Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:56

Haha, niet eens. :') als ik onder de 10 graden geen muts op doe, vooral als het waait, krijg ik enorme hoofdpijn. En vanaf 5 graden zulke koude handen dat ik ze niet meer kan bewegen. Maar ik heb 's zomers ook 9 van de 10 keer koude handen
Ik heb dus al heel vroeg thermobroek aan omdat ik anders niet kan bewegen.

Ik vind Nederland juist vaak in de zomer helemaal niet warm genoeg om geen jas mee te nemen. :D de hittegolven uitgezonderd

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:09

Je bedoeld gewoon handschoenen en sjaals enz of die met van die verwarmers er in?

Ikke je vergeet 97
Maar ff uit mijn hoofd ook 2009 en 12.
In het zuiden - 20.
Noorden deed daar niet aan mee maar hier zou makkelijk een elfstedentocht gekund hebben.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:19

karuna schreef:
Best veel mensen zijn bang voor vogels ivm hun gefladder. Ik ken zelfs iemand die bang is voor vlinders. :(:)

Ik heb denk ik wel een onpopulaire mening, de paddock paradise hype. Het idee is op zich wel ok. Maar de meeste uitvoeringen ervan zou ik mijn oude tinker niet blij hebben gemaakt. Dingen Zoals balken of banden op het pad leggen. Krappe smalle paadjes, grind waar ze gedwongen overheen moeten. Niet even ongegeneerd vaart maken zonder struikelgevaar.

Ik zie ze hier als paddestoelen oprijzen bij de boerderijen. Te krappe stukjes grond met geen echt vrije renruimte want er "moet" zoveel want dat vinden paarden leuk -O-

Eens over het paddock paradise.
Krijg soms het idee dat mensen dit ook opzetten als excuus om teveel paarden op een te klein stuk grond.
'Want met de juiste indeling kan dat' :=

Ik ben trouwens zo iemand die bang is voor vogels :')

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:21

Eens dilan met alles :)
Op elke postzegel paarden en dan een track is het ineens natuurlijk.

Een parkiet gaat nog. Maar alles groter dat fladdert... :n

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:23

MyWishMax schreef:
Haha, niet eens. :') als ik onder de 10 graden geen muts op doe, vooral als het waait, krijg ik enorme hoofdpijn. En vanaf 5 graden zulke koude handen dat ik ze niet meer kan bewegen. Maar ik heb 's zomers ook 9 van de 10 keer koude handen

Ik vind Nederland juist vaak in de zomer helemaal niet warm genoeg om geen jas mee te nemen. :D de hittegolven uitgezonderd

Hierover gesproken: 30-35 graden is een heerlijke temperatuur voor standaard.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:23

Sheran schreef:
MyWishMax schreef:

Jezus, veel te heet. Doe er maar 10 graden af.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:26

Sheran schreef:
MyWishMax schreef:

Bij welke luchtvochtigheid wens je dat? 80% of zo?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:27

Maakt werkelijk niet uit. Ik hou wel van vochtig.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:34

Ik wil later een huis met een sauna en daar ga ik dan de hele winter inzitten. I love warmte. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:34

MarlindeRooz schreef:
Ik wil later een huis met een sauna en daar ga ik dan de hele winter inzitten. I love warmte. :=

Je woont nu in een sauna, toch.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:36

_San87_ schreef:
MarlindeRooz schreef:

Je woont nu in een sauna, toch.

Ja en het feit dat ik klaag dat het hier warm is (18,9 op 4 meter van het raam na een hele nacht het raam open) zegt wel hoe irritant warm het is. Ik slaap namelijk graag bij een graad of 15. :=

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:38

Ik pleit voor weer tussen 13 en 23 graden :j

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:52

Pandora2 schreef:
Nochtans is het veel gezonder om zeker 3u voor het slapengaan niks meer te eten.
De calorieën die je dan binnenwerkt, worden ook niet meer verbruikt en je spijsvertering draait op een veel lager pitje als je slaapt. Hallo vetopslag :D

Dus nee, dat avondeten om 18u is helemaal niet stom. Integendeel :Y)

Heti s nog geen 9 uur en ik heb rond 18 uur gegeten en moet echt weer wat eten, want val al weer om van de honger. Dus een theorie kan leuk zijn, het werkt niet voor iedereen.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:53

Bovendien hoeft niet iedereen af te vallen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:54

Memories schreef:
BeFunny schreef:
Ik lust geen chocola. Ook chocoladepasta en dat zal beslist niet populair zijn.

Ik lust wel chocola maar geen chocoladepasta en blijf dat ook zo’n raar concept vinden. Mensen die elke dag chocola op brood eten en dat een normale maaltijd noemen, nee dat is het niet imo :+

Dat lust ik ook niet. De wederhelft eet het en hij legt zijn mes op het aanrecht zodat ik het in de vaatwasser moet stoppen (niet erg met andere dingen maar ik krijg kotsneigingen van chocopasta) maar dus echt. Ik ruik het ook. Is dus meer dan niet lusten. Ik ben raar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:55

Sheran schreef:

En ik moet iedere ochtend poepen, nog voor ik ontbeten heb, dus reken maar dat iig mijn spijsvertering 's nachts lekker door verteert.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:56

Sheran schreef:
MyWishMax schreef:

Voor mij is alles onder 20 helemaal prima. Daarboven heb ik het snel warm. Ik heb wel graag droog en liefst zonnig weer met blauwe lucht.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:57

_San87_ schreef:
Sheran schreef:

En ik moet iedere ochtend poepen, nog voor ik ontbeten heb, dus reken maar dat iig mijn spijsvertering 's nachts lekker door verteert.

Dit dus :+

Ik eet regelmatig laat. Ben de afgelopen maanden genoeg gewicht kwijt geraakt. Dus zal wel goed zijn :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 22:02

Ik zou wel willen afvallen, maar zelfs met 1 maaltijd per dag val ik geen grammetje af. Dat al geprobeerd. Dus nu maar gewoon weer 3 en dan maar denken dat mijn gezonde bmi gewoon wat hoger ligt. En ik denk ook echt dat dat zo is, want als ik probeer minder te eten, dan word ik vaak ziek.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 22:08

BeFunny schreef:
Memories schreef:

Ik lust wel chocola maar geen chocoladepasta en blijf dat ook zo’n raar concept vinden. Mensen die elke dag chocola op brood eten en dat een normale maaltijd noemen, nee dat is het niet imo :+

Dat lust ik ook niet. De wederhelft eet het en hij legt zijn mes op het aanrecht zodat ik het in de vaatwasser moet stoppen (niet erg met andere dingen maar ik krijg kotsneigingen van chocopasta) maar dus echt. Ik ruik het ook. Is dus meer dan niet lusten. Ik ben raar.

Ik lust alles van chocola, behalve ijs met die smaak! Dus Magnums enz wel, maar italiaans ijs met chocoladesmaak niet hahaha, of milkshake enz.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 23:17

karuna schreef:
Best veel mensen zijn bang voor vogels ivm hun gefladder. Ik ken zelfs iemand die bang is voor vlinders. :(:)

Ik heb denk ik wel een onpopulaire mening, de paddock paradise hype. Het idee is op zich wel ok. Maar de meeste uitvoeringen ervan zou ik mijn oude tinker niet blij hebben gemaakt. Dingen Zoals balken of banden op het pad leggen. Krappe smalle paadjes, grind waar ze gedwongen overheen moeten. Niet even ongegeneerd vaart maken zonder struikelgevaar.

Ik zie ze hier als paddestoelen oprijzen bij de boerderijen. Te krappe stukjes grond met geen echt vrije renruimte want er "moet" zoveel want dat vinden paarden leuk -O-

Oh ja, ik snap echt wat je bedoelt. Bij sommige krijg ik stress als ik bedenkt dat mijn brokkenpiloot daar door zou moeten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 03:07

Ook eens over de paddock paradise hype.
Ik zie een aantal voorbij komen die ik toch echt niet het labeltje "paradise" op zou willen plakken.
En idd gebruiken sommige mensen het als excuus om paarden op een postzegel te houden.

rowindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 06:05

germie schreef:
Ik zou wel willen afvallen, maar zelfs met 1 maaltijd per dag val ik geen grammetje af. Dat al geprobeerd. Dus nu maar gewoon weer 3 en dan maar denken dat mijn gezonde bmi gewoon wat hoger ligt. En ik denk ook echt dat dat zo is, want als ik probeer minder te eten, dan word ik vaak ziek.

Maar zo val je ook niet af :') Juist goed blijven eten maar wel gezond en zorgen dat je meer verbrand.

Ik ben het ook wel eens over die paddock paradise. Als het goed uitgevoerd is kan het helemaal top zijn maar er zijn niet veel plekken waar dat zo is.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 09:26

Paddock of hell is het vaker. }>

Daarnaast als je er een hoop rommel in gooit hebben ze dat ook wel een keer gezien lijkt mij.
Ik heb de bak hier ook wel eens vol gegooid met dingen als zijnde schriktraining.
Op het moment dat ze op stal staan en komen buiten heb je 2 minuten van de plop oogjes :wow:
Maar gooi ik het vol als ze in de wei staan hebben ze dat al niet.
Daarna gaan ze kijken en onderzoeken en al snel daarna gras eten aan de kantjes van de bak... :')
Laat ik dat een paar dagen liggen kijken ze helemaal niet meer.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 14:27

Heel veel mensen houden van paardrijden, heel wat minder mensen houden van paarden.