Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 22:40

Phylos schreef:
Mijn date was super leuk.
Het was een heel gezellige en relaxte dag. We hebben eerst midgetgolf gespeeld en een patatje gegeten. Daarna bij mij thuis nog een film gekeken en wat lekkere hapjes erbij. Bij het afscheid nemen was daar dan de eerste zoen... daardoor heeft hij wel bijna de trein gemist haha.

Ah! Leuk om te horen!

kimberly1995

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 06:08

Dankjewel voor jullie lieve berichtjes! Jullie hebben gelijk dat het kort is en dat besef ik me ook. Ik had alleen somehow verwacht dat ik er al anders mee om zou gaan, denk ik.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 10:37

Ik denk dat bij mij na 1 maand het scherpste randje er af was. Het duurde wel een maand of 3 voor ik het echt los kon laten. Verschilt per persoon. Lekker leuke dingen doen en je tijd er voor pakken. :*

Meneer uit Nijmegen was er dit weekend even snel. Want 1.5 week wachten was wel heel lang. :o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 11:43

Ik heb nooit echt liefdesverdriet gehad. :Y) Waarschijnlijk omdat het nou ook niet echt top relaties waren. :') Alle keren het ook zelf uitgemaakt en doorrrrrrr!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:46

Het zit niet echt in m'n systeem om daar verdrietig over te zijn. Maar iedereen is anders.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:47

Dus als jullie huidige partner het nu uit zou maken En/of een ander zou hebben gaan jullie fluitend door zonder een traan te laten?

En kom niet met “dat gebeurt met deze partner nooit”. Alles kan kapot. :=

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:49

Ik was helemaal kapot toen ik erachter kwam dat mijn ex al 6 maanden een ander had terwijl wij nog een relatie hadden. Nu een jaar later ben ik er pas helemaal overheen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:50

MarlindeRooz schreef:
Dus als jullie huidige partner het nu uit zou maken En/of een ander zou hebben gaan jullie fluitend door zonder een traan te laten?

Bij deze wel, maar dit is ook gewoon een goede relatie. Dus daar zou ik inderdaad kapot van zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:53

MarlindeRooz schreef:

Ga je lekker?

Ik zou het verdrietig vinden voor m'n kinderen en er heus wel last van hebben maar dat zal geen jaar duren nee.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:57

MarcoBorsato schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ga je lekker?

Ik zou het verdrietig vinden voor m'n kinderen en er heus wel last van hebben maar dat zal geen jaar duren nee.

Ik wou dat ik zo was. Als ik echt gehecht aan iemand ben van diegene houd duurt het lang voordat ik eroverheen ben helaas. Zelfs als er best heftige dingen gebeurd zijn waardoor je zou denken, nu haat je zo iemand toch :+ Heel irritant. Kan zo jaren tussen zitten voordat ik weer klaar ben voor wat nieuws.
Laatst bijgewerkt door Princess_ op 21-07-20 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:59

Het komt bij mij denk ik vooral doordat ik best pittige dingen hebt meegemaakt met m'n ouders waardoor ik heel veel nuanceer.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 15:00

Hoezo “ga je lekker?” was gewoon een vraag hoor. Was benieuwd of je bij een fijne relatie er ook niet verdrietig om zou zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 15:03

MarlindeRooz schreef:
Hoezo “ga je lekker?” was gewoon een vraag hoor. Was benieuwd of je bij een fijne relatie er ook niet verdrietig om zou zijn.

Ik vond de smiley erbij een beetje typisch.

Maar goed. Ik vind het lastig om me voor te stellen hoe ik reageer op een situatie die me onmogelijk lijkt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 15:26

Ik heb het even aan mijn partner gevraagd maar hij zegt dat ik over het algemeen gewoon mezelf verdriet of wrok niet gun. Maar ik heb niet het gevoel dat ik het opkrop ofzo.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 15:38

MarcoBorsato schreef:
Ik heb het even aan mijn partner gevraagd maar hij zegt dat ik over het algemeen gewoon mezelf verdriet of wrok niet gun. Maar ik heb niet het gevoel dat ik het opkrop ofzo.

Zo herkenbaar. Ik heb echt een kom-ik-ook-wel-weer-overheen mentaliteit voor mezelf ontwikkeld. Ik vind het doodzonde om mij ergens poedersuiker om te voelen. Toen mijn laatste relatie uit ging stond ik er best nuchter in. Ik had meer moeite met het terug verhuizen van Australië naar Nederland dan met de hele break-up. Meneer had binnen een maand een nieuwe vriendin, en toen hij mij dat vertelde mocht ik 1 dag van mezelf zielig op de bank liggen met een bak ijs, maar daarna moest ik weer normaal doen. Jezelf poedersuiker voelen om zulke dingen heb je echt alleen maar jezelf mee en dat is oneerlijk, heb je niks aan.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:59

MarcoBorsato schreef:

Als dat voor jou gewoon werkt is dat toch prima, niet iedereen is hetzelfde

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 17:39

Iedereen verwerkt een relatiebreuk op haar eigen manier. Hangt denk ik ook echt compleet van de situatie af. Ik heb er na 14 jaar een punt achter gezet. Niet op een hele nette manier van mijn kant. Maar dat kan ik helaas niet meer veranderen. We gingen toch met de beste intenties uit elkaar (3 kinderen...) tot hij 3 maanden later een nieuwe relatie kreeg met iemand die hem compleet domineert en er alles aan doet om alle respect die we naar elkaar nog hadden te vernietigen wat haar helemaal gelukt is. Daarbuiten flikt zij heel veel geintjes over de ruggen van mijn kinderen en hij houdt haar het hand boven het hoofd. En ik kan dat nu na 1,5 jaar nog steeds niet verkroppen hoor. Liefdesverdriet, nee... Maar op deze manier had ik niet uit elkaar gewild en dat valt me nog steeds elke dag zwaar.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 18:09

Even een kleine update over mijn tinder date van een aantal weken geleden.
Ik heb hem toch nog een kans gegeven, ik wist niet goed wat ik voelde en dus
afgesproken. Maar mijn gevoel was na een kwartier al bevestigd dat het hem niet
zou worden.

Dus wat afstandelijk gedaan en na afloop hem verteld dat ik geen vonk voel, was ie
niet zo blij mee op zijn zachtst gezegd. :+ Hij vond dat ik hem had afgewimpeld en poste
gelijk zo'n song op zijn instagram story. (Over wie oh wie zou dat gaan..)

Ik ben tenminste eerlijk geweest en ik ga weer verder. Ik heb ook gezegd tegen hem dat
hij een hartstikke leuke kerel is maar de volgende keer misschien minder snel al zoveel
moet verwachten. Hij zag ons echt al samen als stel blijkbaar na 1 date.. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 18:12

Brrr wat creepy zeg Shaggy09. Zou hem lekker van sociale media afgooien.

Ik hoef ook niet echt direct weer een relatie. Eerst maar even een paar maanden daten en goed weten wat voor vlees je in de kuip hebt. :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 18:49

Shaggy09 schreef:
zou worden.

Dus wat afstandelijk gedaan en na afloop hem verteld dat ik geen vonk voel, was ie
niet zo blij mee op zijn zachtst gezegd. :+ Hij vond dat ik hem had afgewimpeld en poste

Ik ben tenminste eerlijk geweest en ik ga weer verder. Ik heb ook gezegd tegen hem dat
hij een hartstikke leuke kerel is maar de volgende keer misschien minder snel al zoveel

Ik had je gewaarschuwd _O- dat liedje dan ook. Whyyyy :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 20:43

Shaggy09 schreef:
zou worden.

Oh wat erg! :')

Voor mij heeft het ook lang geduurd voordat ik helemaal over mijn ex heen was. Heb het in het begin zo veel mogelijk weggestopt en toen kreeg ik er een paar maanden later opeens weer last van. Heeft al met al toch een jaar geduurd voor ik er helemaal overheen was.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 20:53

Bij mn 9 jarige relatie was ik er na 1,5 maand overheen. Hij was zo vaak vreemd gegaan, ik was er helemaal klaar mee.

Mn meest recente relatie toen hij mij dumpte heb ik daar 3 maanden over gedaan om daar echt een beetje overheen te komen. En toen wilde hij het weer proberen. Ik heb toen een heel voorzichtige ja gegeven, maar ik merkte al heel snel dat er niks veranderd was, ondanks dat hij goude bergen beloofde. Dus na een maand zelf de stekker er uit getrokken en er letterlijk geen dag om gerouwt. Geen traan gelaten, niks. Terwijl hij zo gezegt door hell heen gaat/ging. Zelfs dat mensen nu nog naar me toe komen dat ze bang zijn dat hij zichzelf wat aan doet... dat spelletje ga ik dus niet mee spelen. Ik heb veel leukere dingen om mn aandacht aan te besteden.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 21:58

Haha net weer iemand op Happn ontmaskert.
Even zitten kletsen, maar twijfelde toch over de foto, dus even op reverse image gezocht en ja hoor gevonden.
Fotoshoot pagina van mannen.
Dus ik zeg dat ik het jammer vind dat hij niet zijn eigen foto gebruikt.
Hij verontwaardigd, want dat is zijn foto, dus ik hem de link gestuurd en weg was hij _O- ~~}>

De 2e foto ;)
https://www.picturepeople.nl/fotoshoots ... fotoshoot/

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 23:06

Niet eens een knappe vent. :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 12:35

Haha nee had ook niet gelijk zoiets van dit klopt niet, maar toch uiteindelijk eens gaan zoeken :+