicole_floor schreef:
MerleSimone schreef:

Daarom ben ik happy dat je bij Facebook je tijdlijn weer op recent kan zetten. <3

Nice, thanks! Nu alleen die groepen nog :')

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 00:29

Limited edition all stars die bij aankomst echt totaal ruk zijn afgewerkt en linea recta terug mogen, en dat gewoon via de officiële store.

M'n manager die me een schraper noemt omdat ik een declaratie ter waarde van maar 14 euro indien voor extra reis/parkeerkosten. F*ck you, pay me.

Mensen die oliebol stirren en je voor hun karretje willen spannen om andere mensen dwars te zitten. Leave me out of it.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 00:53

Gewoon.

Aan mensen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 01:07

Nabster schreef:
Zaterdagaaf ;(

Wat doe je |(