corine1981 schreef:Die 1,5 meter is überhaupt niet zo spannend. Ik maak me daar helemaal niet - meer- druk om voor mezelf. Ik probeer zo goed en kwaad rekening te houden met mensen die daar wel spastisch over doen, maar ik geloof toch echt nog steeds niet dat het daarin zit. Al HELEMAAL niet om de maatschappij op in te richten.
Ik denk dat vooral binnen die anderhalve meter zeker wel belangrijk is. Ik snap niet dat mensen nu opeens zelf denken te kunnen beslissen dat dat er niet meer toe doet. Buiten loop je sowieso al veel minder risico.
SusanH schreef:Ja, zo ongeveer al had ik hem ergens anders gezien. Hij vond de drukte met Hemelvaart niet zo spannend. Ik heb ook het idee dat de media dat soort dingen behoorlijk opklopt momenteel.
Die IKEA rijen waar veel mensen zich over opwonden vond Diederik Gommers toen ook niet zo schokkend. Toen zei hij: we moeten weer naar buiten, we moeten verder.
Ik vind hem een hele fijne man, heel genuanceerd en nuchter.
@MoniqueT: fijn dat ze naar je man gaan kijken, dat lijkt me toch wel een geruststelling. Hopelijk valt het allemaal mee.