Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Klinkt interessant Mkango, maar denk niet dat ik er veel van bak![]()
Ik heb wel nog een vertaling van de handleiding van een labelprinter?Heel interessant ook (not
) en het is al voorvertaald door een machine dus je hoeft t alleen maar aan te passen
Hoppit schreef:Muurfff probeer je met je goeie gedrag je niet digitale werk toch zo veel mogelijk thuis te werken. Koop je keurig een webcam om eindelijk eens een keer dat overleg dan maar digitaal te doen... Stort Bol je geld terug want de leverancier levert niet. Er is gewoon nergens meer een webcam onder de €1000 te vinden.
Stokoud gevalletje ergens uit gevist, wil je virusscanner de drivers niet downen wegens te louche en om je digitale camera's/GoPro om te bouwen moet je of iets kopen of verdomd technisch zijn. Grrrrr
Iemand tips?
Hoppit schreef:Muurfff probeer je met je goeie gedrag je niet digitale werk toch zo veel mogelijk thuis te werken. Koop je keurig een webcam om eindelijk eens een keer dat overleg dan maar digitaal te doen... Stort Bol je geld terug want de leverancier levert niet. Er is gewoon nergens meer een webcam onder de €1000 te vinden.
Stokoud gevalletje ergens uit gevist, wil je virusscanner de drivers niet downen wegens te louche en om je digitale camera's/GoPro om te bouwen moet je of iets kopen of verdomd technisch zijn. Grrrrr
Iemand tips?
Anoniem schreef:Hoppit schreef:Muurfff probeer je met je goeie gedrag je niet digitale werk toch zo veel mogelijk thuis te werken. Koop je keurig een webcam om eindelijk eens een keer dat overleg dan maar digitaal te doen... Stort Bol je geld terug want de leverancier levert niet. Er is gewoon nergens meer een webcam onder de €1000 te vinden.
Iemand tips?
Zit er geen camera in je laptop zelf dan?
Ik dacht dat dat overal in zat.
Telpeva schreef:Misschien je telefoon (of tablet als je die hebt) in een houdertje rechtop zetten bij je werkplek, en die gebruiken om te communiceren via een app? Ik hoor van mensen dat ze nu videobellen met bijvoorbeeld Whatsapp of Zoom.
Ik had een webcam maar die heb ik een halfjaartje terug in de kliko gedaan omdat ik hem nooit meer gebruikteachteraf nu jammer want je had hem zo mogen hebben maar ik heb hem dus al niet meer.
Niobe schreef:Same.lenaa_tje schreef:Ik vind de wind fris maar misschien ben ik een zeur. Kinderen spelen wel in korte broek buiten zie ik.
Het zou hier 20 graden zijn momenteel zegt mijn telefoon.
Ik zit niet graag in de zon, maar in de schaduw is het best fris!
Maar ik heb het ook gauw koud
Hoppit schreef:Niet op desktopPC's neeWas na jaren laptops het gewoon even zat, dus gewoon weer aan de PC. Bakken goedkoper en betere kwaliteit van vanalles en wat. Alleen zo'n ding als een webcam moet je wel los hebben