Ik kan echt niet wachten tot ik gesteriliseerd ben zodat ik naar waarheid kan zeggen dat ik geen kinderen kán krijgen

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Ik heb ooit een te brutale vragen stellende ex-collega geantwoord dat ik iets in mijn buik had waardoor ik ze niet kon krijgen. Ze trok wit weg dus ik dacht, mooi die heeft dr lesje geleerd. Maar niets bleek minder waar want vervolgens vroeg ze wat ik dan precies had in mijn buik.
''Een spiraal''
Ik kon de vraagtekens letterlijk uit haar oren zien vliegen maar ze hield daarna wel wijselijk haar mond.
TheWelsh schreef:Mag ik hier even aanschuiven?
38, getrouwd, jongste zoon van mijn man woont sinds 15 jaar fulltime bij ons, geen eigen kinderen....
En morgen afspraak bij het opname plein in het ziekenhuis voor verwijdering van mijn eileiders
KarenQ schreef:Spannend TheWelsh! Nou ja, de enige manier om echt niet zwanger te worden, is geen seks te hebben of baarmoeder eruit. Want geen enkel middel is 100% veilig, die garantie ga je echt niet krijgen.
De keuze is denk ik wel makkelijker als je een geschiedenis van eierstokkanker in de familie hebt én je zeker geen kinderen meer wilt.
Sizzle schreef:Ik heb nog nooit gehoord van spontane eierstok regeneratie. Als je geen ei hebt valt er geen kip van te maken.
Sizzle schreef:Oh dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik had vanwege de eierstokkanker in de familie gedacht dat ze die dus weghalen.
Maar als enkel de eileider weg is, dan heb je inderdaad nog kans op een zwervend ei. Maar dan helpt die ingreep toch ook niet tegen kanker?
TheWelsh schreef:KarenQ schreef:Spannend TheWelsh! Nou ja, de enige manier om echt niet zwanger te worden, is geen seks te hebben of baarmoeder eruit. Want geen enkel middel is 100% veilig, die garantie ga je echt niet krijgen.
De keuze is denk ik wel makkelijker als je een geschiedenis van eierstokkanker in de familie hebt én je zeker geen kinderen meer wilt.
Ja klopt hoor, maar geen sex is geen optie (voor mij dan)
Baarmoeder eruit zou ik best willen eigenlijk maar nadeel is dan de overgang en daarbij geloof ik niet dat ze dat zomaar doen.
TheWelsh schreef:Sizzle schreef:Oh dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik had vanwege de eierstokkanker in de familie gedacht dat ze die dus weghalen.
Maar als enkel de eileider weg is, dan heb je inderdaad nog kans op een zwervend ei. Maar dan helpt die ingreep toch ook niet tegen kanker?
Ik dacht hetzelfde, maar eierstokkanker blijkt bijna altijd in de eileiders te beginnen.
_San87_ schreef:Ik verwerk retouren voor een aantal grote bedrijven. Er zijn mensen die gebruikte kolfapparaten terugsturen. Ik vind dat zó vies he.
_San87_ schreef:Nee, die kunnen ze er rustig uit slopen. Maar dat doen ze alleen mij zware medische indicatie.