Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 12:38

Voor vijf euro per stuk wil ik best jullie huiswerk en schoolopdrachten maken. Maar niet klagen als je een slecht cijfer haalt! :Y)

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 12:54

Klinkt interessant Mkango, maar denk niet dat ik er veel van bak :+

Ik heb wel nog een vertaling van de handleiding van een labelprinter? O:) Heel interessant ook (not :+ ) en het is al voorvertaald door een machine dus je hoeft t alleen maar aan te passen :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 12:56

Ik heb 11 cavia hokken en 4 kattenbakken in de aanbieding.
Wie bied?
Ik zet drinken en iets lekkers klaar.
Wil wel huiswerk maken maar niet te moeilijk _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 12:58

Foaly schreef:
Klinkt interessant Mkango, maar denk niet dat ik er veel van bak :+

Ik heb wel nog een vertaling van de handleiding van een labelprinter? O:) Heel interessant ook (not :+ ) en het is al voorvertaald door een machine dus je hoeft t alleen maar aan te passen :')

Hoeft ook niet, een 50% score is genoeg. In de UK liggen de standaarden niet zo hoog. :')

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 13:01

Muurfff probeer je met je goeie gedrag je niet digitale werk toch zo veel mogelijk thuis te werken. Koop je keurig een webcam om eindelijk eens een keer dat overleg dan maar digitaal te doen... Stort Bol je geld terug want de leverancier levert niet. Er is gewoon nergens meer een webcam onder de €1000 te vinden.
Stokoud gevalletje ergens uit gevist, wil je virusscanner de drivers niet downen wegens te louche en om je digitale camera's/GoPro om te bouwen moet je of iets kopen of verdomd technisch zijn. Grrrrr
Iemand tips?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 13:09

Hoppit schreef:
Muurfff probeer je met je goeie gedrag je niet digitale werk toch zo veel mogelijk thuis te werken. Koop je keurig een webcam om eindelijk eens een keer dat overleg dan maar digitaal te doen... Stort Bol je geld terug want de leverancier levert niet. Er is gewoon nergens meer een webcam onder de €1000 te vinden.
Stokoud gevalletje ergens uit gevist, wil je virusscanner de drivers niet downen wegens te louche en om je digitale camera's/GoPro om te bouwen moet je of iets kopen of verdomd technisch zijn. Grrrrr
Iemand tips?

Misschien je telefoon (of tablet als je die hebt) in een houdertje rechtop zetten bij je werkplek, en die gebruiken om te communiceren via een app? Ik hoor van mensen dat ze nu videobellen met bijvoorbeeld Whatsapp of Zoom.
Ik had een webcam maar die heb ik een halfjaartje terug in de kliko gedaan omdat ik hem nooit meer gebruikte :o achteraf nu jammer want je had hem zo mogen hebben maar ik heb hem dus al niet meer.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-20 13:10

Mini ergernis maar loungeset zou vandaag komen. Blijkt het pakket B te zijn en komt pakket A later. Jammer :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 13:20

Hoppit schreef:
Iemand tips?

Zit er geen camera in je laptop zelf dan?
Ik dacht dat dat overal in zat.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 13:29

xPabloBokt schreef:
Mini ergernis maar loungeset zou vandaag komen. Blijkt het pakket B te zijn en komt pakket A later. Jammer :+

Omdenken het is nog vrij koud om er op te zitten :')

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 13:32

Anoniem schreef:
Hoppit schreef:
Iemand tips?

Zit er geen camera in je laptop zelf dan?
Ik dacht dat dat overal in zat.

Niet op desktopPC's nee ;) Was na jaren laptops het gewoon even zat, dus gewoon weer aan de PC. Bakken goedkoper en betere kwaliteit van vanalles en wat. Alleen zo'n ding als een webcam moet je wel los hebben :')

Telpeva schreef:
Misschien je telefoon (of tablet als je die hebt) in een houdertje rechtop zetten bij je werkplek, en die gebruiken om te communiceren via een app? Ik hoor van mensen dat ze nu videobellen met bijvoorbeeld Whatsapp of Zoom.
Ik had een webcam maar die heb ik een halfjaartje terug in de kliko gedaan omdat ik hem nooit meer gebruikte :o achteraf nu jammer want je had hem zo mogen hebben maar ik heb hem dus al niet meer.

Ja denk dat dat de enige oplossing is :/

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 13:35

Pablo woont in het zuiden toch? Hier is het weer heerlijk buiten :)

Sollicitatie bij een logistiek bedrijf, simpel orderpicken (ja baal er van maar goed, geld.) "Waarom wil je hier werken? Waarom past logistiek bij je? Is dit voor korte of langere termijn?" Mens het is orderpicken. Ik heb gewoon een diploma, duidelijk dat dit is omdat er niks anders te vinden is en ik gewoon geld wil.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 13:39

lenaa_tje schreef:
xPabloBokt schreef:

Omdenken het is nog vrij koud om er op te zitten :')

Ik vind 21 graden bepaald niet koud :)).

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 13:48

Ik vind de wind fris maar misschien ben ik een zeur. Kinderen spelen wel in korte broek buiten zie ik.
Het zou hier 20 graden zijn momenteel zegt mijn telefoon. :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 13:51

lenaa_tje schreef:
Ik vind de wind fris maar misschien ben ik een zeur. Kinderen spelen wel in korte broek buiten zie ik.

Ik zit niet graag in de zon, maar in de schaduw is het best fris!

Maar ik heb het ook gauw koud

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-20 13:56

Het is hier idd 23 graden en mijn balkon staat op het zuiden, dus opzich baal ik wel ja :Y)

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 14:14

Ik ben net gewoon alweer verbrand. Ik denk er ook niet over na hé 'Oh de hoefsmid komt zo even snel dat regelen, paardjes naar de bak etc' Vind het zo dom van mezelf :/

Oh en ons oudje die uit het niets ineens angstig gedrag ging vertonen, zich afzondert van de kudde, niet wou komen of meelopen en tijdens het bekappen tot drie keer toe bijna omviel omdat ze haar evenwicht verloor. Pff.. .

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 14:19

xPabloBokt schreef:
Het is hier idd 23 graden en mijn balkon staat op het zuiden, dus opzich baal ik wel ja :Y)

Haha balkon is ook wel wat eerder windvrij waarschijnlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 14:22

Niobe schreef:
lenaa_tje schreef:

Ik zit niet graag in de zon, maar in de schaduw is het best fris!

Maar ik heb het ook gauw koud
Same. :=

Hier in huis is het ook koud; ik zit met fluffy sokken, lange broek, 3/4-mouwen en een dikke sjaal om, en zonder kopje thee in m'n klauwen zit ik soms gewoon te rillen.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 14:29

Vandaag zouden mijn Humble&Crumble cookies binnen komen na 3 keer vertraging maar is nu gewijzigd naar “bezorgtijd nog onbekend” -O-.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 14:44

Als eerste zijn ze nog steeds dagelijks aan het klussen in het huis naast mij ( de woningbouw om het verkoopklaar op te leveren. Ex huurhuis nogal verwaarloosd.

Maar nog irritanter begint het te worden dat ze dagelijks meerdere keren aanbellen omdat ze geen sleutel van de beneden deur hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 14:52

Hoppit schreef:
Niet op desktopPC's nee ;) Was na jaren laptops het gewoon even zat, dus gewoon weer aan de PC. Bakken goedkoper en betere kwaliteit van vanalles en wat. Alleen zo'n ding als een webcam moet je wel los hebben :')

https://www.myxlshop.nl/search/Webcam/
En zit hier niets bij?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 15:02

@Kairos wow dat is ook precies waar mijn pijn zit alleen dan met uitstraling naar mijn arm en nek. Alleen onder de warme douche is het te doen..

Ik moet trouwens eigenlijk papers lezen nu en heb nog een verslag te verbeteren, maar ik lig als een soort wrak op de bank.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 16:28

Princess_ schreef:
Ik kan geen essays schrijven, maar ik bied mij bij deze aan om shetlanders te vangen :')

Count me in voor Shetlanders vangen. :D

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 18:00

De laatste aflevering van Danny Op Straat |(
De hoeveelheid onzinnig gelul doet gewoon pijn aan mijn hoofd... |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 18:13

Dat iedereen constant vergeet om het even te laten weten als ze bijeen komen voor wat te eten of een drankje op stal, maar vervolgens wel gaat klagen dat ik zo arrogant en antisociaal ben omdat ik niet buiten kom zitten. :') Ik kom niet op stal, dus ik krijg niet mee van wat daar allemaal besproken wordt, maar niemand neemt dus ook de moeite om even een berichtje mijn kant op te doen, ook al heb ik gezegd dat ik dat wel op prijs zou stellen. :')