Ik heb dus al heel vroeg thermobroek aan omdat ik anders niet kan bewegen.
Ik vind Nederland juist vaak in de zomer helemaal niet warm genoeg om geen jas mee te nemen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Best veel mensen zijn bang voor vogels ivm hun gefladder. Ik ken zelfs iemand die bang is voor vlinders.![]()
Ik heb denk ik wel een onpopulaire mening, de paddock paradise hype. Het idee is op zich wel ok. Maar de meeste uitvoeringen ervan zou ik mijn oude tinker niet blij hebben gemaakt. Dingen Zoals balken of banden op het pad leggen. Krappe smalle paadjes, grind waar ze gedwongen overheen moeten. Niet even ongegeneerd vaart maken zonder struikelgevaar.
Ik zie ze hier als paddestoelen oprijzen bij de boerderijen. Te krappe stukjes grond met geen echt vrije renruimte want er "moet" zoveel want dat vinden paarden leuk
MyWishMax schreef:Haha, niet eens.als ik onder de 10 graden geen muts op doe, vooral als het waait, krijg ik enorme hoofdpijn. En vanaf 5 graden zulke koude handen dat ik ze niet meer kan bewegen. Maar ik heb 's zomers ook 9 van de 10 keer koude handen
Ik vind Nederland juist vaak in de zomer helemaal niet warm genoeg om geen jas mee te nemen.de hittegolven uitgezonderd
Sheran schreef:MyWishMax schreef:Haha, niet eens.als ik onder de 10 graden geen muts op doe, vooral als het waait, krijg ik enorme hoofdpijn. En vanaf 5 graden zulke koude handen dat ik ze niet meer kan bewegen. Maar ik heb 's zomers ook 9 van de 10 keer koude handen
Ik vind Nederland juist vaak in de zomer helemaal niet warm genoeg om geen jas mee te nemen.de hittegolven uitgezonderd
Hierover gesproken: 30-35 graden is een heerlijke temperatuur voor standaard.
Sheran schreef:MyWishMax schreef:Haha, niet eens.als ik onder de 10 graden geen muts op doe, vooral als het waait, krijg ik enorme hoofdpijn. En vanaf 5 graden zulke koude handen dat ik ze niet meer kan bewegen. Maar ik heb 's zomers ook 9 van de 10 keer koude handen
_San87_ schreef:MarlindeRooz schreef:Ik wil later een huis met een sauna en daar ga ik dan de hele winter inzitten. I love warmte.
Je woont nu in een sauna, toch.
Pandora2 schreef:Nochtans is het veel gezonder om zeker 3u voor het slapengaan niks meer te eten.
De calorieën die je dan binnenwerkt, worden ook niet meer verbruikt en je spijsvertering draait op een veel lager pitje als je slaapt. Hallo vetopslag![]()
Dus nee, dat avondeten om 18u is helemaal niet stom. Integendeel
Memories schreef:BeFunny schreef:Ik lust geen chocola. Ook chocoladepasta en dat zal beslist niet populair zijn.
Ik lust wel chocola maar geen chocoladepasta en blijf dat ook zo’n raar concept vinden. Mensen die elke dag chocola op brood eten en dat een normale maaltijd noemen, nee dat is het niet imo
_San87_ schreef:Sheran schreef:Bovendien hoeft niet iedereen af te vallen.
En ik moet iedere ochtend poepen, nog voor ik ontbeten heb, dus reken maar dat iig mijn spijsvertering 's nachts lekker door verteert.
BeFunny schreef:Memories schreef:
Ik lust wel chocola maar geen chocoladepasta en blijf dat ook zo’n raar concept vinden. Mensen die elke dag chocola op brood eten en dat een normale maaltijd noemen, nee dat is het niet imo
Dat lust ik ook niet. De wederhelft eet het en hij legt zijn mes op het aanrecht zodat ik het in de vaatwasser moet stoppen (niet erg met andere dingen maar ik krijg kotsneigingen van chocopasta) maar dus echt. Ik ruik het ook. Is dus meer dan niet lusten. Ik ben raar.
karuna schreef:Best veel mensen zijn bang voor vogels ivm hun gefladder. Ik ken zelfs iemand die bang is voor vlinders.![]()
Ik heb denk ik wel een onpopulaire mening, de paddock paradise hype. Het idee is op zich wel ok. Maar de meeste uitvoeringen ervan zou ik mijn oude tinker niet blij hebben gemaakt. Dingen Zoals balken of banden op het pad leggen. Krappe smalle paadjes, grind waar ze gedwongen overheen moeten. Niet even ongegeneerd vaart maken zonder struikelgevaar.
Ik zie ze hier als paddestoelen oprijzen bij de boerderijen. Te krappe stukjes grond met geen echt vrije renruimte want er "moet" zoveel want dat vinden paarden leuk
germie schreef:Ik zou wel willen afvallen, maar zelfs met 1 maaltijd per dag val ik geen grammetje af. Dat al geprobeerd. Dus nu maar gewoon weer 3 en dan maar denken dat mijn gezonde bmi gewoon wat hoger ligt. En ik denk ook echt dat dat zo is, want als ik probeer minder te eten, dan word ik vaak ziek.